Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezinfectante


Anunt de participare numarul 119086/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala:  STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021659, Romania, Punct(e) de contact:  Ghimici George, Tel. 2554090;2554270, Email:  [email protected], Fax:  2554025, Adresa internet (URL):  www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezinfectante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 496, 700 si 2, 414, 880RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea lunara a unui contr. subs. min. 41575 lei fara tva si max. 67080 lei fara tva. Incheierea contractelor subs. se va realiza in functie de disponib bugetare ale aut contr.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezinfectante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33631600-8 - Antiseptice si dezinfectante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mentionate in caietul de sarcini sau in anexa 2B - loturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 496, 700 si 2, 414, 880RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part conf art 86 din HG 925/2006. Lot 1 - 14112; Lot 2 -4608; Lot 3-4579; Lot 4-2880; Lot 5 -15725; Lot 6-6394 in lei f tva. Gar de buna exec 5% din val fiec contr subs.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Decl pe propr rasp priv eligib.*Decl priv neincadr in preve art. 181*Confi priv plata taxe si impozit (certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale), valab la data sedin de deschid afere proced. Certific nu trebuie sa contina debite fata de bugetele amintite, sub sanctiunea respingerii ofertei.Ofertantul care se incadreaza in prevedrile art. 180, 181 va fi respins.* Certif constat emis de Of Reg Comert din care sa rezu ca domeniul de activ al ofert coresp cu obiectul proced, valabile la data sedintei de deschid afer proced, avand valabilit 30 zile de la emitere.* CUI. Docum emise de organis acredit care confirma certifi sistem calit ? certif ISO 9001 sau echiv pentru produc si/sau distribuit produselor.Certific ISO 13485 sau echiv pentru producat produ in cazul dispozitiv medic (valabil la data deschiderii). Certif marca CE pentru fabric produs (valabil la data deschiderii). Se va indica distinct daca Iso 13485 include Iso 9001. Se vor respecta cerintele SR EN prevazute in caietul de sarcini.Pentru produsele incadrate si ca dispozitive medicale se vor mai prezenta urmatoarele documente: Marcajului CE si declaratie de conformitate;Atestatul CE de aprobare a sistemului complet de asigurare a calitatii productiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Fisa de informatii generale (2007;2008;2009);
* Bilantul contabil la data de 30.06.2010 in copie vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ;*Declaratie privind principalele livrari de produse similare;
* Autorizatie de comercializare de la producator pentru anul 2011;
* Aviz de functionare si anexa eliberat de MS sau Comisia Nationala pentru Biocide sau Avizul sanitar expirat insotit de Avizul de prelungire ? valabil la data deschiderii ofertelor;
* Referat de expertiza tehnica emis de INS;
* Sa prezinte fisa de securitate
* Sa prezinte fisa tehnica.
* Proiectul de eticheta in limba romana.
* Produsele care participa la procedura sise regasesc in Registrul national cu produse biocide ? ultima actualizare - vor prezenta obligatoriu (sub sanctiunea excluderii de la procedura) Avizul sanitar cu numarul care apare in registru si Referatul in baza caruia s-a eliberat respectivul Aviz.
* Atat pentru produsele incadrate ca si biocide cat si pentru cele incadrate ca si dispozitive medicale sunt obligatorii de indeplinit urmatoarele
* Se vor prezenta mostre pentru conformitate, care se vor depune pana la data limita de depunere a documentatiei de participare la licitatie ? neprezentarea mostrelor duce la repingerea ofertei ca neconforma. Mostrele sunt nereturnabile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul pentru contestatie este de 10 zile conf art. 256.2 al 1 lit a din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCU Sf Pantelimon Bucuresti
Adresa postala:  Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021623, Romania, Tel. 021/255.40.25, Fax:  021/255.40.90
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2011 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer