Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezinfectanti


Anunt de participare numarul 133272/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Marin Craciun, Tel. +40 0236317232, Email: [email protected], Fax: +40 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezinfectanti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Brailei nr. 177 Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 124, 600 si 2, 990, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: estimat a se incheia lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Substante dezinfectantenecesare unitatii noastre: lot.1 ? Dezinfectant pe baza de dicloroizocianurat de sodiu,
lot. 2 ? Detergent dezinfectant pentru suprafete si aparatura medicala pentru dezinfectiade nivel intermediar,
lot. 3 ? Dezinfectant concentratpentru suprafete si aparatura medicala in zone de risc epidemiologic crescut pentru evitarea propagarii germenilor la pacientii foarte sensibili, lot. 4 ? Dezinfectant rapid gata preparat pentru suprafete de risc si aparatura medicala ? spray pe baza de alcool,
lot. 5 ? Dezinfectant de nivel inalt pentru dezinfectia terminala suprafete si aer in sectoare de risc definite prin ORD MS 261/2007, lot. 6 ? Dezinfectant pentru dezinfectia terminala a aeromicroflorei, lot. 7 ? Dezinfectant concentrat pentru dezinfectia si curatarea instrumentarului, dispozitivelor medicale si endoscoapelor in cadrul pregatirii manuale a acestora,
lot. 8 ? Dezinfectant de nivel inalt pentru instrumentar,
lot. 9 ? Sterilizant chimic la rece pentru instrumentar si materiale termosensibile pe baza de glutaraldehida, lot. 10 -Sapun pentru dezinfectia chirurgicala a mainilor prin spalare pe baza de povidone iodine,
lot. 11 ? Sapun dezinfectant pentru dezinfectia chirurgicala a mainilor prin spalare,
lot. 12 ? Antiseptic gel pentru dezinfectia igienica si chirurgicala a mainilor prin frecarepe baza de alcool, lot. 13 ? Antiseptic solutie pentru dezinfectia chirurgicala a mainilor prin frecare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot.1 ? Dezinfectant pe baza de dicloroizocianurat de sodiu,
Cant. Min. estimate/acord cadru 80.000 tableteCant. Max. estimate/acord cadru 1.920.000 tableteCant. Min. estimate/contract subsecvent 80.000 tableteCant. Max. estimate/contract subsecvent 1.920.000 tabletelot. 2 ? Detergent dezinfectant pentru suprafete si aparatura medicala pentru dezinfectiade nivel intermediar
Cant. Min. estimat/acord cadru40.000 litriCant. Max.estimat/acord cadru 960.000 litriCant. Min. estimat/contract subsecvent40.000 litriCant. Max.estimat/contract subsecvent 960.000 litrilot. 3 ? Dezinfectant concentratpentru suprafete si aparatura medicala in zone de risc epidemiologic crescut pentru evitarea propagarii germenilor la pacientii foarte sensibili, Cant. Min. estimat/acord cadru60.000 litriCant. Max. estimat/acord cadru 1.440.000 litriCant. Min. estimat/contract subsecvent60.000 litriCant. Max. estimat/contract subsecvent 1.440.000 litrilot. 4 ? Dezinfectant rapid gata preparat pentru suprafete de risc si aparatura medicala ? spray pe baza de alcool
Cant. Min. estimat/acord cadru150 litriCant. Max. estimat/acord cadru 3.600 litriCant. Min. estimat/contract subsecvent150 litriCant. Max. estimat/contract subsecvent 3.600 litrilot. 5 ? Dezinfectant de nivel inalt pentru dezinfectia terminala suprafete si aer in sectoare de risc definite prin ORD MS 261/2007
Cant. Min.estimate/acord cadru14.000 litriCant. Max. estimat/acord cadru 336.000 litriCant. Min.estimate/contract subsecvent14.000 litriCant. Max. estimat/contract subsecvent 336.000 litrilot. 6 ? Dezinfectant pentru dezinfectia terminala a aeromicroflorei
Cant. Min. estimate/acord cadru 12.500 litriCant. Max.estimate/acord cadru 300.000 litriCant. Min. estimate/contract subsecvent 12.500 litriCant. Max.estimate/contract subsecvent 300.000 litrilot. 7 ? Dezinfectant concentrat pentru dezinfectia si curatarea instrumentarului, dispozitivelor medicale si endoscoapelor in cadrul pregatirii manuale a acestora
Cant. Min.estimate/acord cadru30.000 litriCant. Max.estimate/acord cadru 720.000 litriCant. Min.estimate/contract subsecvent30.000 litriCant. Max.estimate/contract subsecvent 720.000 litrilot. 8 ? Dezinfectant de nivel inalt pentru instrumentar
Cant. Min.estimate/acord cadru24.000 litriCant. Max.estimate/acord cadru 576.000 litriCant. Min.estimate/contract subsecvent24.000 litriCant. Max.estimate/contract subsecvent 576.000 litrilot. 9 ? Sterilizant chimic la rece pentru instrumentar si materiale termosensibile pe baza de glutaraldehida
Cant. Min.estimate/acord cadru7.500 litri Cant. Max.estimate/acord cadru 180.000 litriCant. Min.estimate/contract subsecvent7.500 litri Cant. Max.estimate/contract subsecvent 180.000 litrilot. 10 -Sapun pentru dezinfectia chirurgicala a mainilor prin spalare pe baza de povidone iodine
Cant. Min.estimate/acord cadru30 litriCant. Max.estimate/acord cadru 720 litriCant. Min.estimate/contract subsecvent30 litriCant. Max.estimate/contract subsecvent 720 litrilot. 11 ? Sapun dezinfectant pentru dezinfectia chirurgicala a mainilor prin spalare
Cant. Min. estimate/acord cadru 150 litri Cant. Max.estimate/acord cadru 3.600 litriCant. Min. estimate/contract subsecvent 150 litri Cant. Max.estimate/contract subsecvent3.600 litrilot. 12 ? Antiseptic gel pentru dezinfectia igienica si chirurgicala a mainilor prin frecarepe baza de alcool
Cant. Min.estimate/acord cadru200 litriCant. Max.estimate/acord cadru 4.800 litriCant. Min.estimate/contract subsecvent200 litriCant. Max.estimate/contract subsecvent 4.800 litrilot. 13 ? Antiseptic solutie pentru dezinfectia chirurgicala a mainilor prin frecareCant. Min.estimate/acord cadru40 litriCant. Max.estimate/acord cadru 960litri
Cant. Min.estimate/contract subsecvent40 litriCant. Max.estimate/contract subsecvent 960 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 124, 600 si 2, 990, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot. 1 ? 12.600, 00 lei, Lot. 2 ?3.800, 00 lei, Lot. 3 ?4.300, 00 lei, Lot. 4 ?2.000, 00 leiLot. 5 ?1.000, 00 lei, Lot. 6 ?3.800, 00 lei, Lot. 7 ?4.300, 00 lei, Lot. 8 ?3.400, 00 leiLot. 9 ? 17.500, 00 lei, Lot. 10 ?400, 00 lei, Lot. 11 ? 2.100, 00 lei, Lot. 12 ? 3.100, 00 leiLot. 13 ?570, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participareva fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru IMM-ui GP poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz doovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Virament bancar sau un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; 2. Scrisoare de garantie bancarain favoarea autoritatii contractante. 3. Numerar la ceseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta). 4. Ordin de plata vizat de banca sau fila CEC. Cont: RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria Galati. pentru lotul 1 si pentru lotul 9: Garantia de buna executie se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea estimata, fara TVA, a contractelorce depasesc pragul valoric stabilit prin art. 124 din OUG nr. 34/2006 si se poate constitui prin: 1. Scrisoare de garantie bancara, 2. Ordin de plata din care sa reiasa depunerea valorii garantiei de buna executiein contul autoritatii contractante, cod IBAN RO18TREZ3065006XXX010832, deschis la trezoreria Galati, sau 3. Orice instrument de garantare emis de societati de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea certificatului de participare la procedura de achizitie - Formular 5 din sectiunea Formulare.
Prezentare Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 6 din sectiunea Formulare.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 7.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Ungurianu Sorin - Membru titular
Sandu Viorica - Membru titular
Deju Maria - Membru supleant
Gasparoti Carmen - Membru supleant
Mihalcea Lucean - Membru titular
Boldea Valentin - Membru titular
Cristea Dumitru-Membru titular
Artimof Daniela-Membru titular
Nechita Aurel-Membru titular
State Jana-Membru supleant
Pintilie Angelica-Membru supleant
Lefter Mihaela-Membru supleant
Bujoreanu Constanta-Membru supleant
Tutunaru Dana-Membru supleant
Lazarovici Calina-ManagerDobrea Alina Valentina-Director finaciar contabil
Firescu Dorel-Director medical
Domniteanu Viorica-Director de ingrijiriPrezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul 3.
Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formularul 4.
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (doc in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul).Nota: ofertantului clasat pe primul loc i sa va solicitadocumentul originalinainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
- Aviz sanitar eliberat de Ministerul Sanatatii sau Comisia Nationala pentru Produse Biocide, valabil la data deschiderii ofertelor, sau Avizul sanitar expirat insotit de Avizul de prelungire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari
certificate sau alte documente emise de organisme abilitate ce atesta conformitatea produselor
Mostre, descrieri si/sau fotografii
Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2012 12:00
Locul: str. Brailei nr. 177, jud. Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si membrii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
documentatie de atribuire respinsa nr. 12800in cazul in care exista douasau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe locul 1, departajarea se va face dupa o noua cerere de ofertare in plic inchis intr-un termen stabilit de comisia de evaluare. Daca unuldintre ofertanti nu va prezenta reofertareain termenul stabilit, oferta acestuia va fi considerata neconforma in baza art. 79, alin. 1si respinsa conform art. 81 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si /sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in termen de 10 zile incepand cu ziuaurmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BirouContractari
Adresa postala: str. Brailei nr. 177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Tel. +40 0236315056, Email: [email protected], Fax: +40 0236315056, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer