Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DEZINFECTANTI


Anunt de participare numarul 133934/14.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Adresa postala: REPUBLICII 37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410159, Romania, Punct(e) de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV, Tel. +40 259434406, Email: [email protected], Fax: +40 259417169, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DEZINFECTANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Oradea Str.Republicii Nr.37
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 432, 160RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezinfectanti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT Denumire produsForma de prezentare Cantitate necesara minima Cantitate necesaramaxima
1 Dezinfectant detergent de nivel mediu pentru pavimente sisuprafe inerte Litru solutie de lucrumin 720.000 l max2.160.000 l
2 Dezinfectant de nivel inalt pentru suprafete critice (ATI, BO, SN, NN, etc) Litru solutie de lucru min 180.000 l max 540.000 l
3 Dezinfectant rapid pentru dezinfectia suprafetelor mici aplicare prin pulverizareLitru solutie de lucru min 3.000 l max 9000 l
4 Dezinfectant de nivel inalt pentru aer si echipamente medicale Litru solutie de lucrumin 60.000 lmax.180.000l
5 Dezinfectant detergent de nivel mediu pentruinstrumentar Litru solutie de lucrumin 480.000 l max 1.440.000 l6 Sterilizant la rece pentru sterilizarea instrumentelor si materialelor termosensibile Litru solutie de lucru min 24.000 l max 72.000 l
7 Dezinfectant pe baza de dicloroizocianurat de sodiu (tablete clorigene) Litru solutie de lucru min 240.000 lmax 720.000 l
8
Antiseptic pentru dezinfectia chirurgicala a mainilor prin frecare pentru piele sensibila Litru concentrat min 2400 l max7200 l
9 Dezinfectant de nivel inalt pentru instrumentar Litru solutie de lucrumin 240.000 l max720.000 l
10 Detergent enzimatic pentru instrumentar Litru solutie de lucru min 144.000 l max 432.000 l
Valoarea estimata fara TVA: 2, 432, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.- Pentru plata prin numerar, aceasta se poate achita la casieria autoritatii contractante, intre orele 7.00-11.00.sau 12.00-15.00.- In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante.- lotul 1 -5600lei, lotul 2 -3800lei, lotul 3- 2800lei, lotul 4 - 3600lei, lotul 5 -8600lei, lotul6- 8600lei, - lotul 7 - 1200lei, lotul 8 ? 2800lei, lotul 9? 8600lei, lotul 10 -2500lei ?Promit-furniz are oblig.de a const.gar.de buna exec.pt.fiecare contr.subsecvent, inainte de intrarea in vigoare a acestora. Per.de valab.a gar.de buna exec.va fi cel putin egala cu per.de valab.a fiecarui contr.subsecvent.;Promit.-achizitor are oblig.de a emite ord.de incep.a fiecarui contr.subsecvent numai dupa ce promi.-furniz. a facut dovada const. gar. de buna exec. aferenta.- Cuant. garant. de buna exec. a fiec. contr. subsecvent este de 10% din val. fara TVA a contr. aferent, si se va constitui, in conformitate cu cerintele din documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertelor.- Promit.-achizitor are dreptul de a emite pretentii asupra garant. de buna exec., in limit.prejud. creat, daca promit.-furnizor nu isi indepl. oblig. asumate prin fiecare contr. subsecvent. Ant.emit. unei pretentii asupra garant. de buna exec. promit.-achizitor are oblig. de a notif. acest lucrupromit.-furnizor, prec. totodata oblig. care nu au fost respect.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Spital , Buget U.P.U. Buget SMURD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribure sunt: Dr.Carp Gheorghe, Ec.Silaghi Maria
Dr.Duse Adrian, As.med.pr. Rob Florin, Ec.Iurcov Bogdan, Dr.Varady Kraicsi Claudia, As.igiena Hasas Camelia
Ec.Tabara Adriana. Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului - in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata (certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimi 3 ani(2011-2010-2009).se solicita media cifrei de afaceri globale aferenta anilor 2011-2010-2009 iar aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.432.160lei. Aceasta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati respectiv 2011-2010-2009. Se va tine cont de cursullei /euro comunIcat de BNR pt. data de 31.12 a fiecarui an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari similare de produse (dezinfectanti) din ultimii 3 ani , din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare (pentru care se vor prezenta: copii conform cu originalul ale paginilor din contract care contin informatiile referitoare la partile, obiectul si pretul contractului, respectiv pagina continand semnaturile) proces verbal de receptie
Ofertantul va prezenta autorizatie pentru livrarea produselor conform caietului de sarcini pentru fiecare lot.
Certificare ISO 9001-2008 distribuitor sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare conform caiet de sarcni pentru fiecare lot.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Adresa postala: Oradea Str.Republicii nr.37, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410159, Romania, Tel. +40 259437750, Fax: +40 259417169
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2012 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer