Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - dezinfectanti


Anunt de participare numarul 57833/08.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Punct(e) de contact: NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel.0233/213470, Email: [email protected], Fax: 0233/232050
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri
Adresa postala: bd decebal nr 35 bl I4 parter, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610076, Romania, Tel.0233-232390, In atentia: bulai sorina, Fax: 0233-232390
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri
Adresa postala: bd decebal nr 35 bl I4 parter, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610076, Romania, Tel.0233-232390, In atentia: bulai sorina, Fax: 0233-232390
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri
Adresa postala: bd decebal nr 35 bl I4 parter, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610076, Romania, Tel.0233-232390, In atentia: bulai sorina, Fax: 0233-232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
dezinfectanti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spitalul judetean de urgenta piatra neamt, bdul traian nr 1-3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
dezinfectanti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24250000-1 - Dezinfectanti (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
16 loturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 978, 655 si 1, 469, 628RON
II.2.2) Optiuni
Da
contractul va putea fi prelungit pana la 30.04.2009, conf art 6 / HGR 925
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.09.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 22045, gar de buna executie 10% din val contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratie priv eligibilitatea- in original,
2 Declaratie priv neincadrarea in prev art 181 - in original,
3 Certif de atestare fiscala priv achitarea obliugatiilor la bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat elib de DGFP si Controlul Finantelor de Stat- in original sau copie legalizata.
4 Certif priv plata taxelor si impoz locale - elib de primaria Locala - in original sau copie,
-PENTRU PERSOANE JURIDICE ROMANE: 1.- certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor , de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte;
-obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectulprocedurii.-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare(faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.2.- certificat de inregistrare a societatii- copie --PENTRU PERSOANE JURIDICE STRAINE: - documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTULCONTABIL la data31.12.2007, vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice.- in copie
Declaratie priv cifra medie de afaceri - in original, formularul B2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Principalele livrari de produise similare in ultimii 3 ani- original,
2 se vor anexa 3 recomandari de la beneficiari - copie,
3 Certificate sau alte documente care sa atefte conformitatea produselor - copie
4 mostre, descrieri si / sau fotofrafii.
5 Autorizatie de livrare - original sau copie legalizata
6 Aviz de functionare elib de Ministerul Sanatatii, copie
7 Standarde de asig a calitatii, copie care atesta implementarea sist de calitate ISO 9001, la producator. Nu se accepta soc in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se procura de la BRM Terminal Piatra Neamt contra sumei de 150 lei cu TVA pe baza de imputernicire scrisa.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2008 11:00
Locul: BRM Terminal Piatra Neamt, bdul decebal, bl I4, nr 35, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatnti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr 6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str Cuza Voda, nr 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depun la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul judetean de Urgenta Piatra Neamt, comp juridic
Adresa postala: bdul traia nr 1-3, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610136, Romania, Tel.0233-219440, Fax: 0233-216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2008 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer