Licitatie Publica - Dezinfetanti pt. suprafete,pt.instrumentar,pt.maini,pt.tegumente,pt.sonde,pt.lejerie
Anunt de participare numarul 15894/25.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL INIMII "Niculae Stancioiu" Cluj-Napoca
Adresa postala: str.Motilor 19-21 jud.Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN NEAMTU, Tel.0264599503, Email: [email protected], Fax: 0264599503, Adresa internet (URL): www.institutulinimii.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezinfetanti pt. suprafete, pt.instrumentar, pt.maini, pt.tegumente, pt.sonde, pt.lejerie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Inimii"N. Stancioiu"Cluj-Napoca, Str.Motilor, nr.19-21
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezinfetanti pt. suprafete 1600 litri, pt.instrumentar 131 litri, pt.maini 10 litri, pt.tegumente 859 litri, pt.sonde 12 litri, pt.lejerie 225 litri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24250000-1 - Dezinfectanti (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dezinfetanti pt. suprafete 1600 litri, pt.instrumentar 131 litri, pt.maini 10 litri, pt.tegumente 859 litri, pt.sonde 12 litri, pt.lejerie 225 litri
Valoarea estimata fara TVA: 143, 946RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.07.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se percepe garantie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatuta sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze, din punct de vedere formal, asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: declaratie privind egiligibilitatea formularul 12A, declaratie privind neicadrarea in prevederea art.181, certificat de inregistrare si certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie din care se rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare(faliment)sau ca societatea este in incapacitate de plati.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale formularul 10B Se solicita informatii de la beneficiari cu care au avut colaborari, beneficiari care sa fie din domeniul sanatatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.07.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2007 09:00
Locul: Sala de curs Clinica de Cardiologie din cadrul Institutului Inimii"N. Stancioiu"Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Specificatiile tehnice sunt in attacement, toata documentatia solicitata este cea mentionata pe SEAP, ofertele vor fi trimise in plicuri inchise, si vor avea documentatie de calificare(actele solicitate)si oferta finaciara care se va face pe unitatea de masura litrul. Plicul va avea mentiunea dezinfectanti si data si ora de deschidere.Dosarul cu documentele de calificare va avea un opis si de asemenea va contine si garantia de participare.De asemenea solicitam in mod obligatoriu ca oferta finaciara sa fie pe suport de hartie si pe suport magnetic(CD). Analizele comparative se vor face astfel: pt. dezinfectantii de suprafete se va avea in vedere pretul unui litru sol. de lucru care acopera total spectrul solicitat in 15 minute
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021304641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tribunalul Cluj
Adresa postala: Str. Dorobantilor, nr. 2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40000, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Institutului Inimii"N. Stancioiu"
Adresa postala: Institutul Inimii"N. Stancioiu"Cluj-Napoca, Str.Motilor, nr.19-21, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40001, Romania, Tel.0264591941
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2007 09:00