Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltare a infrastructurii rurale in comuna Estelnic - Construirea a doua poduri si sase punti pietonale din beton armat


Anunt de participare numarul 29781/27.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Estelnic (Primaria comunei Estelnic)
Adresa postala: loc. Estelnic, nr. 175, jud. Covasna, Localitatea: Estelnic, Cod postal: 527143, Romania, Punct(e) de contact: Katalin Illes, Tel.0267 366670, Email: [email protected], Fax: 0267 366680
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltare a infrastructurii rurale in comuna Estelnic - Construirea a doua poduri si sase punti pietonale din beton armat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Estelnic
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de executie lucrare - Construirea a doua poduri si sase punti pietonale din beton armat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- doua poduri
- sase punti pietonale
Valoarea estimata fara TVA: 905RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare 18.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ordonanta de Guvern nr.7/2006 privind Programul de dezvoltare a infrastructurii in spatiul rural.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- posibilitatea de a subcontracta o parte din contract- dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratia privind neincadrarea in art. 181 din Ordonanta 34/2006
Certificate de atestare fiscala privindindeplinirea obligatiilor fata de: bugetul de stat (bugetul consolidat), bugetul local
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancaraCifra de afaceriSolvabilitate patrimonialaLichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantul sa faca dovada de disponibilitati financiare libere de minim310.000 RON- prezentarea in copie a bilantului auditat peanii de referinta 2004, 2005 si 2006 -inextras- cifra medie de afaceripeultimii 3 ani, minim 2.200.000 RON- nivelul minim impus solvabilitate patrimoniala :30%- nivelul minim impus lichiditate generala: 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari in ultimii 5ani
Lista de experienta similaraDeclaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiStandarde de asigurarea calitatiiI
Informatii privind subcontractanti (daca este cazul)
Informatii privind asociarea (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se stabileste ca limita minima impusa realizarea in ultimii 3 ani, a unei lucrariin valoare minima de 2000000 RON.Studii superioare de specialitate si minim 6 ani vechime in specialitate pentru seful de santier, atestare prevazuta de lege (MTCT, MLPAT, PLPTL) pentru responsabil tehnic cu executia, cu valabilitate in momentul depunerii ofertei.Certificat ISO 9001 din domeniu (sau echivalent), si prezentarea sistemului propriu de asigurare si conducere a calitatii, elaborat pentru lucrarea supusa licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
durata de executie
5%
Descriere:
2.
factori technici
15%
Descriere:
3.
pretul ofertei
80%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: la sediul Primariei Esrelnic
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2007 10:00
Locul: sediul Primariei Estelnic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a fi prezent prin reprezentantii sai la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care aceste il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic, Primaria Estelnic
Adresa postala: str. Principala, nr. 175, Localitatea: Estelnic, Cod postal: 527143, Romania, Tel.0267-366670, Email: [email protected], Fax: 0267-366680
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2007 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer