Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DEZVOLTARE ALIMENTARE CU APA SI INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE IN LOCALITATILE ZERIND SI IEMATA NEAGRA JUDETUL ARAD


Anunt de participare numarul 22002/03.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Zerind
Adresa postala: Zerind, nr. 1, judetul Arad, Localitatea: Zerind, Cod postal: 317420, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Simandi, Tel.0257355656, In atentia: Zenovia Crainic, Email: [email protected], Fax: 0257355566
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DEZVOLTARE ALIMENTARE CU APA SI INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE IN LOCALITATILE ZERIND SI IEMATA NEAGRA JUDETUL ARAD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatile Zerind si Iermata Neagra, judetul Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare Uzina de apa Zerind, extindere retea de apa potabila, infiintare retea de canalizare menajera, statii de pompare ape uzate menajere, statie de pompare ape epurate, statie de epurare mecano-biologica modulara compacta, conducta de refulare ape epurate in raul Crisul Negru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 reabilitare Uzina de apa, extindere retea de apa, retele de canal menajer si statie de epurare modulara
Valoarea estimata fara TVA: 2, 540, 980RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din bugetul de stat HG 428/09.05.2007 si din bugetul local 10% din valoarea contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- garantia de participare este de 50.000, 00 lei
- informatii generale;
- declaratie de impartialitate;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG34/2006;
- certificatul constatator emis ORC valabil 30 de zile;
- certificat de atestare fiscala la bugetul de stat consolidat si a asigurarilor sociale, in termen de valabilitate;
- certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, in termen de valabilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pe ultimul an vizat si inregistrat;
- balanta contabila pe ultima luna;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie minim 8.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista lucrarilor executate pe ultimii 3 ani;
- declaratie privind personalul de specialitate, insotite de CV;
- declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele de care dispune operatorul economic;
- certificat ISO 9001 si 14001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim 3 recomandari pentru lucrarile mai importante;
- o lucrare similara reprezentand minim 25% din valoarea viitorului contract;
- CV director, sef de santier/punct de lucru;
- CV responsabil cu calitatea si responsabil cu executia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria Primariei Comunei Zerind sau OP in contul RO43TREZ0225006XXX000054, la trezoreria Chisineu Cris
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2007 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, experti si consultanti autorizati ai autoritatii contractante, reprezentantii legali ai operatorului economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: b-dul Vasile Milea, nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257 253630, Fax: 0257 251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de depunere al contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data cand contestatorul ia cunostiinta de actul autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Zerind
Adresa postala: Zerind, nr. 1, judetul Arad, Localitatea: Zerind, Cod postal: 317420, Romania, Tel.0257 355566, Email: [email protected], Fax: 0257 355656
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2007 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer