Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DEZVOLTARE BRIDGE PKI


Anunt de participare numarul 139825/20.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale
Adresa postala: Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: RALUCA VOICU, Tel. +4 0213114136, In atentia: CARMEN ELIAN, Email: [email protected], Fax: +4 0213114136, Adresa internet (URL): WWW.MCSI.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DEZVOLTARE BRIDGE PKI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: BD LIBERTATII NR 14 SECTOR 5 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul propune o solutie pentru realizarea unui mediu de lucru (framework) in care sa fie posibila interoperabilitatea intre diferite autorita?i de certificare (CA). Modelul ce se dore?te a fi implementat prin acest proiect este acela al unei administratii publice orientate spre deservirea cetatenilor, prin punerea la dispozitie si oferirea unui acces facil la serviciile administrative publice prin mijloace electronice, al unei administratii care sa sustina un schimb intensiv de informa?ii si date, atat in interiorul sistemului intre institutiile publice, cat si in relatia cu exteriorul, cu mediul de afaceri si organizatiile neguvernamentale siastfel corespunde obiectivului specific al Domeniului Major de Interventie 2.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
79412000-5-Servicii de consultanta in gestiune financiara (Rev.2)
80530000-8-Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 6, 190, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 90.000 lei.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 in forma prezentata in Formularul specific din sectiunea Formulare, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va acoperi perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO87TREZ7005005XXX000150 deschis la Trezoreria sector 5 Bucuresti pe seama MCSI, cod fiscal 4220947, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (extras bancar in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii care solicita reducerea cuantumului garantiei de participare cu 50% in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Echivalenta lei/valuta se va face la cursul BNR stabilit cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului, ca o conditie de intrare in vigoare a acestuia.In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finan?at prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - Axa Prioritara III
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul 1. Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator.2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere. ? Formular 2. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: ? Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator (tertul sustinator doar pentru art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006)
2. De asemenea, ofertantul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale. Acestea trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.?Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele localeAcestea trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat.3. Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG 34/2006.Neincadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va depune Formularul 3 ?in original. Formularul se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator/subcontractant. persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dan NICA ministru, Carmen Mihaela Danet dir gen, Raluca Voicu dir gen adj, Carmen Elian dir gen adj, Mirela Tudose sef serv juridic, Adrian Kalapis secretar gen.4. Participarea la licitatie cu oferta independenta. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Formularul 4?in original. Declaratia se depune in original de catre fiecare ofertant.Dovada privind calitatea de IMM. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?- in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?; ? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate?; ? ?Fisa de parteneriat?; ? ?Intreprinderi partenere? - in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: - ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?; ? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate?; ? ?Intreprinderi legate?; ? ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, ofertantii vor oferi formularele de IMM in original Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial - se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul. Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente. Bilanturile se vor prezenta in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006, cu toate completarile si actualizarile ulterioare. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3, care sa fie de min. 9.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele servicii prestate in ultimii 3 ani.
Ofertantul (sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze prin prezentarea de contracte avand o valoare cumulata de minim 7 milioane de lei experienta in prestarea de servicii similare cu cele care fac obiectul acestei achizitii desfasurate in ultimii 3 ani.Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul 7 la care se vor atasa documente suport. Pe aceste documente suport se va mentiona formula ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.
Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de specialitate pentru indeplinirea contractului: Se solicita o echipa de CEL PUTIN 10 specialisti, dupa cum urmeaza: I. Manager de proiect
? studii superioare universitare
? certificare in management de proiect
Declaratie de disponibilitate
II. Manager de proiect tehnic
? studii superioare universitare in informatica? certificare ITIL sau echivalent
Declaratie de disponibilitate
III. Expert fonduri structurale? studii superioare universitare? certificare profesionala sau certificat de absolvire de cursuri profesionale in domeniul fonduri structurale si de coeziune europene
Declaratie de disponibilitate
IV. Arhitect solu?ii
? studii superioare universitare in informatica
? cunostinte dovedite in domeniul arhitecturilor de tip enterprise pentru solutii informatice
Declaratie de disponibilitate
V. Responsabil financiar
? studii superioare universitare in domeniul economic? Experienta profesionala in activitatea financiar-contabila, cu evidentierea experientei in cadrul a cel putin unuiproiect
Declaratie de disponibilitate
VI. Specialist informare / publicitate? studii superioare universitare in unul din domeniile comunicare sau marketing? Experienta profesionala cu evidentierea experientei in cadrul a cel putin unui proiectDeclaratie de disponibilitate
VII. Arhitect infrastructura hardware si comunicatii? studii superioare universitare in domeniul tehnologiei informatiei? certificate/diplome prin care sunt validate abilita?ile de planificare, configurare, implementare si verificare a echipamentelor HW ofertate
Declaratie de disponibilitate
VIII. Analist de business
? studii superioare universitare? certificare profesionala sau certificat de absolvire de cursuri profesionale in domeniul analizei de business/ modelarii proceselor de business
Declaratie de disponibilitate
IX. Specialist in formare / instruire profesionala
? studii superioare universitare? certificat in domeniul formarii emis de o autoritate de certificare
Declaratie de disponibilitate
X. Specialist documentare tehnica si asigurarea calitatii
? studii superioare universitare
? certificare profesionala in testarea software emisa de o autoritate de certificare competenta;
Declaratie de disponibilitate.
Prezentarea de informatii privind asocierea se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; nominalizarea liderului asociatiei; comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;platile se vor face catre liderul asociatiei;partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
Prezentarea de informatii privind subcontractantii.Se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora si mentiunea partii/partilor din contract care urmeaza sa fie realizata de catre acestia
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV
Operatorul economic trebuie sa prezinte un certificat care sa ateste implementarea unui sistem de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre cel putin liderul asocierii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2012 12:00
Locul: Bd Libertatii nr 14 Sector 5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane din partea beneficiarilor insotite de imputernicire in acest sens si copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - Axa III
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA SI RESURSE UMANE
Adresa postala: BD LIBERTATII NR 14 SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050706, Romania, Tel. +4 0213114136, Email: [email protected], Fax: +4 0213114136, Adresa internet (URL): WWW.MCSI.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2012 17:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer