Licitatie Publica - Dezvoltare domeniu schiabil Valea Alba - Kalinderu, Busteni
Anunt de participare numarul 79233/04.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA BUSTENI
Adresa postala: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Popescu, Tel.0244-322005, Email: [email protected], Fax: 0244-320752, Adresa internet (URL): http: //www.orasul-busteni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltare domeniu schiabil Valea Alba - Kalinderu, Busteni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrarile de constructii se vor executapentru obiective aflate pe raza orasului Busteni;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se are in vedere dezvoltarea domeniului schiabil Valea Alba Kalinderu din statiunea Busteni.
Avand in vedere ca, documentatia aferenta acestei proceduri (proiect tehnic si liste de cantitati) nu poate fi atasata in format electronic, datorita volumului foarte mare al acesteia, aceasta se va ridica gratuit de la sediul Primariei Busteni. In acest sens, Orice operator economic interesat trebuie sa transmita o scrisoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212223-5 - Lucrari de constructii de complexe pentru sporturi de iarna (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
obiective:
- Partia de schi Kalinderu 2
- Instalatie de inzapezit artificial pentru Kalinderu 2
- Parcare auto la baza partiilor de schi
- Fun-park (zona destinata copiilor si schiorilor incepatori)
- Automatizarea instalatiei de inzapezit artificial de pe partia Kalinderu 1
- Echipamente conform fiselor tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 6, 680, 673RON
II.2.2) Optiuni
Da
se pot achizitiona lucrari noi, similare, in conformitate cu art. 122, lit j, OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 80.000 lei - mod de constituire- prin OP in contul RO02TREZ5295006XXX000010 deschis la Tezoreria Busteni, cod fiscal 2845729;
- prin scrisoare de garantie bancarA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Investitia este finantata din bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, operatorii economici sunt obligati sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completare formular nr. 1 "Declaratie privind eligibilitatea"
- Completare declaratie pe proprie raspundere. conform formular nr.2 - neincadrare la art.181
- certificat de atestare fiscalaprivind plata obligatiilor catre bugetul de stat si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei - valabil numai in original sau copie legalizata, emis cu maxim 1 (una) luna inainte de data licitatiei;
- forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica a societatii din care ca reiasa ca este abilitat pentru lucrari de constructii civile;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pe ultimii 3 ani, intocmit si avizat de organele competente
- formularul 3. "Informatii generale" care sa cuprinda cifra de afaceri pe ultimii 3 ani si declaratie privind cifra de afaceri globala
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani- Solvabilitatea patrimoniala calculata conform bilant la 31.12.2008- Lichiditatea generala calculata conform bilant la 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 7.000.000 lei- Solvabilitatea patrimoniala calculata conform bilant la 31.12.2008 trebuie sa fie mai mare de 30%.- Lichiditatea generala calculata conform bilant la 31.12.2008 trebuie sa fie mai mare de 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completare formular nr. 4 "Experienta similara". Se va prezenta cel putin o recomandare din partea unui beneficiar/client
- Incheierea (data contractului) si indeplinirea (data procesului/verbal de receptie la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani a unui contract (lucrari constructii in domeniu schiabil-partii, instalatii de zapada artificiala, instalatii de transport pe cablu)
- Certificat ISO 9001 sau echivalent- Certificat ISO 14001 sau echivalent- Certificat OHSAS 18001 sau echivalent
- Completare formular nr. 5 + anexa "Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani"
- Completare formular 6 + anexa "Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operator economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului"
- Completare formular nr. 7 si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor
- dovada asigurari cu personal RT si personal calificat pentru executia lucrarii; prezentarea de CV pentru persoanele implicate in indeplinirea contractului.
- Numarul de angajati proprii care se regasesc in nomenclatorul personalului muncitor pe meserii si categorii (declaratie pe proprie raspundere) trebuie sa fie cel putin egal cu 80 angajati.
- Autorizatie ISCIR pentru lucrari de montaj - unde este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea (data contractului) si indeplinirea (data procesului/verbal de receptie la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani a unui contract cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea de 2.700.000 lei, inclusivTVA- Numarul de angajati proprii care se regasesc in nomenclatorul personalului muncitor pe meserii si categorii (declaratie pe proprie raspundere) trebuie sa fie cel putin egal cu 80 angajati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice si functionale
10%
Descriere:
3.
Disponibilitatea de a asigura service pentru echipamente
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5298/10.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.09.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2009 12:00
Locul: sediul Primaria Busteni, b-dul Libertatii nr 91 jud Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere pot participa reprezentantii ofertantilor sau imputerniciti ai acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala: str. Gheorghe Lazar nr.6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244.544 781
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic - Primaria Busteni
Adresa postala: b-dul Libertatii nr.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Tel.0244322005, Email: [email protected], Fax: 0244320752, Adresa internet (URL): www.orasul-busteni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 14:28