Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltare si implementare de solutii software de e-learning in cadrul proiectului ?Tehnologii avansate pentru calitate in universitatea orientata spre viitor?


Anunt de participare numarul 128680/20.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie
Adresa postala:  Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540139, Romania, Punct(e) de contact:  Leb Annamaria, Tel. 0265213533, In atentia:  Serviciului Aprovizionare/Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0265211944, Adresa internet (URL):  www.umftgm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltare si implementare de solutii software de e-learning in cadrul proiectului?Tehnologii avansate pentru calitate in universitatea orientata spre viitor?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul U.M.F Tg.Mures, str.Gh.Marinescu, nr.38
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezvoltare si implementare de solutii software de e-learning in cadrul proiectului?Tehnologii avansate pentru calitate in universitatea orientata spre viitor?; Cod Contract: POSDRU/86/1.2/S/58609
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212190-7 - Servicii de dezvoltare de software educational (Rev.2)
30211300-4-Platforme informatice (Rev.2)
48314000-2-Pachete software de recunoastere a vocii (Rev.2)
72265000-0-Servicii de configurare de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform solicitarilor Caietului de sarcini atasat
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 21.350, 00 RON; Garantie de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale ale Uniunii Europene;Denumirea proiectului: ?Tehnologii avansate pentru calitate in universitatea orientata spre viitor?; Cod Contract: POSDRU/86/1.2/S/58609
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Decl.de eligib., or;2)Decl.privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, or;3)Certif.fiscal elib.de Dir.de Imp.si Taxe Loc.a unit.adm.ter.pe raza car.soc.are sed.soc, care sa at.ca soc.of.nu se inr.cu deb.la bug.loc, or/cop.cer.pt.con, val.la data des.of;4)Certif.de atest.fisc.el.de org.de adm.fis.al unit.admin.ter.de pe raza car.soc.are sed.soc.priv.plata obl.la bug.gen.con, or/cop.cer.pt.con, val.la data des.of;5)Decl.priv.calitatea de partic.la procedura, or.;6)Decl.priv.partic.la procedura in concord.cu regulile de concurenta, or;7)Certif.constat.elib.de ORC, or/cop.cer.pt.con, val.la data des.of;8)Certif.de inreg, cop.cer.pt.con;9)Doc.edif.care sa dov.o forma de inreg.ca persoana juridica sau de inreg/at.ori apart.din punct de vedere profesional, in conf.cu prev.leg.din tara in care ofertantul/candidatul este rezid. si doc.of.care sa at.ob de act, or/cop.cer.pt.con, pentru persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Fisa de inf.generale, or;2)Prez.bilanturilor contabile af.ex.fin.din 2008, 2009 si 2010, vizate si inreg.de organele competente, certif.pt.conf.pe fiecare pagina(semnate si stampilate de pers.aut), cer.pt.conf.pe fiecare pag.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)din care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani care sa aiba pr.min.val.de 500.000, 00 EURO sau echiv in RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Lista prin.prestari de serv.din ultimii 3 ani;2)Inf.priv.pers.sol.pt.indep.cont;3)Stand.de asig.a cal;4)Informatii priv.subcontractantii/asoc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)a prest.ef.in ult.3 ani care sa aiba ca ob.serv.similare acelora care fac ob.prez.ach, pt.proi.fin.din fonduri eur.neramb, a carui/caror val.sa aiba pragul min val.de 250.000, 00 EURO sau echiv in RON printre care sa se num: cel putin 1 cont.care sa aiba ca ob.o platf.integr, cu finct;cel putin 1 cont.care sa aiba ca ob.o sol.de part.a ecr.sau o sol.de videoconf;cel putin 1 cont.care sa aiba ca ob.o sol.cu posib.de trans.a text.in vorbire sau function.de rec.a gest.ut;2)cert.det.sau alte doc.dov, in cop.cert.pt.conf;prez.sub semn.ologr.a unui CV al fiecarui membru din echip.de pr.3)Prez.de doc.in ter.de val.care conf.cert.sist.de man.al cal ISO 9001:2008 sau ech, ISO14001:2004 sau ech, OHSAS18001:2007 sau ech;ISO27001:2006 sau ech., IT ISO 20000-1:2005 sau ech;3)se va prezenta o declar.pe proprie rasp.in acest sens, in or;Acord sau o scrisoare prelim.de asoc, in or;Fiecare subcont.are ob.de a completa cu propriile date urm: Dec.priv.cal de part.la proc, in or, Fisa de inf.gen, in or
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Lic.desch.cu etap.finala de lic.electr.Elementele ofertei ce vor face obiectul proc.repetitiv de ofertare: Pret;Nr.de runde: 1 cu o durata de 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2011 12:00
Locul: UMF Tg Mures, str.Gh.Marinescu, nr.38, Directia Administrativa, Serviciul Aprovizionare/Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de licitatie numiti prin Decizie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract finantat din Fonduri structurale ale Uniunii Europene;Denumirea proiectului: ?Tehnologii avansate pentru calitate in universitatea orientata spre viitor?; Cod Contract: POSDRU/86/1.2/S/58609
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.F. Tg. Mures - Biroul Juridic
Adresa postala:  Str. Gh. Marinescu nr. 38, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540139, Romania, Tel. 0265/213533, Email:  [email protected], Fax:  0265/211944
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2011 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer