Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltare si implementare sistem ROMATSA ATM 2015+


Anunt de participare (utilitati) numarul 141001/08.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Adresa postala: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN COJOC, Tel. +40 212083528, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212083564, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Dezvoltare si implementare sistem ROMATSA ATM 2015+
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CDZ Bucuresti - Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia "Dezvoltare si implementare sistem ROMATSA ATM 2015+"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34962220-6 - Sisteme de control al traficului aerian (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform specificatiilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 33, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este in suma totala de 400.000 EURO, la cursul leu/euro din data publicarii anuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 6) sau prin virament bancar in contul RA ROMATSA RO66 RNCB 0085 0441 8223 0014 deschis in EUR la BCR, sucursala WTC.In cazul in care ofertantul contesta rezultatul procedurii de achizitie iar CNSC respinge cererea se va retine din cuantumul garantiei de participare o suma conform prevederilor art. 278¹ din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ? Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului, fara TVA.? Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 7) sau de o societate de asigurari.? Conditii de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din HG 925/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Termenul de constituire a garantiei de buna executie: 10 zile de la data semnarii contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, cheltuieli de capital
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Termenul de finalizare a implementarii si a transferului operational aferente Fazei I: sfarsitul lunii ianuarie 2015; termenul de finalizare a implementarii si a transferului operational aferente Fazei II: 15 Noiembrie 2015
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 2;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 3. Persoanele cu functie de decizie din cadrul RA ROMATSA in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Aleodor Marian FRANCU ? Director General, Silvia POPEANGA ? Director Financiar si Plan de Afaceri. Comisia de evaluare a ofertelor compusa din: Valentin Cimpuieru, Bogdan Donciu, Adrian Serban, Stefan Gaceff, Gabriel Dumitrescu, Emil Alexandru, Adrian Florea, Daniel harea, Mihai Braniste, Eugen mihaescu, florin petrascu, Ruxandra Rosca, Mihaela Vartic, Adriana Nita, Bogdan Ionescu, Adrian Cojoc, Irina Pintilie, Tatiana Bejan, Adriana Ciortoloman, Virginia Coman, Gabriela Mehes; Prezentare certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat de participare cu oferta independenta-formular 4; Persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Se va prezenta copia certificatului emis de ONRC semnata si parafata de catre ofertant purtand mentiunea ?Conform cu originalul? din care sa rezulte urmatoarele: - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice
- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventa, faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii;
- informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional continand date reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia
economico-financiara.Se solicita ofertantilor ca media cifrei de afaceri in domeniul de activitate ATM (Managementul Traficului Aerian) pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu65.000.000 Euro, fara TVAConversia euro-leu se face prin raportare la cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2009 ? 1 euro=4, 2373 lei , 2010 ? 1 euro=4, 2099 lei si 2011- 1 euro. 4, 2379 lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.O lista cu principalele contracte de furnizare avand ca obiect livrarea unor sisteme pentru managementul traficului aerian (ATM) similare executate in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) cu indicarea functionalitatilor acestor sisteme, precum si a intervalului de timp in care acestea au fost furnizate.Ofertantul va trebui sa demonstreze experienta similara constand in implementarea (dezvoltare, instalare completa si transfer in operare) a cel putin unui sistem ATM similar cu urmatoarele caracteristici cumulative:
a. sistemul deserveste furnizarea serviciilor de control al traficului aerian pe ruta si in zona terminala, pentru cel putin 16 sectoare IFR (Instrument Flight Rules);b.sistemul deserveste furnizarea serviciilor de control al traficului aerian pentru cel putin 700.000 de zboruri IFR pe an;
Continuare cerinta 1: c. sistemul asigura procesarea datelor de zbor, procesarea datelor de supraveghere, monitoare operationale interactive, mijloace de avertizare (safety nets), aplicatii software avansate pentru sprijinul controlorilor de trafic aerian in dirijarea aeronavelor (de ex: MTCD ? Medium Term Conflict Detection, MONA ? Monitoring Aids) si un sistem de monitorizare si control;
d. sistemul deserveste furnizarea serviciilor de management al traficului aerian prin utilizarea infrastructurii de supraveghere deja existenta;
e. sistemul deserveste furnizarea serviciilor de management al traficului aerian prin asigurarea unui sistem de Testare siDezvoltare si a unui sistem de management al bazelor de date pentru sistemul de prelucrare a datelor de zbor;
Continuare cerinta 1:
f. sistemul dispune de capabilitati datalink care sa contina o aplicatie CPDLC (Controller-Pilot Data Link Communications) in operare pentru traficul aerian general (GAT/ IFR) care evolueaza la niveluri de zbor mai mari decat nivelul de zbor FL285.
Ofertantul trebuie sa prezinte dovezi privind realizarea: ? cel putin a unui sistem definit la punctul a)
? cel putin a unui sistem definit la punctul b)
? cel putin a unui sistem definit la punctul c)
? cel putin a unui sistem definit la punctul d)
? cel putin a unui sistem definit la punctul e)
? cel putin a unui sistem definit la punctul f)
Continuare cerinta 1: Pentru sistemul mentionat la punctul 1 (literele a-f) de mai sus, se solicita prezentarea:
-in copie, a autorizarii pentru utilizarea operationala a sistemului eliberata de autoritatea aeronautica nationala de supervizare (NSA ?National Supervisory Authority), precum si
- confirmarea din partea beneficiarului, care sa certifice faptul ca sistemul contine functionalitatile descrise mai sus si ca acesta este/ poate fi folosit in mod operational.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii suplimentare pentru a verifica indeplinirea cerintelor pentru fiecare cerinta detaliata mai sus.
2. O lista a specialistilor/ tehnicienilor care urmeaza sa fie implicati in executarea contractului, in special, tehnicienii responsabili pentru controlul calitatii, indiferent daca sunt sau nu sunt angajati ai ofertantului sau a unei persoane in alta relatie cu ofertantul.
Autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa aiba la dispozitie specialisti calificati, dupa cum urmeaza:
a) Managerul de proiect
Calificari si abilitati: - studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul drept, economic, management, ITC, aeronautic sau altele;
- studii post universitare in domeniulmanagementului de proiect sau diploma/certificat de absolvire a unui curs de Management de proiect organizat de o organizatie nationala sau internationala autorizata in formarea profesionala a managerilor de proiect;
Continuare cerinta 2:
Experienta profesionala relevanta: -experienta in gestionarea ca manager de proiect/adjunct (sau functie similara: lider de echipa/adjunct, coordonator proiect/ adjunct, sau orice functie echivalenta care presupune coordonarea echipei/pozitie de adjunct al acestei functii) a cel putin unui proiect care a avut un obiect similar prezentului contract, asa cum este descris la punctul 1 de mai sus;
b) Manager de proiect adjunct
Calificari si abilitati: -studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul drept, economic, mangement, ITC, aeronautic sau altele;
- studii post universitare in domeniul managementului de proiect sau diploma/certificat de absolvire a unui curs de Management de proiect organizat de o organizatie nationala sau internationala autorizata in formarea profesionala a managerilor de proiect;
Continuare cerinta 2:
Experienta profesionala relevanta:
-experienta in gestionarea ca manager de proiect/adjunct (sau functie similara: lider de echipa/adjunct, coordonator proiect/adjunct, sau orice functie echivalenta care presupune coordonarea echipei/pozitie de adjunct al acestei functii), a cel putin unui proiect care au avut un obiect similar prezentului contract, asa cum este mentionat la punctul 1 de mai sus;
c) Arhitect principal al sistemului
Calificari si abilitati: -studii universitare absolvite cu diplomade licenta in domeniul ITC;Experienta profesionala relevanta:
-experienta din pozitia de arhitect principal al sistemului in cel putin un proiect care a avut un obiect similar prezentului contract, asa cum este descris la punctul 1 de mai sus;
d) Specialistul principal in domeniul sigurantei;
Calificari si abilitati: - studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul drept, economic, management, ITC, aeronautic sau altele;
Continuare cerinta 2:
Experienta profesionala relevanta:
-experienta din pozitia de specialist principal in domeniul sigurantei sistemelor de management al traficului aerian, in cel putin un proiect care a avut un obiect similar prezentului contract, asa cum este mentionat mai sus;e) Expert in furnizarea serviciilor de trafic aerian
Calificari si abilitati: - studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul drept, economic, management, ITC, aeronautic sau altele;
Experienta profesionala relevanta:
- experienta din pozitia de expert in furnizarea serviciilor de trafic aerian in cel putin un proiect care a avut obiect similar celui al prezentului contract, asa cum este descris la punctul 1 de mai sus.
Continuare cerinta 2:
Autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa puna la dispozitie: ? Un specialist definit la pct.a
? Un specialist definit la pct.b
? Doi specialisti definiti la pct.c
? Doi specialisti definiti la pct.d
? Un expert definit la pct. eFiecare expert va indeplini in mod individual cerintele minime de mai sus. Nu se vor lua in considerare cerintele indeplinite prin cumulul experientei expertilor.
Cerinta nr.2: Ofertantul va prezenta urmatoarele documente pentru a dovedi indeplinirea cerintelor mentionate mai sus:
- Lista expertilor cheie propusi pentru implementarea contractului si pentru controlul calitatii;
- Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie. CV-urile trebuie sa fie suficient de detaliate astfel incat sa rezulte cel putin indeplinirea calificarilor si experientei profesionale solicitate fiecarui expert. Astfel, CV-ul si documentele suport trebuie sa contina in mod obligatoriu titlul si obiectul proiectului la care expertul a participat, descrierea sarcinilor indeplinite de expertul respectiv si pozitia acestuia in cadrul proiectului;
- Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale ale expertilor cheie obtinute si mentionate in CV;
Continuare cerinta 2: ofertantului castigator i se va solicita demonstrarea experientei prezentate in CV prin referinte emise de angajatori in cazul proiectelor solicitate pentru dovedirea experientei profesionale relevante cuprinzand informatii privind: beneficiarul contractului, functionalitatile sistemului ATM implementat prin raportare la cele descrise la punctul 1 de mai sus, pozitia expertului in cadrul proiectului, responsabilitatile acestuia, perioada in care a exercitat efectiv responsabilitatile avute in vedere de catre autoritatea contractanta pentru dovedirea experientei profesionale practice in domeniu, calitatea serviciilor prestate;
Continuare cerinta 2: Declaratie de disponibilitate, semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi, prin care se angajeaza la participarea efectiva in activitatile aferente contractului ce urmeaza a fi atribuit.Este recomandabil ca fiecare Curriculum Vitae sa contina maxim 4 pagini.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii suplimentarepentru a verifica indeplinirea cerintelor pentru fiecare expert-cheie propus.
Informatii privind subcontractantii
Standarde de asigurare a calitatii
Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001:2008 sau echivalent, de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara. Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda 30 de puncte, iar pentru ceilalti ofertanti punctajul se stabileste invers proportional utilizand urmatoarea formula: PFx = (Pretul cel mai mic/pretul ofertei x) * 30
2.
Cerinte suplimentare oferite
70%
Descriere: Componenta tehnica. Ofertantul cu numarul cel mai mare de cerinte suplimentare oferite, va primi 70 (sapte zeci) de puncte.Celelalte oferte vor fi punctate direct proportional conform formulei: PTx = (Numarul de cerinte suplimentare oferite de catre ofertantul X/Numarul maxim de cerinte suplimentare ofertat) * 70
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2013 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2013 11:00
Locul: Sediul R.A. ROMATSA - CDZ Bucuresti, Bd. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Surse proprii, cheltuieli de capital- Departajarea ofertelor cu punctaj egal clasate pe primul loc: In cazul in care 2 sau mai multe oferte au punctaje egale se va lua in considerare pretul si, in cazul egalitatii preturilor celor mai scazute, se va solicita o noua ofertare a pretului in plic inchis.- In perioada premergatoare depunerii ofertelor este recomandabila o vizita la amplasament. Persoana de contact: Dl. Bogdan BONDOR - tel. 021.2083420
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic R.A. ROMATSA
Adresa postala: Bd. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Tel. +40 212083108, Email: [email protected], Fax: +40 212302442, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2012 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer