Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltare si modernizare semaforizare si achizitionarea echipamentelor pentru realizarea sincronizarii circulatiei in intersectii si pe diferite axe de traversare a municipiului Cluj-Napoca


Anunt de participare numarul 43530/14.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: virgil porutiu, Tel.0264/592588, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltare si modernizare semaforizare si achizitionarea echipamentelor pentru realizarea sincronizarii circulatiei in intersectii si pe diferite axe de traversare a municipiului Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea managementului de trafic in municipiul Cluj-Napoca
prin modernizarea/extinderea sistemului de semaforizare actual
- executia lucrarilor pentru dezvoltare si modernizare semaforizare si achizitionarea echipamentelor pentru realizarea sincronizarii circulatiei in intersectii si pe diferite axe de traversare a municipiului Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45316212-4 - Instalare de semafoare (Rev.1)
31623000-9-Echipament de comanda si control, de siguranta si de semnalizare pentru sosele (Rev.1)
45311000-0-Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executia de lucrari pentru dezvoltare si modernizare semaforizare si achizitionarea echipamentelor pentru realizarea sincronizarii circulatiei in intersectii si pe diferite axe de traversare a municipiului Cluj-Napoca
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 500, 400 si 10, 523, 423RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 100.000 lei. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare este bugetul local. Plata se va face prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind calitatea de participant, Fisa de informatii generale, Neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (pentru persoane fizice si juridice), inclusivcele locale (pentru persoane juridice) : DGFP a judetului, Consiliul local sub forma de formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, pentru Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului sau pentru Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Toate certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea situatiilor financiare (Bilantul contabil si Contul de profit si pierderi) la data de 31.12.2006 vizate si inregistrate de organele competente.Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, inregistratla autoritatea competenta in tara respectiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate, inclusiv furnizarea de produse similare in ultimii 5 ani, recomandari, Lista de experienta similara, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii si soft-uri, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii , Informatii privind subcontractantii, asociere, Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalente atat pentru lucrarile ce urmeaza a fi executate cat si pentru produse ofertate, Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii mediuluiISO 14001 sau echivalente, Declaratie privind obligativitatea respectarii conditiilor de munca , protectia muncii si protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. finalizarea, in ultimii 5 ani (2003- 2007), cel putin a unui contract cu activitati similare (executie lucrari + furnizarea produselor), cu o valoare egala sau mai mare decat 544.845lei, adica 150.000 EURO ( nu se refera la asociati si/sau subcontractanti ).Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a acestuia in contractele prezentate ca experienta similara. Ofertantul va prezenta o copie dupa contractul adus ca referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare. Valorile de mai sus pot fi obtinute prin cumulul valorilor pentru mai multe lucrari in domeniu, din cel mult trei contracte similare.2. Ofertantul va asigura un responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, pentru care va prezenta documentul de atestare.3. constituirea unei echipe formata din specialisti in domeniu care sa acopere toata gama de lucrari specifice contractului. Ofertantul va prezenta CV-uri, calificari ale personalului din care sa reiasa experienta in domeniile solicitate de contract, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini si Proiectului Tehnic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Garantia
15%
Descriere:
3.
Termenul de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.06.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2008 14:00
Locul: sediul autoritatii contractante str. motilor, nr. 3, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu e cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 48536, Romania, Tel.0264 593865, Email: [email protected], Fax: 0264 592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatori asupra actului autoritatii pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Cluj-Napoca, Biroul achizitii publice
Adresa postala: str. Motilor nr. 3, Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Tel.0264 596030, Email: [email protected], Fax: 0264 431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2008 21:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer