Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Dezvoltare sistem informatic integrat de planificare a resurselor intreprinderii IDEALE 2005?


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
30.150 EUR

Castigatorul Licitatiei: C&D INDUSTRIES S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 125499/13.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MONITORUL OFICIAL R.A.
Adresa postala: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012329, Romania, Punct(e) de contact: Simona Roxana Crimu, Tel. +40 0213185120, Email: [email protected], Fax: +40 0213185109, Adresa internet (URL): www.monitoruloficial.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Tipografie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
?Dezvoltare sistem informatic integrat de planificare a resurselor intreprinderii IDEALE 2005?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul RAMO, str Parcului, nr 65, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de furnizare ?Dezvoltare sistem informatic integrat de planificare a resurselor intreprinderii IDEALE 2005?.Dezvoltarea sistemului ERP Ideale 2005 pus in functiune in luna iunie 2011 este necesara in vederea introducerii in acest program a unor noi facilitati solicitate de Centrul pentru Relatii cu Publicul si Directia economica, Serviciul comercial, Birou Marketing pentru eficientizarea activitatii din aceste compartimente si pentru completarea bazei de date a programului cu utilajele achizitionate de la punerea in functiune a sistemului ERP.Valoarea totala estimata este de 33.500 EUR (echivalentul a 147.952, 75 lei la cursul BNR din data de 10.05.2012 de 1 EUR = 4, 4165 lei).
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48451000-4 - Pachete software de planificare a resurselor intreprinderii (Rev.2)
72265000-0-Servicii de configurare de software (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
30, 150EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Lucrarile / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive tehnice
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16.12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 673 Denumirea: Contract de furnizare
V.1) Data atribuirii contractului 11.06.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
C&D INDUSTRIES S.R.L.
Adresa postala: Aleea Barajul Bistritei nr 10 bl y7 parter ap3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032768, Romania, Tel. 021.3212571, Email: [email protected], Fax: 021.3212573, Adresa internet (URL): www.cdindustries.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 33500.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 30150.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 147, 925.75 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2012 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer