Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltare urbana integrata in orasul Voluntari


Anunt de participare numarul 85251/26.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS VOLUNTARI
Adresa postala: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mariana Gavrila, Tel.021270.4770, Email: [email protected], Fax: 021270.4644, Adresa internet (URL): www.primaria-voluntari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltare urbana integrata in orasul Voluntari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Orasul Voluntari, judetul Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezvoltare urbana integrata in orasul Voluntari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71222000-0-Servicii de arhitectura pentru spatii exterioare (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71311300-4-Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dezvoltare urbana integrata in orasul Voluntari
Valoarea estimata fara TVA: intre 45, 000, 000 si 50, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie de participare in valoare de 75000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri guvernamentale, europene, credite interne si externe precum si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitatea; Decl. privind neincadrarea in prev. art. 181; Certificat emis de Registrul Comertului (in original saucopie legalizata) , certificat de inregistrare ( copie stampilata de societate)si certif. constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pt. asig. sociale de stat si de asigurare de accidente si boli profesionale care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, valabile la data depunerii ofertelor eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Cazier fiscal in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii privind situatia economico- financiara;
-nivel minim privin situatia economic financiara;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-bilantul contabil pe anul 2008 (copie legalizata)fisa de informatii generale;
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani (2006, 2007, 2008) sa fie minim 500.000 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii privind capacitatea tehnica;
-nivel minim impus privind capacitatea tehnica;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-lista principalelor serviciiprestate in ultimii 3 ani;
-declaratie privind partile din contract indeplinite de subcontractantii;
-declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului;
-fisa de experienta similara;
-operatorul economic trebuie sa prezinte o asigurare raspundereprofesionala in valoare minima de 100.000 euro;
-operatorul economic trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar de prestari servicii de proiectare cu valaore finala 600.000 lei;
-operatorul economic trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar de prestari servicii de proiectare faza Studiu de fezabilitate cu valoare de 80.000 lei;
-operatorul economic trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar de prestari servicii de consultanta in dezvoltare prin care s-a obtinut finantarea nerambursabila a unui proiect de 1.000.000 euro;
-se solicita ca operatorul economic sa faca dovada furnizarii de Servicii de consultanta si proiectare intocmire documentatie tehnico economica -PIDU, cerere de finantare, studiu de fezabilitate sau documentatie de avizare a lucrarilor de interventie;
-operatorul trebuie sa faca dovada ca cel putino persoana din echipa sa are atestat in vederea participarii la un curs pentru obtinerea de fonduri structurale;
-ISO 9001:2000 si ISO 14001:2004;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
LicitatiaPOR a inceput in dec. 2008, motiv care implica necesitatea demararii de urgenta a elaborarii doc.pentru obtinerea defonduri pentru SF, a PT si obtinerea avizelor necesare.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 20
asig.rasp.prof.min.100000E;indepl.in ult.3 ani-1 contr.de serv 600000lei;indepl. in ult.3 ani-SF de 80.000 lei;indepl.in ult 3 ani-contr de consult in dezv cu finant neramb a unui pr de 1000000E
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2009 11:00
Locul: sediul Primarie Orasului Voluntari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputenicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR Axa Prioritara 1 sprijinirea dezvoltarii durabileaoraselor-poli urbanide crestere a domeniului major de interventie1.1 planuri integrate de dezvoltare urbana-centre urbane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: B-dul Voluntari, nr. 74, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel.021569.23.66, Fax: 021270.46.44
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2009 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer