Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltarea capacitatii de evaluare a unitatilor de evaluare din cadrul autoritatilor de management si ACIS


Anunt de participare numarul 70186/24.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea C, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel.00 40 21 302 52 88, In atentia: Olivia Hagiescu, Email: [email protected], Fax: 00 40 21 302 52 64, Adresa internet (URL): www.mefromania.ro, www.fonduri-ue.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea capacitatii de evaluare a unitatilor de evaluare din cadrul autoritatilor de management si ACIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul se va axa pe urmatoarele actiuni de dezvoltare a capacitatii institutionale a autoritatilor de management pentru a solicita si implementa evaluarea si de a utiliza in mod eficient rezultatele evaluarii: Sprijin pentru Consolidarea Grupului de Lucru pentru Evaluare
Sprijin pentru desfasurarea activitatilor deevaluare si de coordonare a activitatilor de evaluare a instrumentelor structurale
Programe de instruire in domeniul evaluarii
Conferinta internationala in domeniul evaluarii
Cresterea gradului de constientizare a membrilor Comitetelor de Monitorizare si a Comitetului National de Coordonare privind utilitatea evaluarilor in procesele de implementare a programelor operationale, respectiv CSNR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80500000-9 - Servicii de formare (Rev.2)
79419000-4-Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
80522000-9-Seminarii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul general al contractului este de a contribui la dezvoltarea unui sistem administrativ corespunzator prin actiuni ce au ca obiectiv asigurarea unui nivel comun de experienta si cunostinte in domeniul evaluarii printre actorii implicati.Obiectivul specific al contractului este de a acorda asistenta tehnica si instruire in vederea:
perfectionarii cadrului comun aferent evaluarii instrumentelor structurale si a instrumentelor de lucru existente;
imbunatatirii cunostintelor si aptitudinilorin domeniul evaluarii;cresterii gradului de constientizare a membrilor Comitetelor de Monitorizare si a Comitetului National de Coordonare privind utilitatea evaluarilor in procesele de implementare a programelor operationale, respectiv CSNR.
Rezultatele asteptate sunt urmatoarele:
Analiza sistemului curent de evaluare
Propuneri de imbunatatire a sistemului de evaluare agreate si implementate
Traducere actualizata a Ghidului Evalsed
Biblioteca UCE dezvoltata
Reuniuni ale Grupului de Lucru pentru Evaluare organizate
Website-ul GLE realizat
Manual de administrare a website-ului si instructiuni de mentenanta
Asistenta tehnica pentru UCE furnizata
O analiza a nevoilor de instruire a personalului unitatilor de evaluare
instruire la nivel avansat pentru membrii unitatilor de evaluare
instruire la nivel avansat in domeniul evaluarii pentru un grup de juniorii evaluatori de pe piata de consultanta privata
instruire la nivel incepator in domeniul evaluarii
Manual de evaluare a instrumentelor structurale in Romania pentru avansati
Manual de evaluare a instrumentelor structurale in Romania pentru incepatori
Membri ai unitatilor de evaluare participanti la internshipuri in unitatile de evaluare ale altor state membre
O conferinta internationala
Prezentari de o ora in sapte comitete de monitorizare
Brosura privind utilitatea evaluarii elaborata si publicata
Valoarea estimata fara TVA: 2, 220, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 39000 LEI echiv. a 10000 euro, fara TVAPerioada de valab.90 zile de la data limita de depunere a oferteiGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din Bugetul de StatModalitati de plata conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;2.Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.5.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
6.Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declartia referitoare la art.180 si art.181.
7.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.2.1.1 Lichiditatea generala (active circulante/datorii pe termen scurt) a ofertantului (in cazul grupului, a fiecaruioperator economic asociat)
2.2.1.2 Media cifrelor de afaceri ale ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari (2005, 2006, 2007)
2.2.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.2.1.1 si 2.2.1.2 va duce la excluderea candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1.1 Sa fie mai mare de 100% pentru ultimul an financiar(2007)2.2.1.2 Sa fie de cel putin 1.170.000 LEI (echivalent a 300.000EURO)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.3.1.1 Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
2.3.1.2 Informatii privind calificarile si experienta membrilor echipei de proiectpropuse
2.3.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.3.1.1 si 2.3.1.2 va duce la excluderea candidatului.2.3.3. Subcontractarea va fi permisa
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 contract in domeniulevaluarii interventiilor publice, 1 contract in domeniul formarii profesionale si 1 contract in domeniul programarii, monitorizarii si/sau evaluarii instrumentelor structuraleOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna)trebuie sa dispuna de o echipa de minim 3 experti cheie care sa fie in masura sa demonstreze ca poseda urmatoarele calificari si abilitati: studii superioare diploma universitaracunoasterea buna a limbii englezeExpertii cheie trebuie sa detina experienta profesionala dupa cum urmeaza: Expert cheie 1: Lider de echipaExperienta in management (sef de echipa, coordonator, manager, director etc.) min. 2 aniExperienta in administratia publica din Statele Membre, demonstrata fie ca angajat in cadrul unor institutii publice, fie prin implementarea unor proiecte de consolidare a capacitatii institutiilor publice min. 3 aniExperienta in programarea, monitorizarea si/sau evaluarea programelor finantate prin fondurile structurale, respectiv fondul de coeziune ale Uniunii Europene min. 2 aniExperienta in evaluarea interventiilor publice si/sau experienta in dezvoltarea capacitatii de evaluare min. 4 aniExperti cheie 2 si 3Experienta in administratia publica din Statele Membre, demonstrata fie ca angajat in cadrul unor institutii publice, fie prin implementarea unor proiecte de consolidare a capacitatii institutiilor publice min. 3 aniExperienta in designul si/sau implementarea programelor de formare min. 3 programe de instruireExperienta in evaluarea interventiilor publice si/sau experienta in dezvoltarea capacitatii de evaluare min. 3 contracte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea financiara
35%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
65%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2009 11:00
Locul: Bucuresti, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea C, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite sa asiste la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica 2007-2013 finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.00 4021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 00 4021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4) 021 319 51 76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 alin. 2 si art. 280 alin. 5 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor Autoritatea de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica, Serviciul de Implementare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea C, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.(+4) 021 302 52 96, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 302 52 64, Adresa internet (URL): www.mefromania.ro, www.fonduri-ue.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2008 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer