Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltarea capacitatii pentru analiza cost-beneficiu


Anunt de participare numarul 100800/27.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala:  Bd.MirceaVoda nr. 44, Bloc M17, Intrarea C, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030669, Romania, Punct(e) de contact:  Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel. +40 21 302 52 29, In atentia:  Olivia Hagiescu, analist DAT, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 302 52 64, Adresa internet (URL):  http: ///www.fonduri-ue.ro, www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea capacitatii pentru analiza cost-beneficiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Rom?a
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul ? propune sa acopere ?r-o masura c?mai mare necesitatile de formare de baza ale potentialilor beneficiari ai Instrumentelor Structurale, ?domeniul pregatirii si managementului proiectelor si sa sprijine personalul autoritatilor publice centrale si/sau locale ?procesul de achizitii de servicii si bunuri aferente proiectelor finantate din instrumente structurale prin furnizarea cunostintelor si aptitudinilor necesare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
80500000-9-Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectiv General
Obiectivul general al acestui contract este de a contribui la ?unatatirea instrumentelor utile pentru luarea deciziilor asupra necesitatii si oportunitatii finantarii proiectelor de investitie din instrumentele structurale si de a dezvolta capacitatea ?acest domeniu. Obiective specifice :
• De a evalua eficienta si eficacitatea practicii de a utiliza ACB ?selectarea proiectelor finantate prin IS, ?special a proiectelor sub pragurile stabilite la nivel national si de a identifica elemente de ?unatatire a acesteia;
• De a furniza asistenta pentru adresarea punctelor slabe identificate, inclusiv metode alternative care sa evalueze meritul proiectelor de investitii propuse;• De a facilita ?unatatirea cunoasterii ?domeniu ?r?ul actorilor implicati.
Rezultate ce se doresc a fi atinse de Operatorul economic
• Un raport de evaluare a eficientei si eficacitatii practicii referitoare la ACB
• 10 lucrari/studii de caz pe teme care necesita clarificare
• Doua manuale privind Analiza Cost-Eficacitate si Analiza Multicriteriala• Un studiu privind ratele de actualizare financiara si economica• Un studiu privind rata interna de rentabilitate
• Ghidul UE privind ACB tradus ?limba rom?• 300 participanti la un program de instruire
• 8 ateliere de lucru privind evaluarea si selectia proiectelor.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 631, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 30.000leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica de servicii, ?lei fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din Programul Operational Asistenta Tehnica, Fondul European de Dezvoltare Regionala.Plata se va face ?lei, ?cont deschis la Trezoreria Mun. Bucuresti (ATCPMB).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta c?igatoare.Subcontractarea va fi permisa.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca ?eplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate ?documentatia de atribuire. Declaratia va fi ?otita de o anexa ?care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de ?eplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.
ATENTIE: ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma ?eplinirea cerintelor de calificare, atunci c? primeste din partea autoritatii contractante o solicitare ?acest sens, ?termenul prevazut ?respectiva solicitare.
?cadrarea ?una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1 Urmatoarele criterii de calificare vor fi aplicate ofertantilor. ? cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca ?reg:
2.2.1.1 Media rezultatului net al exercitiilor financiare ale ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici ?reuna) pe ultimii trei ani financiari ?heiati (2007, 2008, 2009).
2.2.1.2 Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici ?reuna) pe ultimii trei ani financiari ?heiati (2007, 2008, 2009).
2.2.2 Ne?eplinirea criteriilor prevazute la punctele 2.2.1.1 si 2.2.1.2 va duce la excluderea ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1.1 Sa fie pozitiva2.2.1.2 Sa fie cel putin echivalentul ?moneda nationala de ofertantului, a 1.500.000 euro.(la cursul mediu BCE http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.do?node=2018794)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1 Urmatoarele criterii de calificare vor fi aplicate ofertantilor. ? cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii vor fi aplicate Asocierii ca ?reg:
2.3.1.1 Lista principalelor prestari de servicii ?ultimii 3 ani.
2.3.1.2. Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor-cheie din cadrul echipei de proiect
2.3.1.3 Standarde de calitate
2.3.2 Ne?eplinirea criteriilor de calificare prevazute la punctele 2.3.1.1, 2.3.1.2 si 2.3.1.3 va duce la excluderea ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.3.1.1 Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii ?reuna) a finalizat ?ultimii 3 ani (calculati p? la data limita de depunere a ofertelor), cel putin 2 (doua) contracte ?domeniul pregatirii de analize financiar-economice/ analize cost-beneficiu pentru proiecte de investitii si cel putin 2 (doua) contracte de organizare si efectuare a sesiunilor de instruire.Valoarea ?euro a proiectelor se va calcula la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv.http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.do?node=2018794)2.3.1.2 Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii ?reuna) trebuie sa dispuna de o echipa de maxim 5 experti cheie, cu urmatoarele calificari si abilitati: - studii superioare – diploma universitara- cunoasterea buna a limbii englezeEchipa propusa trebuie sa cuprinda experti cheie care sa detina cumulat experienta profesionala dupa cum urmeaza: - experienta ?pregatirea de analize financiar-economice/analize cost-beneficiu pentru proiecte de investitii finantate din instrumente structurale ale UE, min. 5 proiecte;
- experienta ?pregatirea criteriilor pentru selectia de proiecte, min. 2 proiecte;
- experienta ?proiecte de investitii de cooperare teritoriala europeana, min. 1 proiect- participarea ?calitate de lector la prezentari/instruiri ?domeniul analizei financiar-economice/analizei cost - beneficiu pentru proiecte de investitii finantate din instrumente structurale ale UE, min. 2 proiecte;
- experienta ?furnizarea de instruire destinata autoritatilor publice, min. 1 proiect;
- pentru liderul de echipa, experienta ?management (sef de echipa, coordonator, manager, director etc.), min. 2 proiecte si experienta ?organizarea si coordonarea de sesiuni de instruire si seminarii adresate autorit. publice, min. 2 proiecte- pentru expertul cheie care va ?eplini rolul de coordonator stiintific, min. 3 proiecte care au avut ca scop constructia institutionala si/sau dezvoltarea capacitatii pentru analiza cost-beneficiu la nivel national sau european2.3.1.3 Certificat de Management al calitatii ISO 9001/2000 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
31%
Descriere: Componenta financiara
2.
2.Demonstrarea ?elegerii obiectivelor si sarcinilor stabilite ?caietul de sarcini
13.5%
Descriere:
3.
3.Demonstrarea unei strategii adecvate de implementare a contractului
42%
Descriere:
4.
4.Demonstrarea unei planificari adecvate aresurselor umane si a activitatilor
13.5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2010 11:00
Locul: Bd. Mircea Voda nr. 44, Bloc M17, intrarea C, Sector 3, Bucuresti, Rom?a
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Bd. Mircea Voda nr. 44, Bloc M17, intrarea C, Sector 3, Bucuresti, Rom?a.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.76, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaOrganizare
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile ?ep? cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice – Autoritatea de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica, Serviciul de Implementare
Adresa postala:  Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea C, Sector 3, Bucuresti, Rom?a, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030669, Romania, Tel. (+4) 021 302 52 29, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 302 52 64, Adresa internet (URL):  www.fonduri-ue.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2010 18:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer