Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltarea capacitatii sistemului penitenciar de a asigura securitatea la toate nivelurile, precum si imbunatatirea conditiilor de detentie


Anunt de participare numarul 56741/27.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 530, In atentia: Corina Barcau, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 30; +40 21 326 87 09, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea capacitatii sistemului penitenciar de a asigura securitatea la toate nivelurile, precum si imbunatatirea conditiilor de detentie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Bucuresti si locatiile prevazute in Anexa I D a documentatiei de atribuire
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are drept scop achizitionarea de echipamente de control acces: aparate de scanat cu raze X (pentru 12 penitenciare), porti detectare metale (pentru 36 penitenciare) si detectoare de metale portabile (pentru 20 de penitenciare) care sa contribuie la reducerea riscului de introducere de obiecte periculoase si interzise in interiorul penitenciarelor de catre persoanele care intra in acestea. De asemenea, se vor achizitiona echipamente sportive pentru dotarea salilor si a terenurilor de sport din unitatile penitenciare in vederea derularii de activitati sportive cu detinutii, pentru mentinerea unei bune sanatati a acestora. Tot in cadrul acestui contract se vor achiziona si 15 autovehicule pentru transportul detinutilor (5 vehicule de 22 de locuri si 10 vehicule de 10 locuri) care sa corespunda exigentelor europene privind transportul persoanelor private de libertate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36400000-5 - Articole si echipament de sport (Rev.1)
29852400-0-Detectoare de metal (Rev.1)
33282000-0-Echipament de control cu raze X (Rev.1)
34114210-4-Vehicule pentru transportul detinutilor (Rev.1)
36410000-8-Echipament pentru sporturi in aer liber (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. LOT 1 Echipamente pentru sali si terenuri de sport, descrise in Specificatiile Tehnice
2. LOT 2 Echipamente de securitate (aparate de scanat cu raze X si porti detectare metale si detectoare de metale portabile), descrise in Specificatiile Tehnice3. LOT 3 Mijloace pentru transportul detinutilor, descrise in Specificatiile Tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot 1:4.700 Lot 2:11.800 Lot 3:19.300Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului in Euro fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile PHARE 2006 conform Acordului de Finantare PHARE 2006 RO 2006/018-147..01.04.07.02
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus de la procedura.Declaratie de eligibilitate 1.Certificat constatator eliberat de MJOficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;2.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.5.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).6.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea si declaratia privind calitatea de participant la procedura. In cazul in care declaratiile mentionate sunt semnate de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.7.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006 si 2007), va depasi: b) Media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006 si 2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) 235.000 Euro pentru Lotul 1595.000 Euro pentru Lotul 2970.000 Euro- pentru Lotul 3b) Pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Ofertantul va avea finalizate: b)Resurse umane si structura managementului
c)Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Lotul 1Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor), cel mult 3 contracte in domeniul furnizarii de echipamente sportive (de ex. pentru sali/terenuri de sport); participarea ofertantului in total in cele 3 contracte fiind de de minimum 50.000 EuroLotul 2Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor), cel mult 3 contracte in domeniul furnizarii, de echipament de securitate, din care cel putin unul sa fi inclus aparate de scanat cu raze x / porti detectoare de metale; participarea ofertantului in total in cele 3 contracte fiind de minimum297, 000 EuroLotul 3Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) afinalizat, in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor), 1 contract in domeniul producerii/furnizarii de mijloace pentru transportul detinutilor sau mijloace de transport cu destinatie speciala, participarea ofertantului in cadrul contractului fiind de minimum 291, 000Eurob)Lotul 1Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 5 specialisti in domeniul proiectului, .Lotul 2Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 7 specialisti in domeniul proiectuluiLotul 3Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 7 specialisti in domeniul proiectuluic)Pentru lotul 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 12:00
Locul: OPCP - Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie in programul sectorial pentru justitie PHARE 2006/018-147.01.04.07.02 - Sprijin pentru imbunatatirea independentei, profesionalismului si managementului sistemului judiciar din Romania
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul III.2) CONDITII DE PARTICIPARE se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei, descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int.181, Email: [email protected], Fax: 40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Conform art.272, alin 2, din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 614, Email: [email protected], Fax: 40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2008 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer