Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltarea Centrului de Informare pentru Instrumentele Structurale


Anunt de participare numarul 113278/24.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala:  Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030669, Romania, Punct(e) de contact:  Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel. (021) 302 52.29, In atentia:  Ion Danut Iconaru, Email:  [email protected], Fax:  (021) 302 52 64, Adresa internet (URL):  www.fonduri-ue.ro / www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea Centrului de Informare pentru Instrumentele Structurale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul acestui contract il reprezinta prestarea de servicii de organizare, dezvoltare si operare a Centrului de Informare pentru Instrumentele Structurale.
Proiectul are ca obiectiv diseminarea cat mai larga si eficienta in randul publicului larg si a publicului tinta, la nivel national, a informatiilor referitoare la Instrumentele Structurale si orientarea potentialilor beneficiari pentru alcatuirea de proiecte viabile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
79416000-3-Servicii de relatii cu publicul (Rev.2)
79950000-8-Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul acestui contract il reprezinta prestarea de servicii de organizare, dezvoltare si operare a Centrului de Informare pentru Instrumentele Structurale.
Proiectul are ca obiectiv diseminarea cat mai larga si eficienta in randul publicului larg si a publicului tinta, la nivel national, a informatiilor referitoare la Instrumentele Structurale si orientarea potentialilor beneficiari pentru alcatuirea de proiecte viabile.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 228, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 240.000 RONGarantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din FEDRConform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 5
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata
In cazul unui ONG: Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta)
Procese verbale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Formularului 4
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente
Media rezultatatelor nete ale exercitiilor financiare
Media cifrei de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Media rezultatatelor nete ale exercitiilor financiare ale ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitivab)Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani incheiati (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de cel putin echivalentul in moneda nationala a ofertantului, a 1.500.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani conform Formularului 6Echipa de proiect
Formularul 12 Lista expertilor cheie propusi pentru implementarea contractului;
Formularul 13 Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie.
Formularul 14 Declaratie de exclusivitate si disponibilitate
Documente suport
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Ofertantul a finalizat, in ultimii 5 ani cel putin 1 contract de asistenta tehnica acordat unei institutii cu responsabilitati in gestionarea instrumentelor structurale (IS), in valoare de cel putin 1.000.000 euro, cu componente deservicii de pregatire profesionala in domeniul gestionarii IS, 1 contract cu componente de servicii de publicitate si 1 contract cu componente de servicii de relatii cu publicul sau servicii de organizare evenimente.b)Ofertantul sa dispuna de o echipa de 5 experti cheie (KE) care poseda individual urmatoarele calificari si abilitati: Experienta detinuta de echipa de experti (cumulat): Familiaritate cu procedurile de achizitii publice: elaborarea a cel putin o documentatie de atribuire (inclusiv caiet de sarcini/ToR) pentru lansarea unei achizitii publice.KE 1: Lider de echipa Studii sup. univ. cu diploma de licenta;Experienta profesionala generala de min. 10 ani (dupa obtinera diplomei de licenta);Experienta de coordonator de echipa de proiect (min. 3 proiecte sau 5 ani de experienta);Sa fi coordonat cel putin un proiect cu componente in domeniul comunicarii sau informarii;Experienta de minim 4 proiecte cu componente de organizarea de evenimente;KE 2: Expert instrumente structurale Studii sup. univ. cu diploma de licenta ; Experienta in domeniul Fondurilor Structurale si de Coeziune(min. 3 proiecte sau 5 ani experienta);Experienta in domeniul formarii profesionale?min. 3 proiecte sau 5 ani experienta;Limba engleza KE 3: Expert PR Studii sup. univ. diploma de licenta;Experienta in domeniul PR de min. 5 ani ;Experienta in elaborarea si implementarea unor planuri si strategii de comunicare (min. 3 proiecte) KE 4: Coordonator helpdesk Studii sup. univ. diploma de licenta;Experienta profesionala generala de min. 10 ani (dupa obtinera diplomei de licenta);Experienta de coordonare a min. 3 proiecte, dintre care cel putin unul implicand contactul nemijlocit cu publicul;Cunostinte in domeniul utilizarii bazelor de date KE 5: Expert pagina web Studii sup. univ. cu diploma de licenta;Experienta profesionala generala de min. 10 ani (dupa obtinerea diplomei de licenta);Experienta de min. 5 ani in gestionarea continutului de pagini internet
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
31%
Descriere: Componenta financiara
2.
Demonstrarea intelegerii obiectivelor si sarcinilor stabilite in caietul de sarcini
13.5%
Descriere:
3.
Demonstrarea unei strategii si plan de actiuni, inclusiv grafic de implementare a contractului adecvate
42%
Descriere:
4.
Durata de infiintare, de la semnarea contractului pana la darea in functiune a Centrului
13.5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2011 11:00
Locul: MFP ? ACIS, Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor, dar se recomanda nu mai mult de 2 persoane pentru fiecare ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul ?III.2) CONDITII DE PARTICIPARE? se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei, descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire ? Fisa de date a achizitiei. Documentatia de atribuire este atasata acestui anunt de participare (www.e-licitatie.ro)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 (21) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40 (21) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelBucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40 21 319 51 80, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 319 16 74, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice ACIS/ DAT
Adresa postala:  Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030669, Romania, Tel. (021) 302 52 29, Email:  [email protected], Fax:  (021) 302 52 64, Adresa internet (URL):  www.poat.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2010 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer