Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltarea domeniului schiabil in zona turistica Parang


Anunt de participare numarul 80366/18.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PETROSANI
Adresa postala: 1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Curelea, Tel.0254.541.221, In atentia: Florin-Tiberiu IACOB-RIDZI, Email: [email protected], Fax: 0254.545.903, Adresa internet (URL): www.petrosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea domeniului schiabil in zona turistica Parang
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ZONA PARANG, MUNICIPIUL PETROSANI, JUDETUL HUNEDOARA, ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari va realiza:
- infrastructura necesara realizarii unui sistem de linii suspendate
- construirea si montajul de linii suspendate pentru transportul pe cablu cu cabine, telescaune
- achizitia instalatiei si a echipamentelor de transport pe cablu, cabine, telescaune
- constructia de platforme pentru activitati sportive
- achizitia de echipamente pentru producereazapezii artificiale
- amenajarea de drumuri de acces:
- amenajarea unui lac de acumulare necesar asigurarii sursei de alimentare cu apa a echipamentelor de producere a zapezii artificiale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232210-7 - Constructie de linii suspendate (Rev.2)
45233226-9-Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
45234210-1-Sisteme de transport pe cablu cu cabine (Rev.2)
45234230-7-Lucrari de constructii de telescaun (Rev.2)
45236100-1-Lucrari de nivelare pentru diverse activitati sportive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului consta in amenajarea domeniului schiabil in zona turistica Parang
Valoarea estimata fara TVA: 72, 484, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
AC isi rezerva dreptul de a suplimenta cantit de lucr din categ celor solicitate prin caiet de sarc
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare500000/echivLEI calculat la curs schimb valutar BNR pt data public anunt particip, garant buna exec 10% din val ctr. constit. prin scris. garantiebancara care devine anexa ctr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.Esalonarea finantarii functie de alocatiile bugetare anuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Joint Venture/Consortiu sau Ofertanti cu subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
3. Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente sau echivalent;
4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent1. Declaratie completata Formular nr.3 (Volumul 1, Sectiunea 2)2. Cazier judiciar pentru persoana care semneaza declaratia
3. Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte firma / sucursala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra de afacerimedie in ultimii 3 ani- asigurarea riscului profesional, respectiv Ofertantul are acces la, sau deja are, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a servicilor pentru perioada impusa
- bilantulpentru ultimii 3 ani inregistrat la organul fiscal abilitat sau un document echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra de afacerimedie in ultimii 3 anitrebuie sa fie egala sau mai mare de echivalentul in Lei a 100.000.000 Euro, calculat la cursul de schimb valutar publicat de B.N.R. pentru data publicarii anuntului de participare.-minimechivalentul in Lei a 7.000.000 Euro, calculat la cursul de schimb valutar publicat de B.N.R. pentru data publicarii anuntului de participare- bilantul anilor 2006.2007.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul va prezenta lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract, insotite de certificari de buna executie.Candidatul va prezentalista cu furnizarile de echipamente similarecelor solicitate prin caietul de sarcini din ultimii 3 ani insotite de certificari de conformitate din partea beneficiarilor echipamentelor
Experienta similara: in realizarea a cel putin unui contract care sa fi implicat construire/furnizare a unui sistem de transport pe cablu cu cabine.
Recomandari (in original sau copie certificata conform orginalului) din partea altor beneficiari/clienti: se vor prezenta cel putin doua recomandari.din care cel putin una sa fie aferenta contractului/contractelor prezentate la aliniatul anterior
Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (se accepta si prezentarea contractului cu organismul de certificare pentru demonstrarea faptului ca ofertantul se afla in fazafinalade certificare).
Standarde de protectie a mediului: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente (se accepta si prezentarea contractului cu organismul de certificare pentru demonstrarea faptului ca ofertantul se afla in curs de certificare).
Standarde privind managementul securitatii si sanatatii operationale : Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria OHSAS 18001 sau certificate echivalente (se accepta si prezentarea contractului cu organismul de certificare pentru demonstrarea faptului ca ofertantul se afla in curs de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- un contract cu o valoare minima de 6.000.000 Euroa carui lungime pe un tronsonsa fi fost de minimum 4300.m ..si o diferenta de nivelde minimum 550 .m.sau a cel mult trei contracte a caror valoare cumulata sa fie minim 10.500.000 Euro dintre care cel putin unul sa fi fost realizat avand ca lungime a unui tronson sa fi fost de minimum 4300...m si o diferenta de nivel de minimum 550.m
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pret
50%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
programul calitatii propus pentru executia lucrarii
20%
Descriere:
4.
programul de asigurare al protectiei mediului inconjurator propus pe perioada executiei lucrarilor
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S86-123882 din 06.05.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2009 12:00
Locul: Primaria Municipiului Petrosani, strada 1 Decembrie 1918 nr.93
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisieiReprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta, calitatea de delegat se atesta prin prezentarea uneiimputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleosnr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cncsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: strada I C Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a unui act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Municipiului Petrosani-Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat - Compartiment Juridic
Adresa postala: strada 1 Decembrie 1819 nr.93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Tel.0, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2009 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer