Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltarea infrastructuri rurale in satul Bradet sat apartinator orasului Intorsura Buzaului - lucrari de introducere de retele de apa si canalizare


Anunt de participare numarul 85927/08.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Intorsura Buzaului (Consiliul Local - Primaria orasului Intorsura Buzaului)
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, nr 173, orasul Intorsura Buzaului, judetul Covasna, Localitatea: Intorsura Buzaului, Cod postal: 525300, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Mihail Ola, Tel.0267/371212, 0267/370337, 0751216261, Email: [email protected], Fax: 0267/370337, 0267/371212, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea infrastructuri rurale in satul Bradet sat apartinator orasului Intorsura Buzaului - lucrari de introducere de retele de apa si canalizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satul Bradet, sat apartinator orasului Intorsura Buzaului jud. Covasna
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Natura lucrarilor ce trebuie executate
- lucrari de introducere a retelelor de distributie apa potabila, a caminelor de racordare, de distributie si de vane, inclusiv hidranti
- lucrari de introducere a retelelor de canalizare, caminelor de vizitare si a statiilor de pompare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retea de apa 4690 m, conducte PEHD, Pn10 diametre intre 355 mm si 63 mm
Retea de canalizare 4691 m conducte PVC diametru 250 mm
Valoarea estimata fara TVA: 3, 946, 037RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 40.000 lei Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat prin Programul de dezvoltare a infrastructurii rurale finantat din bugetul de stat conf. O.G.7/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Completarea formularului 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 Completarea formularului 12C, Certificat fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat (In original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor), Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local (In original, sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor), Informatii generale Complectarea formularului 12D, Persoane juridice / fizice romane Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate lucrari de constructie Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie legalizata, Persoane juridice / fizice straine Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: dovada sustineri financiare a lucrarii pe o perioada de minim 8 luni prin scrisoare de garantie bancara sau angajament ferm de sustinere din partea unui tert.
Se vor prezenta in copie Bilanturile contabile cu rezultat pozitiv la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.07.2009 vizate si inregistrate de organele competente.
Se solicita:
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 7.892.074 lei;
- Scrisoare de bonitate bancara din care sa rezulte ca operatorul economic nu figureaza in baza de date a CP ca fiind in interdictie de a emite CEC-uri si cu incidente de plati inregistrate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani conform formularului 12F Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin 3 lucrari de natura si complexitatea celei care urmeaza a fi atribuita si a caror valoare totala sa fie de minim 3.900.000 leiSe va completa: Formularul 12E pentru fiecare lucrare in parte.
Certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008, ISO 14001:2005, ISO 18001:2008 sau echivalente.
Angajamentul ferm al ofertantului ca va gestiona si va elimina deseurile de orice natura rezultate in urma efectuari lucrarilor respectand legislatia in vigoare in domeniul gestionarii si transportului deseurilor.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului (conform formular 12H).
Cerinta minima: Ofertantul este obligat sa faca dovada ca dispune de utilaje specifice lucrarilor de alimentare cu apa si canalizareInformatii privind subcontractantii Se solicita completarea Formularului 12G privind subcontractantii si specializarea acestora.
Informatii privind Resursele umane Anexa privind conducerea propusa si asigurarea cu personal de specialitate pentru executia lucrarii.
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (Formularul 12I). Declaratia, trebuie sa fie insotita de CV-urile persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului.Cerinte minime:
- coordonator de proiect/sef de santier (inginer constructii ediltare);
- un responsabil tehnic cu executia (RTE);
- sef control de calitate (CQ);
- un responsabil cu protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2009 12:00
Locul: Primaria orasului Intorsura Buzaului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participanti din partea ofertantilor cu imputernicire in cazul in care nu participa administratorul societatii si sau observatori din partea UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul POR-Axa prioritara 3-Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul 3.4-Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii pentru formare profesionala continua
VI.3) Alte informatii
Documentatia va fi postata electronic in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Covasna sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Kriza Janos, nr. 2, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520023, Romania, Fax: 0267/316053
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Intorsura Buzaului
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, nr. 173, Localitatea: Intorsura Buzaului, Cod postal: 525300, Romania, Tel.0267/370337, Fax: 0267/370944
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2009 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer