Licitatie Publica - DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII DIN ZONA MONTANA INALTA A JUDETULUI DIMBOVITA
Anunt de participare numarul 12942/08.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Directia Integrare europeana, camera 105, Tel.0245-640517, In atentia: Dorel Bondila, Email: [email protected], Fax: 0245-612509, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII DIN ZONA MONTANA INALTA A JUDETULUI DIMBOVITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: judetul Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea studiului de fezabilitate si a proiectului tehnic pentru investitia DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII DIN ZONA MONTANA INALTA A JUDETULUI DAMBOVITA- prezentul anunt anuleaza anuntul numarul 12523/03.05.2007
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata studiu de fezabilitate, in 10 exemplare.1 bucata proiect tehnic, in 10 exemplare.
Valoarea estimata fara TVA: 596, 639RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 10.000 lei (scrisoare de garantie bancara)Garantie de buna executie: 5 % din valoarea contractului, in lei (scrisoare de garantie bancara)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Guvernul Romaniei (conform HGR nr. 1762/2006).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta, certificate fiscale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Persoane fizice romane: Copie legalizata CUI; copie legalizata documente infiintare. Dreptul de a presta serviciile avand codul CAEN din clasa 74.20. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului. Persoane juridice/fizice straine: Copii dupa original si copii legalizate in limba romana, dupa documentele de inregistrare Copie legalizata dupa documentele de infiintare ale operatorului economic. Documente relevante privind situatia operatorului economic, activitatile prestate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 4-Informatii generale;Copii rapoarte audit financiar si situatiile financiare anuale pe 2006, 2005, 2004, vizate de administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, in original. Persoanele juridice straine vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Rezultatul exercitiului financiar pe anul 2006: profit de minim 100.000 RONb)Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2005, 2004) sa fie de minim 2.000.000 RONc)Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100): minim 30 % d)Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100): minim 100 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare: lista prestari ultimii 3 ani si atasare certificari, echipamente, informatii angajati, personal pentru contract, CV (inclusiv copii diplome, autorizatii etc.), angajamente participare, certificat ISO sau echivalent, parti subcontractate. Documente de calificare pentru subcontractanti, acorduri subcontractare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 3 contracte similare executate.Echipamente pentru indeplinirea contractului.Resursele umane solicitate in documentatia de atribuire.Certificat ISO 9001:2000 sau echivalent.Nu se admite subcontractarea a mai mult de 35% din valoare.Asocieri: Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si inregistrare. Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati luati impreuna sau separat, in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
- pretul ofertei
65%
Descriere:
2.
- experienta profesionala a personalului de specialitate care va avea roluri esentiale in indeplinirea contractului
20%
Descriere:
3.
- durata de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3445
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la casierie sau cont RO41TREZ27121360250XXX.Documentatia pe hartie sau CD, de la sediu, termen: o zi de la cerere+dovada platii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2007 13:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului nr.1, Targoviste, jud. Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare;reprezentantii autorizati ai ofertantilor;observatorii nominalizati de catre UCVAP;alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.040-21-3104641, Email: [email protected], Fax: 040-21-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire, in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2007 14:01