Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Dezvoltarea infrastructurii in comuna Suatu, jude?ul Cluj??


Anunt de participare numarul 109702/18.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Suatu (primariasuatu, suatu nr685, jud.cluj)
Adresa postala:  SUATU, NR.685, judetul Cluj, Localitatea:  Suatu, Cod postal:  407545, Romania, Punct(e) de contact:  SUATU, NR.685, judetul Cluj, Tel. 0264281574, In atentia:  Szobo Mihai, Email:  [email protected], Fax:  0264281574, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Dezvoltarea infrastructurii in comuna Suatu, jude?ul Cluj??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Suatu, judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea (compuse din: elaborarea proiectului tehnic (PT), a detaliilor de executie (DE), a proiectului autorizare de contruire (PAC), a documentatiilor pentru obtinerea avizelor, acordurilor, autorizatiilor faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) si executia lucrarilor, respectiv, asigurarea dotarilor independente necesare pentru proiectul , ,Dezvoltarea infrastructurii in comuna Suatu, jude?ul Cluj??
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45232421-9-Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea (compuse din: elaborarea proiectului tehnic (PT), a detaliilor de executie (DE), a proiectului autorizare de contruire (PAC), a documentatiilor pentru obtinerea avizelor, acordurilor, autorizatiilor faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) si executia lucrarilor, respectiv, asigurarea dotarilor independente necesare pentru proiectul , ,Dezvoltarea infrastructurii in comuna Suatu, jude?ul Cluj?? avand urmatoarele obiective de investitie:
1. Reabilitare strazi in interiorul comunei;
2. Re?ea de canalizare ?i sta?ie de epurare;
3. Centru pentru ingrijirea copiilor de tip ?after school?;
4. Dotarea caminului cultural.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 026, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Cuantum: 120.000 lei.Perioada de valabilitate: 90 zile de la data deschiderii ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PNDR masura 322 ? contract de finantare nr. C 322010961300059
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea Anexei nr. 10 DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic
Prezentarea de certificate de atestare fiscala, in original sau copie legalizata, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat consolidat si, respectiv, la bugetul local la data deschiderii ofertelor. Certificatele trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertelor. In acceptiunea finantatorului si a autoritatii contractante reprezinta datorii catre bugetul de stat consolidat si, respectiv, catre bugetul local la data deschiderii ofertelor doar acele debite mai mari de 10.000 euro fara TVAcatre bugetul de stat consolidat si, respectiv, 10.000 euro fara TVA catre bugetul local.
Prezentarea Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie conforma cu originalul.
Prezentarea Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata. Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate autorizateale ofertantului corespund cu obiectul procedurii de atribuire (cod CAEN: 4221, 4211, 4120, 7112). In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se accepta ca cel putin unul din asociati sa fie autorizat pentru fiecare din domeniile de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea, in copie conforma cu originalul, a bilantului prescurtat si contul de profit si pierdere al ofertantului (inregistrat la autorita?ile competente) la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009. Din informatiile prezentate trebuie sa reiasa bilantul pozitiv pentru ultimii 3 ani fiscali incheiati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovedirea unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani fiscali incheiati (2007, 2008, 2009) de cel putin 20.000.000, 00 lei (se va completa Anexa nr. 11 INFORMATII GENERALE).Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate generala pentru exercitiul financiar aferent anului 2009 de minim 100%. Pentru calcularea indicatorului Lichiditate generala pentru exercitiul financiar aferent anului 2009 se utilizeaza formula : Lichiditate generala (%) = Active circulante/Datorii curente x 100.Se vor prezenta documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea contractului de achizitie publica sub forma de documente emise de institutii bancare (ex. scrisoare de confort), prin care operatorul economic sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea obiectului contractului (ex.: linii de credit confirmate de banci) in valoare de cel pu?in 20% din valoareaofertei sale financiare, inclusiv TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Anexa nr. 15 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii
Anexa nr. 16 - Declaratie privind lista principalelor LUCRARI EXECUTATEAnexa nr. 13? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Anexa nr. 14 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-contracte de proiectare, faza proiect tehnic, avand ca obiect infrastructura de utilitati pentru fluide cu o valoare cumulata de cel putin 119.000, 00 lei fara TVA;
-contracte de proiectare, faza proiect tehnic, avand ca obiect infrastructura rutiera cu o valoare cumulata de cel putin 238.000, 00 lei fara TVA;
-contracte de proiectare, faza proiect tehnic, avand ca obiect constructiile civile cu o valoare cumulata de cel putin 5.000, 00 lei fara TVA;
-contracte de executie lucrari, avand ca obiect infrastructura de utilitati pentru fluide cu o valoare cumulata de cel putin 3.100.000, 00 lei fara TVA;
-contracte de executie lucrari, avand ca obiect infrastructura rutiera cu o valoare cumulata de cel putin 6.200.000, 00 lei fara TVA;
-contracte de executie lucrari, avand ca obiect constructiile civile cu o valoare cumulata de cel putin 100.000, 00 lei fara TVA.-Buldoexcavator, Excavator - 5 bucati;
-Buldozer pe ?enile-2 buca?i;
-Autogreder ? 1bucata;
-Incarcator frontal ? 2 buca?i;
-Autobasculante 16-25 to - 8 buca?i;
-Cilindru compactor ? 1 bucata;
-Motocompresor ? 1bucata;
-Repartizator de asfalt -1 bucata;
-Cilindru pentru spa?ii inguste-1 bucata;
-Mai compactor si/sau placa vibranta -1 bucata.-1 inginer proiectant drumuri si poduri-1 inginer proiectant in instalatii/constructii edilitare-1 Inginer proiectant constructii civile-1 Arhitect-1 responsabil tehnic cu executia infrastructurii rutiere-1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de instalatii/constructii edilitare-1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii civile-1 inginer/subinginer drumuri si poduri (?ef de -?antier)-1 inginer/subinginer instalatii in constructii/constructii edilitare (?ef de ?antier)-1 inginer/subinginer constructii civile (?ef de ?antier)-1 responsabil cu calitatea drumuri-1 responsabil cu calitatea instala?ii in construc?ii/construc?ii hidrotehnice-1 responsabil cu calitatea construc?ii civile-1 inginer/subinginer topograf autorizat-1 manager de proiect autorizatISO 9001:2001(sau echivalent)ISO 14001:2004(sau echivalent)OHSAS 18001:2007(sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 2682/11.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2010 14:00
Locul: SUATU, NR.685, judetul Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR masura 322 ? contract de finantare nr. C 322010961300059
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj
Adresa postala:  Calea Dorobantilor, nr. 2-4, jud. Cluj, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264-596110, Email:  [email protected], Fax:  0264-595844, Adresa internet (URL):  www.tribunalulcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului atacat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Suatu - Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala:  NR.685, judetul Cluj, Localitatea:  Suatu, Cod postal:  407545, Romania, Tel. 0264.281.574, Email:  [email protected], Fax:  0264.281.574, Adresa internet (URL):  -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2010 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer