Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RURALE IN COMUNA MERENI, IMBUNATATIREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE MENAJERA


Anunt de participare numarul 19859/19.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MERENI
Adresa postala: mereni nr 250, jud covasna, Localitatea: Mereni, Cod postal: 527112, Romania, Punct(e) de contact: istvan molnar (istvan jancso), Tel.0267369971, Email: [email protected], Fax: 0267369971
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RURALE IN COMUNA MERENI, IMBUNATATIREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE MENAJERA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA MERENI, JUD COVASNA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RURALE IN COMUNA MERENI, IMBUNATATIREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE MENAJERA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM LISTELOR DE CANTITATI DIN PROIECTUL TEHNIC
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 200, 000 si 3, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.08.2007 pana la 27.02.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTATA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OG NR 7/2006 SI BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
societati comerciale, societati pe actiuni, personane fizice autorizate, din tara si strainatate, se admite asocieri sau subcontractari intre ofertanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea -anexa 12A
declaratie - anexa 12 B
prezentarea indeplinirii obligatiilor fiscale - formular tip , valabil 30.05.2007
capacitate de exercitare a activitatii profesionale
certificat constator emis de ORC valabil la data deschiderii ofertei
plata garantiei de participare la licitatie de 30000 ron
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie bancara
bilant contabil 2004-2006, dupa caz
cifra medie de afaceri, dupa caz
solvabilitate patrimoniala de min 30%lichiditate generala min 100%
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
scrisoare de bonitate bancara din care rezulta capacit de sustinere min 35% din valoarea achizitieicifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de min 7000000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani
experienta similara
echipamente tehnice, utilaje, etc. - formular 12 H
informatii privind personalul tehnic si de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
exp similara - 3 lucrari similare ca natura si complexitate din care cel putin un contract similar in val. min. de 3500000 ron
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
80%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
5%
Descriere:
3.
FACTORI TEHNICI
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA IN NUMERAR LA CASERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 13:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE - PRIMARIA COMUNEI MERENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CATE UNA PERSONA INPUTERNICITA DE LA FIECARE FIRMA OFERTANTA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIILE SE DEPUN IN TERMEN DE 10 ZILEDE LA PRIMIREA COMUNICARII REZULTATULUI LICITATIEI
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI MERENI
Adresa postala: MERENI, NR. 250, JUD. COVASNA, Localitatea: MERENI, Cod postal: 527112, Romania, Tel.0267369971, Email: [email protected], Fax: 0267369971
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2007 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer