Licitatie Publica - DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RURALE SI PROTECTIA MEDIULUI, COMUNA SLIMNIC,JUDETUL SIBIU
Anunt de participare numarul 61000/09.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SLIMNIC (PRIMARIA SLIMNIC JUD. SIBIU)
Adresa postala: Str. Principala, nr. 6, Localitatea: Slimnic, Cod postal: 557240, Romania, Punct(e) de contact: Rodica Manuil, Tel.0269/856333, Email: [email protected], Fax: 0269/856319, Adresa internet (URL): Slimnic, str.Principala nr.6, judetul Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RURALE SI PROTECTIA MEDIULUI, COMUNA SLIMNIC, JUDETUL SIBIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Slimnic, str.Principala nr.6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RURALE SI PROTECTIA MEDIULUI, COMUNA SLIMNIC, JUDETUL SIBIU
-canalizare ape uzate menajere in satul Rusi
-amenajare spatii verzi in satul Rusi si Slimnic
-reabilitare si modernizare scoala in satul Slimnic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RURALE SI PROTECTIA MEDIULUI, COMUNA SLIMNIC, JUDETUL SIBIU
-canalizare ape uzate menajere in satul Rusi
-amenajare spatii verzi in satul Rusi si Slimnic
-reabilitare si modernizare scoala in satul Slimnic
Valoarea estimata fara TVA: 280, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
resurse proprii ale beneficiarului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitateadeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
certificat constatator emis de O.R.C
certificat de inmatriculare emis de O.R.C.
certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor sociale
certificat privind plata impozitelor si taxelor localeultimul bilant contabil
certificat de inregistrare fiscala
certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata catre stat emis de Administratia Financiara
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra de afaceri de minim 800.000 Euro
-bilant contabil la 31.12.2007 vizat de Directia Generala a Finantelor Publice
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III 2.3. Capacitate tehnicaa) Experienta similara:
- Minimum 3 contracte de asistenta tehnica, cate unul pentru fiecare componenta a investitiei, astfel:
- alimentare cu apa si canalizare- spatii verzi: valoare minima 80.000 EURO
- scoli: valoare minima 20.000 EURO.
b) Echipamente (cantitati minime):
- o statie totala pentru masuratori topo;
- 5 computere IBB - PC;
- 5 licente AUTOCAD;
- 5 licente Office;
- 1 licenta PC TOOLS;
- 1 echipament de foraj geotehnic;
- 2 mijloace de transport.
c) asigurare calitate:
- Certificat ISO 9001;
- Certificat ISO 14.001.
d) atestate:
- MMGA - elaborare documentatii pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor;
- MMGA - elaborare studii de impact asupra mediului.
Resurse umane proprii, cu contract de munca pe perioada nedeterminata:
- Manager de proiect, inginer sau economist cu minimum 25 ani vechime, cu experienta in derularea proiectelor finantate din fonduri europene;
- Inginer de retele hidroedilitare (3 persoane);
- Inginer constructor (1 persoana);
- Inginer de mediu (1 persoana);
- Inginer topograf (1 persoana);
- Inginer geotehnist (2 persoane);
- Economist (2 persoane);
- Personal auxiliar (minimum 8 persoane) (lista).
OBS. Se vor anexa contractele de munca (cu exceptia personalului auxiliar).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2008 14:00
Locul: primaria comunei slimnic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertanti , reprezentanti legali sau imputerniciti , observatori cu copie dupa BI sau CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Slimnic
Adresa postala: str.Principala nr.6, Localitatea: Slimnic, Cod postal: 557240, Romania, Tel.0269/856333, Email: [email protected], Fax: 0269/856319
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2008 11:59