Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltarea infrastructurii turistice de agrement - Reparatia corpului navei cu zbaturi ?REPUBLICA?


Anunt de participare numarul 130766/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Tulcea
Adresa postala:  Strada Pacii, nr.20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Marketing Licitatii Achizitii, Tel. 0240511440 int 105, In atentia:  Dendrino Gabriela, Email:  [email protected], Fax:  0240511230, Adresa internet (URL):  primaria-tulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea infrastructurii turistice de agrement - Reparatia corpului navei cu zbaturi ?REPUBLICA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Portul Municipiului Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Restaurare si reparatie a corpului la nava cu zbaturi REPUBLICA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50241000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a navelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 188, 404RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot suplimenta cantitatile de servicii de reparatii.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
165 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare de 23000 leigarantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din bugetul de stat si bugetul local. Plata se face prin O.P.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Declaratie pentru neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Certificat privind calitatea de participant la procedura Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor bugetare si locale care atesta plata impozitelor valabile la data deschiderii ofertelor si fara datorii la bugete Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in copie marcata conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului Certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilanturile contabile 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri in ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 2336840 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de reparatii in ultimii 3 ani, Informatii privind experienta similara, Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului/contractelor,
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, ? informatii privind personalul cu specificarea persoanelor din conducere responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului in conformitate cu specificul serviciilor de reparatii ce fac obiectul contractului, C.V. ? urile, SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent, SR OHSAS 18001:2008sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul are obligatia de a face dovada prestarii, cel putin a unui serviciu de reparatii similar (andocare si reparatie sau reconversie corp nava) in ultimii 3 ani cu o valoare egala sau mai mare decat: 1188000 lei,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2011 13:00
Locul: Municipiul Tulcea Str. Pacii nr 20 camera 101
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta in conditiile legii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea:  sector 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Tulcea - Oficiul Juridic
Adresa postala:  Strada Pacii, nr.20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Tel. 0240511440, Email:  [email protected], Fax:  0240511230, Adresa internet (URL):  www.primaria-tulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2011 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer