Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltarea infrastructurii turistice din zona montana inalta modernizarea bazelor de salvare, refugii alpine si trasee turistice executie


Anunt de participare numarul 81143/29.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Emil Cirica, Tel.0268/410777/221, Email: [email protected], Fax: 0268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Brasov
Adresa postala: Str. N. Balcescu nr.67, parter, camera 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Emil Cirica, Tel.0268410777/221, Email: [email protected], Fax: 0268472305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea infrastructurii turistice din zona montana inalta modernizarea bazelor de salvare, refugii alpine si trasee turistice executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In masivele Bucegi si Fagaras.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezvoltarea infrastructurii turistice din zona montana inalta modernizarea bazelor de salvare, refugii alpine si trasee turistice :
1. Modernizari baze de salvare in muntii Bucegi, Fagaras si Piatra Craiului-Valea Malaesti, varfu Omu, Zanoaga, valea Ciubotea, valea Sambetei, Curmatura;
2. Constructii refugii montane in masivul Bucegi si masivul Fagaras;
3. Reabilitare trasee turistice in masivul Bucegi si in masivul Fagaras.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216123-2 - Lucrari de constructii de posturi salvamont (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dezvoltarea infrastructurii turistice din zona montana inalta modernizarea bazelor de salvare, refugii alpine si trasee turistice :
1. Modernizari baze de salvare in muntii Bucegi, Fagaras si Piatra Craiului-Valea Malaesti, varfu Omu, Zanoaga, valea Ciubotea, valea Sambetei, Curmatura;
2. Constructii refugii montane in masivul Bucegi si masivul Fagaras;
3. Reabilitare trasee turistice in masivul Bucegi si in masivul Fagaras.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 382, 050RON
II.2.2) Optiuni
Da
Beneficiarul isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari noi, similare, conform legii.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 100000lei - scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul RO33TREZ1315006XXX000169 Trezoreria Brasov; fila CEC.Garantie de buna executie - 5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii eligibilit;Declaratie ultimii 5 ani sa nu fi fost condamnat definitiv.
Declaratie art.181 din OUG34/2006: Certificat atestare fiscala pentru eliberat de D.G.F.P.C.F.S.+indepl plata a contributiilor de asigurari socialeoriginal si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de consiliul local; Certificat constatator emis de ORC, nu mai vechi de 30 zile original;CUI emis de ORC;pentru persoane juridice /fizice straine: Docum edificatoare echivalenteprivind inregistrarea, atestarea sau apartenenta dpdv profesional ptr activitati de tipul celor supuse procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale privind cifra de afaceri de pe ultimii 3 ani.-Scrisoare de bonitate bancara
-Bilantul contabil la 31.12.2008 vizat de Directia de Finante Publice;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani 11.000.000 lei; Lichiditate generala >100%; Solvabilitate > 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; 1 (unu) proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru lucrari in valoare de 6.500.000 lei;Un contract in valoare similara de 6.500.000 lei;recomandarea beneficiarului;
declaratie personal disponibil, responsabil direct de indeplinirea contr.; personal tehnic certificat RTE; Informatii privind subcontractantii: lista cuprinzand subcontractantii;Acord de subcontractare cu o firma specializata de transport cu helicopterul.Certificari ISO: 90001;14001;18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contract de minim 6.500.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2009 12:00
Locul: Brasov, Str. N. Balcescu Nr.67, parter, cam. 1, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputerniciti cu copii dupa B.I./C.I. sau pasaport.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este postata in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268411081, Fax: 0268418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un actal autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268410777/253, Email: [email protected], Fax: 0268475576
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2009 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer