Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII TURISTICE PE MASIVUL COZLA, MUNICIPIUL PIATRA NEAMT, JUDETUL NEAMT


Anunt de participare numarul 95112/03.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 6 - 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel.0233218991, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII TURISTICE PE MASIVUL COZLA, MUNICIPIUL PIATRA NEAMT, JUDETUL NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Masivul Cozla, municipiul Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare si restaurare drum acces la obiective, amenajare drum acces la baza partiei pentru avansati, versant Vestic, spatii parcare pentru deservirea locatiilor din zona turistica, Modernizare punct Belvedere prin amenajare punct de informare, patinoar artificial de agrement amplasat in apropierea cabanei BARO, adiacent drumurilor de acces catre obiective, centrul de servicii si inchiriere material sportiv, partie de schi pentru avansati, partie de schi pentru incepatori, asigurarea utilitatilor pentru functionarea obiectivelor proiectului: alimentare cu apa, canalizare ape uzate menajere si pluviale, alimentare cu energie electrica, gaze naturale, amenajare traseu de drumetie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212223-5 - Lucrari de constructii de complexe pentru sporturi de iarna (Rev.2)
45212211-8-Lucrari de constructii de patinoare (Rev.2)
45223210-1-Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform proiectului tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 46, 287, 238.09RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare -250.000 lei, valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantiei de buna executie 10 % din pretul contractului fara TVA ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri structurale - Programul Operational Regional 2007 2013, Axa prioritara 5- dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul Major de interventie 5.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , conform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006, Calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 /O.U.G. nr. 34/2006
Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat -ANAF.
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului ( codurile CAEN ) trebuie sa cuprinda activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie in original, CUIemis de Oficiul National al Registrului Comertului copie cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Persoane fizice:
copie dupa certificatul de inregistrare si codul unic, eliberate in baza Ordonantei de Urgenta nr. 44 din 16. aprilie 2008, privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, copii ale blilanturilor contabile pe ultimii 3 ani ( 2006, 2007 si 2008 ), vizate si inregistrate de catre organe competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv, conform bilantului contabil, Lichiditatea generala = active circulante/datorii curente x 100 = 100%, fiecare asociat va prezenta acest indicativ.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008): min. 80.000.000 lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - maxim 5 contracte de natura lucrarilor ofertate, astfel : baze pentru sporturile de iarna, constructii, drumuri, instalatii.
( experienta similara, copii ale contractelor de lucrari, insotite de recomandari sau certificate de buna executie si procesul verbal la terminarea lucrarilor)
Declaratie privind utilajele (statie de asfalt 1 buc.; statie de betoane 1 buc.; autocamioane 5 buc.; excavator cu cupa 1 buc.; buldoexcavator 2 buc.; macara 100 to, cu brat de min. 60m 1 buc.; cilindru compactor 2 buc.; betoniere 4 buc.; autogreder 2 buc.; buldozer de 400 CP 1 buc.)
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere :1 responsabil tehnic cu executia : specializari constructii civile, edilitare, 1 responsabil tehnic cu executia : specializari drumuri, 1 inginer constructor cu specializarea drumuri, 1 inginer constructor cu specializarea alimentari cu apa si canal, 1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii specializari constructii civile, 1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii specializari drumuri, 1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii specializari instalatii, 1 responsabil tehnic cu sudura, 1 inginer atestat de catre Ministerul Economiei Comertului si Mediului de Afaceri ( MECMA ) pentru constructiile metalice, COD DJ 281, 3 sudori autorizati structuri metalice.De prezentat CV-urile, copii carnete de munca si / sau contractele individuale de munca, contracte colaborare ( copii ) din care sa reiasa ca durata contractului de munca nu poate fi mai mica decat durata de executie a lucrarilor prezentei proceduri; se vor completa declaratiile de disponibilitate. Pentru responsabilii tehnici cu executia - copii ale certificatelor de atestare
Obligatii privind conditiile de munca si protectia muncii, Informatii privind subcontractantii/asocierea.
Standarde SA 8000:2001, SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001:2005, OHSAS 18001, 16001:2009 sau echivalent pentru executie , Informatii privind subcontractantii / asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cumulata a celor 5 contracte de lucrarisimilare sa fie de minim 40.000.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2010 10:00
Locul: Primaria Municipiului Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 2013, Axa prioritara 5- dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul Major de interventie 5.2.
VI.3) Alte informatii
Proiectul tehnic este publicat integral pe SEAP. Documentatia este arhivata. Pentru vizualizare, mai intai se descarca toate fisierele cozla 001 - cozla 124 intr-un singur folderPentru o mai buna acuratete si rezolutie a datelor din proiectul tehnic, autoritatea contractanta pune la dispozitia ofertantilor interesati, in baza unei solicitari scrise la adresa: Municipiul Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare, nr. 6 - 8, transmisa fax (0233.215.374) sau e-mail ([email protected]), DVD-ul cu intregul proiect tehnic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda , nr. 1 Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513296, Fax: 0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Piatra Neamt
Adresa postala: str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8 , ,Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610101, Romania, Tel.0233/218 991 int 224, Email: [email protected], Fax: 0233/215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2010 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer