Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltarea MYSMIS


Anunt de participare numarul 112560/09.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala:  Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030669, Romania, Punct(e) de contact:  Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel. 021 302 52 26, In atentia:  Georgeta CONSTANTINESCU, Email:  [email protected], Fax:  021 302 52 64, Adresa internet (URL):  www.fonduri-ue.ro / www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea MYSMIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acest contract urmareste extinderea SMIS-CSNR catre potentialii Beneficiari si Beneficiari de Instrumente Structurale din Romania prin dezvoltarea unei aplicatii conexe, folosind tehnologii web, accesibila pe internet, denumita in continuare MySMIS. MySMIS va permite completarea, verificarea, validarea si transmiterea electronica a cererilor de finantare, cererilor de rambursare si a rapoartelor de progres, fiind in acelasi timp un instrument electronic facil de management si monitorizare de catre Beneficiari a proiectelor lor aprobate. MySMIS va trebui sa asigure respectarea intocmai a criteriilor de validare a informatiilor, de codificare si structurare specifice SMIS-CSNR, acolo unde se impune, precum si transferul informatiilor prelucrate catre SMIS-CSNR in forma impusa de acest sistem.
De asemenea aplicatia va permite ca datele astfel transmise sa fie prelucrate la nivelul institutiilor responsabile de gestionarea instrumentelor structurale, conform procedurilor acestora, asigurandu-se totodata transferul informatiilor in si dinspre SMIS-CSNR. MySMIS va include instrumente de sprijin pentru utilizatori (Help contextual si manuale de utilizare complete si usor de urmarit si inteles).
Astfel, MySMIS va simplifica si eficientiza activitatea, reducand considerabil efortul, cuantificat in resurse umane si timp, la nivelul structurilor responsabile de gestionarea si implementarea Instrumentelor Structurale, prin colectarea electronica a informatiilor direct de la Beneficiari, sporind totodata acuratetea, simplificarea procedurilor administrative si transparenta intregului proces de implementare a fondurilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72262000-9 - Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Instrumente Structurale din Romania prin dezvoltarea unei aplicatii conexe, folosind tehnologii web, accesibila pe internet, denumita in continuare MySMIS. MySMIS va permite completarea, verificarea, validarea si transmiterea electronica a cererilor de finantare, cererilor de rambursare si a rapoartelor de progres, fiind in acelasi timp un instrument electronic facil de management si monitorizare de catre Beneficiari a proiectelor lor aprobate. MySMIS va trebui sa asigure respectarea intocmai a criteriilor de validare a informatiilor, de codificare si structurare specifice SMIS-CSNR, acolo unde se impune, precum si transferul informatiilor prelucrate catre SMIS-CSNR in forma impusa de acest sistem. De asemenea aplicatia va permite ca datele astfel transmise sa fie prelucrate la nivelul institutiilor responsabile de gestionarea instrumentelor structurale, conform procedurilor acestora, asigurandu-se totodata transferul informatiilor in si dinspre SMIS-CSNR. MySMIS va include instrumente de sprijin pentru utilizatori (Help contextual si manuale de utilizare complete si usor de urmarit si inteles).
Astfel, MySMIS va simplifica si eficientiza activitatea, reducand considerabil efortul, cuantificat in resurse umane si timp, la nivelul structurilor responsabile de gestionarea si implementarea Instrumentelor Structurale, prin colectarea electronica a informatiilor direct de la Beneficiari, sporind totodata acuratetea, simplificarea procedurilor administrative si transparenta intregului proces de implementare a fondurilor.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 321, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare 125000 RONGarantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational de Asistenta Tehnica finantat din FEDR.Conform clauzelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 5
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata
In cazul unui ONG: Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta)
Procese verbale relevante
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Formularul 4
Bilantul contabil 2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente.
Media rezultatatelor nete ale exercitiilor financiare pe ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009).
Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media rezultatelor nete ale exercitiilor financiare ale ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)trebuie sa fie pozitiva.Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 2.800.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani conform Formularului 6
Echipa de proiect
Formularul 12 Lista expertilor cheie propusi pentru implementarea contractului;
Formularul 13 Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie.
Formularul 14 Declaratie de exclusivitate si disponibilitate
Documente suport
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul are in ultimii 3 ani 1 contr cu serv. de dezv. aplicatii web similare pe aceeasi platforma cu solutia ofertata, cu serv de analiza, dezv si implem in val de cel putin echiv 1300000 euro fara TVA si 1 contr consult pt o instit cu atrib in coord/manag/controlul instr struct (IS), de cel putin echiv 100000 euro fara TVA.EC1 Manager proiect-Studii sup, lb engleza, metodologii de manag proiectelor(IPMA, PMP sau echiv), min 5 ani exp in pozitie similara, min 10 ani proiecte IT, min 2 proiecte de analiza/dezv/implem sist info. EC2 1 Expert-IS-Studii sup, lb engleza, cunostinte IS in Rom, min 10 ani exp. in elab/implem proiecte nat/internat finantate din fd europ, exp. in elab/implem/eval proiecte finantate din IS-min 2 proiecte. EC3, 4-2 Experti-analiza-Studii sup, lb engleza, min 5 ani in proiecte nat/internat de dezv de sist info, min 2 proiecte de dezv aplicatie software similara. In plus, EC3 min 2 proiecte de implem de sist de manag al informatiei privind IS. EC5 1 Expert?dezv/implem aplicatii: Studii sup, lb engleza, certificare ORACLE 11g DBA OCP, min 5 ani in proiecte nat/internat dezv de sist info, exp. intr-o pozitie similara in min 2 proiecte de dezv aplicatii software similare. EC6, 7 2 Specialisti in Platforme Software sist tip portal, manag continut web, formulare electronice si servere de procese: Fiecare: studii sup, certificare in admin/dezv Portal si manag de continut web si admin Servere de procese si modelare/dezv procese BPEL, capabilitate in folosirea de metodologii de dezv /instal/testare/validare soft, lb engleza, min 3 ani in IT&C, min 3 proiecte de dezv software intr-o sau pt o instit guv, exp. intr-o pozitie similara in min 1 proiect ce implica analiza si implem de procese de business. Amandoi: sa posede impreuna certificari in toate tehnologiile ofertate. EC8: Specialist Software raportare si analiza-Studii sup, certificare in Admin/dezv instrum pt raportare si analiza, certificari tehnice pt tehnologia de raportare si analiza ofertata, metodologii de dezv/instal/testare/validare soft, lb engleza, min 3 ani in IT&C, min 2 ani in consultanta, min 2 proiecte ale unei instit guv care au vizat dezv/implem sist pt raportare si analiza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
31%
Descriere: Componenta financiara
2.
Demonstrarea intelegerii obiectivelor si sarcinilor stabilite in caietul de sarcini
9%
Descriere:
3.
Demonstrarea unei strategii adecvate de implementare a contractului
36%
Descriere:
4.
Incadrarea in timp, succesiunea si durata activitatilor propuse
9%
Descriere:
5.
Analiza cerintelor in contextul solutiei propuse
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2011 11:00
Locul: MFP ? ACIS, Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor, dar se recomanda nu mai mult de 2 persoane pentru fiecare ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul ?III.2) CONDITII DE PARTICIPARE? se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei, descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire ? Fisa de date a achizitiei. Documentatia de atribuire este atasata acestui anunt de participare (www.e-licitatie.ro)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  4021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelBucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 40 21 319 51 80, Email:  [email protected], Fax:  40 21 319 16 74, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice ACIS/DAT
Adresa postala:  Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030669, Romania, Tel. 021 302 52 29, Email:  [email protected], Fax:  021 302 52 64, Adresa internet (URL):  www.poat.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2010 17:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer