Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltarea MYSMIS


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
5.360.076 RON

Castigatorul Licitatiei: INTRAROM S.A.
Anunt de atribuire numarul 112560/25.08.2011
Informatii anunt de participare asociat 113793
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala:  Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030669, Romania, Punct(e) de contact:  Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel. 021 302 52 26, In atentia:  Georgeta CONSTANTINESCU, Email:  [email protected], Fax:  021 302 52 64, Adresa internet (URL):  www.fonduri-ue.ro / www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea MYSMIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acest contract urmareste extinderea SMIS-CSNR catre potentialii Beneficiari si Beneficiari de Instrumente Structurale din Romania prin dezvoltarea unei aplicatii conexe, folosind tehnologii web, accesibila pe internet, denumita in continuare MySMIS. MySMIS va permite completarea, verificarea, validarea si transmiterea electronica a cererilor de finantare, cererilor de rambursare si a rapoartelor de progres, fiind in acelasi timp un instrument electronic facil de management si monitorizare de catre Beneficiari a proiectelor lor aprobate. MySMIS va trebui sa asigure respectarea intocmai a criteriilor de validare a informatiilor, de codificare si structurare specifice SMIS-CSNR, acolo unde se impune, precum si transferul informatiilor prelucrate catre SMIS-CSNR in forma impusa de acest sistem.De asemenea aplicatia va permite ca datele astfel transmise sa fie prelucrate la nivelul institutiilor responsabile de gestionarea instrumentelor structurale, conform procedurilor acestora, asigurandu-se totodata transferul informatiilor in si dinspre SMIS-CSNR. MySMIS va include instrumente de sprijin pentru utilizatori (Help contextual si manuale de utilizare complete si usor de urmarit si inteles).Astfel, MySMIS va simplifica si eficientiza activitatea, reducand considerabil efortul, cuantificat in resurse umane si timp, la nivelul structurilor responsabile de gestionarea si implementarea Instrumentelor Structurale, prin colectarea electronica a informatiilor direct de la Beneficiari, sporind totodata acuratetea, simplificarea procedurilor administrative si transparenta intregului proces de implementare a fondurilor.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72262000-9 - Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
5, 360, 076RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
31%
Descriere:
2.
Demonstrarea intelegerii obiectivelor si sarcinilor stabilite in caietul de sarcini
9%
Descriere:
3.
Demonstrarea unei strategii adecvate de implementare a contractului
36%
Descriere:
4.
Incadrarea in timp, succesiunea si durata activitatilor propuse
9%
Descriere:
5.
Analiza cerintelor in contextul solutiei propuse
15%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2010/S241-368445din11.12.2010
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 19 Denumirea: Dezvoltarea MySMIS
V.1) Data atribuirii contractului 7/8/2011
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
INTRAROM S.A.
Adresa postala:  str. Fabrica de Glucoza 17, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020331, Romania, Tel. 021-2040710, Email:  [email protected], Fax:  021-2040916, Adresa internet (URL):  http: //www.intrarom.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 6321000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 5360076.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 18
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Valoare fara TVA: 104556.00
Descriere succinta a valorii/procentului din contract care urmeaza sa fie subcontractat
Servicii de dezvoltare si integrare pentru platformele software portal, management de continut web, formulare electronice si servere de procese; Servicii de dezvoltare pentru modulele de raportare si analiza.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala.
VI.2) Alte informatii
Conform O.U.G. nr. 26/2011 (publicata in Monitorul Oficial nr.195/21.03.2011), ?Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, se organizeaza ca departament fara personalitate juridica in cadrul aparatului de lucru al Guvernului si in subordinea primului-ministru, finantata de la bugetul de stat prin bugetul Secretariatului General al Guvernului?.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti, Sectia Comerciala
Adresa postala:  Bulevardul Unirii nr.37, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. (+4) 021.408.36.00, Email:  [email protected], Fax:  (+4)021.318.77.31, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=3
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, cf. art. 256² alin. (1), lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica, Serviciul Implementare
Adresa postala:  Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030669, Romania, Tel. 021 302 52 29, Email:  [email protected], Fax:  021 302 52 64, Adresa internet (URL):  www.poat.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2011 17:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer