Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltarea Resurselor Umane ale Politiei de Frontiera - Faza a treia Instruirea Managerilor Politiei de Frontiera Romana in Domeniul Dezvoltarii Resurselor Umane


Anunt de participare numarul 63035/06.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+ 40 21 326.55.55, In atentia: Gabriel Varnaiote, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea Resurselor Umane ale Politiei de Frontiera - Faza a treia Instruirea Managerilor Politiei de Frontiera Romana in Domeniul Dezvoltarii Resurselor Umane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
22 - Servicii de selectie si plasare a fortei de munca
Locul principal de prestare: sediul IGPF Bucuresti, locatiile PFR, centrele de instruire ale PFR
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul proiectului:
Dezvoltarea capacitatilor managerilor de nivel inalt si a specialistilor din domeniul resurselor umane in vederea promovarii si imbunatatirii structurilor, strategiilor, politicilor si procedurilor de resurse umane, prin asigurarea unui proces efectiv de dezvoltare sistematica sicontinua, precum si a egalitatii oportunitatilor oferite personalului, ca prioritate manageriala
Obiectiv specificActualizarea si imbunatatirea cunostintelor, tehnicilor si abilitatilor manageriale ale personalului de conducere de nivel inalt si a personalului din domeniul managementului resurselor umane, in vederea promovarii un sistem managerial modern cu accent pe responsabilizarea individuala a managerilor asupra pregatirii si dezvoltarii profesionale a personalului pe care il coordoneaza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74543000-7 - Servicii de perfectionare a personalului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
instruire - perfectionare personal
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 10.000 Euro.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile PHARE 2006, conform Acordului de Finantare Phare 2006 RO2006/018-147.03.04.01.01
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (acord de asociere legalizat)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
2. Adresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent;
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
6. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratiia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a/au imputernicit aceasta persoana.
7. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
8. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus de la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna).2.Media profitului net pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.trebuie sa fie cel putin de 400.000 euro.2.trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani pana la termenul limita pentru depunerea ofertei, cel putin un proiect de asistenta tehnica, in domeniul dezvoltariiresurselor umane si managementului organizational, al instruirii si perfectionarii personalului managerial din organizatii, de aceeasi natura si complexitate, in beneficiul unei institutii similare- prin institutie similara se intelege institutie guvernamentala (agentie) de ordine publica sau management al frontierei
- prin aceeasi natura si complexitate se intelege program care sa cuprinda cumulativ: servicii de instruire -proiectare, desfasurare programe de formare si perfectionarein domeniul instruirii manageriale, perfectionarea personalului din organizatii, formarea formatorilor, elaborare si implementare de programe de dezvoltare organizationala si management resurse umane
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.in valoare minima de 150.000 Euro (cota indeplinita de ofertant)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul
55%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S030-040604 din 13.02.2008
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S084-114105din30.04.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2008 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2006/018-147.03.04 Intarirea managementului si controlului frontierei
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03669, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 272 alin. (2) si art. 280 alin. (5) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03669, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2008 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer