Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltarea si modernizarea retelei ' Bucatarul meu ' Alba Iulia .


Anunt de participare numarul 55042/09.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC MERCUR SRL ALBA IULIA
Adresa postala: ÂPIATA IULIU MANIU NR. 20, Localitatea: ÂAlba Iulia, Cod postal: Â510111, Romania, Punct(e) de contact: ÂVASILE MACARIE, Tel.Â0258811812, Email: Â[email protected], Fax: Â0258813090
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Restaurante
Activitate (activitati)
Altele: Restaurante - Alimentatie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea si modernizarea retelei ' Bucatarul meu ' Alba Iulia .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. MERCUR SRL Loc. Alba Iulia , P-ta Iuliu Maniu , Nr. 20 , Jud. Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezvoltarea capacitatii S.C. MERCUR SRL , de deservire in vederea trecerii firmei pe un nou palier , de a dezvolta o retea proprie , care sa promoveze produsele traditionale , in conditii de raport pret/calitate deosebita .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29715210-9 - Echipament de incalzire centrala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectul are o valoare de 8969 RON
Valoarea estimata fara TVA: 8, 969RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantia de participare este de 500 RON . Garantia de buna executie este de 10% , din valoarea fara TVA a contractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Principala modalitate de plata este din fonduri provenite de la bugetul statului .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul trebuie sa prezinte certificatul de inmatriculare ORC, autorizatia de functionare, statutul, contractul de constituire a societatii. Operatorul trebuie sa dovedeasca cu certificat constatator , emis de ORC, ca nu este in stare de faliment sau lichidare, sau nu are activitatea comerciala suspendata. Operatorul trebuie sa aibe indeplinite obligatiile de plata a impozitelor si taxelor, contributiile asigurarilor de stat, dovedite prin certificat de atestare fiscala. Sa prezinte cazier judiciar si sa faca dovada ca in ultimi 3 ani nu a avut condamnari penale atribuite prin hotararea unei instante judecatoresti. Nu trebuie sa prezinte informatii false sau sa nu prezinte informatiile solicitate de catre beneficiar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte situatiile financiare, auditate, pe ultimi 2 ani, contul de profit si pierdere, scisoare de bonitate bancara, contractul de credit si scrisoarea de confort.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este cazul .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoare ofertei
80%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice
15%
Descriere:
3.
Termen de livrare
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 EUR
Conditii si modalitate de plata: Costul documentatieI este 200 RON, se achita in numerar sau in contul RO74RNCB0003037776880001, deschis la BCR Alba Iulia pe numele SC MERCUR SRL.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2008 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre ofertanti si comisia de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: ÂStr. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3. , ,Localitatea: ÂBUCURESTI, Cod postal: Â030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA
Adresa postala: ÂStr. I.C.Brateanu, Nr. 1., Localitatea: ÂALBA IULIA, Cod postal: Â510118, Romania, Tel.Â0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC MERCUR SRL
Adresa postala: ÂP-ta Iuliu Maniu, Nr. 20, Localitatea: ÂALBA IULIA, Cod postal: Â510111, Romania, Tel.Â0258/811812, Email: Â[email protected], Fax: Â0258/813090
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2008 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer