Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DEZVOLTAREA SISTEMULUI INFORMATIC IN SPITALUL MUNICIPAL TECUCI SI ASIGURAREA ACCESULUI CETATENILOR LA SERVICII MEDICALE DE CALITATE


Anunt de participare numarul 146123/28.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL ANTON CINCU TECUCI
Adresa postala: str. Costache Conachi nr.35 jud. Galati, Localitatea: Tecuci, Cod postal: 805300, Romania, Punct(e) de contact: Negru Teodor, Tel. +40 0236811608, Email: [email protected], Fax: +40 0236811608, Adresa internet (URL): www.spitaltecuci.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DEZVOLTAREA SISTEMULUI INFORMATIC IN SPITALUL MUNICIPAL TECUCI SI ASIGURAREA ACCESULUI CETATENILOR LA SERVICII MEDICALE DE CALITATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL ?ANTON CINCU? TECUCI
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului care urmeaza sa fie atribuit vizeaza dezvoltarea sistemului informatic in spitalul municipal Tecuci si asigurarea accesului cetatenilor la servicii medicale de calitate.
Astfel, autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze produse si servicii avand ca obiect implementarea de sisteme informatice integrate, cuprinzand: livrare echipamente hardware si software, servicii de implementare portal informational, servicii de analiza dezvoltare si implementare sistem informatic integrat si instruire personal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
72262000-9-Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati conform precizarilor din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 467, 341RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 29.000 lei, pt.o perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Echivalenta n euro sau alta moneda de circulatie internationala pt. GP depusa se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator. GP se poate constitui prin: virament bancar in contul: RO27TREZ3075006XXX002266, Trezoreria Tecuci, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt.perioada prevazuta mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conf. cu Art.87. din HG925/2006 actualizata. In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 5.247, 34 Lei, in conf. cu art. 278^1 OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul depunerii de oferte n cadrul unei asocieri de operatori economici, garantia de participare trebuie constituita n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Neprezentarea dovezii privind garantia de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie: 5% din pretul total al contractului (exclusiv T.V.A.), in termen de maxim 15 zile lucratoare de la data intrarii in vigoare a contractului. Se va constitui in conf. art.90 din H.G.925/2006. Formularul nr.16- Scrisoare de garantie de buna executie, aceasta devenind anexa la contract. Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie aferenta contractului, in cel mult 14 zile de la plata facturii finale si indeplinirea obligatiilor asumate de catre operatorul economic daca nu s-au ridicat pna la aceea data pretentii asupra ei, conf.art.92, alin.1 din H.G. nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
AP III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public", DMI 2 ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice?, OP 4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul nr.1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Certificat de atestare fiscala (bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele
-Certificat de taxe si impozite locale (bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele
-Formularul nr.3 - Declaratie privind neincadrarea ofertantului/ candidatului/ subcontractantului in prevederile art. 69^1 DIN O.U.G. NR.34/2006. Acest document se va prezenta inclusiv de eventualii subcontractanti sau terti sustinatori.
Persoanele cu functie de decizie n cadrul autoritatii contractante sunt:
Teodor Negru - Manager, Dana Cristina Mircea - Director medical, Clemansa Cornelia Georgescu - Director Economic Financiar, Elena Nicola - Consilier Juridic
-Formularul nr.4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul nr.5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Acest document se va prezenta inclusiv de eventualii subcontractanti.
Note:
a)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol;
b)Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul;
c)Documentele privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul;
d)Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 691din OUG 34/2006, se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul;
e)Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, n conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs, ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC; Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza/presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana;
In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus, pentru partea din contract pe care o va realiza. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2.500.000 LEI. Valorile vor fi exprimate in lei si in euro. Echivalenta leu/euro sau alta moneda de circulatie internationala se va realiza la cursul mediu anual comunicat de BNR, pentru anii respectivi.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro in Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ
Cerinta 2. In conf. cu Ordinul 509 din 14/09/2011 ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrase din bilanturile contabile, in cazul in care publicarea acestora este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pentru ultimii 3 ani. In cazul in care legislatia tarii in care este stabilit ofertantul nu prevede publicarea bilanturilor contabile, ofertantul va prezenta orice alte documente echivalente (ex. rapoarte de audit, rapoarte ale cenzorilor) pentru sustinerea indeplinirii cerintei.
Nota: In cazul in care isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006 cu toate actualizarile si completarile ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 691, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. 6 - Fisa de informatii generale, se gaseste in sectiunea FormulareSe vor prezenta documentele in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Se va prezenta lista principalelor furnizari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, inclusiv servicii similare prestate. Se va completa si prezenta Formularul nr.7. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in furnizarea de produse similare si respectiv prestarea de servicii similare (respectiv furnizare de produse si prestare de servicii avand ca obiect ca obiect implementarea de sisteme informatice integrate, cuprinzand: livrare echipamente hardware si software, servicii de implementare portal informational, servicii de analiza, dezvoltare si implementare sistem informatic integrat si instruire personal), in cadrul unui pana la maxim 3 contracte, in valoarea/valoare cumulata de minim 1.450.000 lei fara TVA.Ofertantul poate prezenta fie un singur contract, care sa acopere prin obiect toate activitatile solicitate, fie un numar de maxim 3 contracte distincte cu conditia ca acestea sa acopere in mod cumulativ prin obiectul lor toate activitatile solicitate. Se va completa si prezenta Formular nr. 8. Ofertantul va prezenta cel putin un document/certificat/ pagini relevante din contract/ proces-verbal de receptie/etc, emise sau contrasemnate de beneficiar, care sa confirme indeplinirea cerintelor solicitate si care sa contina date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul activitatilor prestate/ bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat contractul.
Pentru contractele incheiate in alta valuta decat Lei conversia se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Documentele se vor prezenta in copie?conform cu originalul?. Documentele in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie "conform cu originalul" si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Cerinta 2. Personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului. Se va completa si prezenta Formular nr. 10 ? Lista cu personalul de specialitate. Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie in cadrul ofertei, iar atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Documentele necesare a fi prezentate pentru expertii cheie solicitati:
-CV actualizat aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte, conform Formularulul nr. 11 pentru fiecare expert cheie solicitat.
-Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
-Declaratie de disponibilitate, conform Formularulul nr. 11A, semnata in original - numai pentru expertii care nu sunt angajati ai ofertantului sau ai subcontractantilor declarati ai acestuia, conform legii;
-Documente care sa dovedeasca experienta solicitata;Expertii propusi vor fi vorbitori de limba romana sau vorbitor de o limba de circulatie internationala insotiti de traducator autorizat ?in acest caz se va prezenta CV-ul si autorizarea traducatorului emisa de Ministerul Justitiei. Se va prezenta un nr. suficient de traducatori pentru a asigura desfasurarea in bune conditii a activitatilor proiectului.
1) Director de proiect (1 specialist)
Cerinte minime obligatorii:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta
-Detinerea de cunostinte in domeniul managementului de proiect, dovedite printr-o diploma sau certificare de tip PMP sau echivalent;
-Experienta profesionala generala cel putin 5 ani;
- Participarea la cel putin un contract/proiect in calitate de Director de Proiect (indiferent de domeniul proiectului);
-Participarea la cel putin un contract/proiect similar avand ca obiect implementarea unui sistem informatic integrat (indiferent de pozitia detinuta).
2) Coordonatori echipa tehnica (2 specialisti)
Cerinte minime obligatorii:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
-Detinerea de cunostinte privind managementul de proiect, dovedite printr-o diploma sau certificare de tip CNFPA sau echivalent;
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani- Participarea la cel putin un contract/proiect in calitate de Coordonator echipa implementare (indiferent de domeniul proiectului);
- Participarea la cel putin un contract/proiect similar avand ca obiect implementarea unui sistem informatic integrat similar cu cel prevazut in caietul de sarcini (indiferent de pozitia detinuta).
3) Analist software (1 specialist)
Cerinte minime obligatorii:
- Studii superioare finalizate prin diploma de licenta, intr-unul din domeniile IT&C/ing. sistemelor/cibernetica/ing. electronica;
-Minim 5 ani experienta profesionala generala;
-Detinerea de cunostinte aprofundate privind analiza de business in contextul sistemelor informatice, respectiv identificarea necesitatilor de business ale unei entitati in scopul de a determina cea mai buna solutie, dovedite prin diploma/certificare in domeniu;
-Participarea la cel putin un contract/proiect similar avand ca obiect implementarea unui sistem informatic integrat similar cu cel prevazut in caietul de sarcini, in calitate de Analist software sau o pozitie similara.
4) Expert software (2 specialisti)
Cerinte minime obligatorii:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta, intr-unul din domeniile IT&C/ing. sistemelor/ cibernetica/ing. electronica;
- Detinerea de cunostinte privind dezvoltarea de solutii software, pe cel putin una dintre componentele ofertate, dovedite prin diploma/certificare in domeniu;
-Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani;
-Participarea la cel putin un contract/proiect similar avand ca obiect implementarea unui sistem informatic integrat similar cu cel prevazut in caietul de sarcini, in calitate de Expert software sau o pozitie similara.
5)Expert in sisteme de asigurarea calitatii si securitatea informatiei (1 specialist)
Cerinte minime obligatorii:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta intr-unul din domeniile IT&C/ing. sistemelor/ cibernetica/ing. electronica;
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
-Detinerea de cunostinte de etichal hacking ale sistemelor sau echivalent, dovedite prin diploma/certificare in domeniu;
-Detinerea de cunostinte privindanalizarea rezultatelor in urma aplicarii instrumentelor si tehnologiilor de penetrare, dovedite prin diploma/certificare in domeniu;
-Participarea la cel putin un contract/proiect similar avand ca obiect implementarea unui sistem informatic integrat similar cu cel prevazut in caietul de sarcini, in calitate de Expert in sisteme de asigurarea calitatii si securitatii informatiei sau o pozitie similara.
6) Expertinfrastructura (1 specialist)
Cerinte minime obligatorii:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta intr-unul din domeniile IT&C/ing. sistemelor/cibernetica/ing. electronica;
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani
-Detinerea de cunostinte privind tehnologia bazelor de date ofertate, dovedite prin diploma/certificare in domeniu;
-Detinerea de cunostinte privind tehnologia platformei ofertate, dovedite prin diploma/certificare in domeniu;
-Participarea la cel putin un contract/proiect similar avand ca obiect implementarea unui sistem informatic integrat similar cu cel prevazut in caietul de sarcini, in calitate de Expert infrastructura sau o pozitie similara.
7) Expert trainer ? formator pentru administrator (1 specialist)
Cerinte minime obligatorii:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta intr-unul din domeniile IT&C/ing. sistemelor/ cibernetica/ing. electronica;
-Minim 5 ani experienta profesionala generala
-Participarea la cel putin un contract/proiect similar avand ca obiect implementarea unui sistem informatic integrat similar cu cel prevazut in caietul de sarcini, in calitate de Expert trainer - formator pentru administrator sau o pozitie similara;
-Detinerea de cunostinte privind activitatile de formare profesionala, dovedite prin diploma/certificat de tip CNFPA sau echivalent;
-Detinerea de cunostinte privind instruirea pentru solutii informatic, dovedite prin diploma/certificare in domeniu.
8) Echipa formatori (2 specialisti)
Cerinte minime obligatorii:
-Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
-Experienta generala profesionala de minim 5 ani;
-Participarea la cel putin un contract/proiect similar avand ca obiect implementarea unui sistem informatic integrat similar cu cel prevazut in caietul de sarcini, in calitate de Expert formator sau o pozitie similara.
-Detinerea de cunostinte privind activitatile de formare profesionala, dovedite prin diploma/certificat de tip CNFPA sau echivalent.
9) Echipa implementare (5 specialisti)
Cerinte minime obligatorii:
-Studii superioare finalizate prin diploma de licenta, intr-unul din domeniile IT&C/ing. sistemelor/cibernetica/ing. electronica;
-Minim 5 ani experienta profesionala generala;
-Participarea la cel putin un contract/proiect similar avand ca obiect implementarea unui sistem informatic integrat similar cu cel prevazut in caietul de sarcini, in calitate de Expert implementare sau o pozitie similara.
10) Experti interoperabilitate (2 specialisti)
Cerinte minime obligatorii:
-Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;
-Minim 5 ani experienta profesionala generala;
-Participarea la cel putin un contract/proiect similar avand ca obiect implementarea unui sistem informatic integrat similar cu cel prevazut in caietul de sarcini, in calitate de Expert interoperabilitate sau o pozitie similara.
-Detinerea de cunostinte privind un standard de interoperabilitate in domeniul medical (HL 7 sau echivalent), dovedite prin diploma/certificat de tip CNFPA sau echivalent.
Cerinta 3. Subcontractare. In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr. 12- Lista subcontractantilor si specializarea acestora
Cerinta 4. Informatii privind asociatii: Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se vor depune urmatoarele documente:
-O declaratie propria raspundere a ofertantului care ocupa pozitia de Lider prin care asigura, garantia si declara ca in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, pana la data semnarii contractului va prezenta la solicitarea achizitorului, acordul de asociere in forma legalizata. Formularul nr. 12 A
-Acord de asociere semnat si stampilat de catre toti asociatii, cu mentiunea ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, iar liderul asociatiei este imputernicit sa actioneze in numele tuturor asociatilor, toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului. Formularulnr. 12 B
Se solicita certificarea privind implementarea unui sistem de asigurare a calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Copie conform cu originalul. Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o va executa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. 7 - Lista principalelor furnizari de produse/prestari de servicii in ultimii 3 ani, Formularul nr. 8 - Fisa de experienta similara, din sectiunea FormulareFormularul nr. 10- Lista cu personalul de specialitate, Formularul nr. 11- CV, Formularul nr. 11A- Declaratie de disponibilitate, din sectiunea FormulareFormularul nr. 11- CV, Formularul nr. 11A- Declaratie de disponibilitate din sectiunea FormulareFormularul nr. 11- CV, Formularul nr. 11A- Declaratie de disponibilitate, din sectiunea FormulareFormularul nr. 11- CVFormularul nr. 11A- Declaratie de disponibilitate, din sectiunea FormulareFormularul nr. 11- CVFormularul nr. 11A- Declaratie de disponibilitate, din sectiunea FormulareFormularul nr. 11- CVFormularul nr. 11A- Declaratie de disponibilitate, din sectiunea FormulareFormularul nr. 11- CVFormularul nr. 11A- Declaratie de disponibilitate, din sectiunea FormulareFormularul nr. 11- CVFormularul nr. 11A- Declaratie de disponibilitate, din sectiunea FormulareFormularul nr. 11- CVFormularul nr. 11A- Declaratie de disponibilitate, din sectiunea FormulareFormularul nr. 11- CVFormularul nr. 11A- Declaratie de disponibilitate, din sectiunea FormulareFormularul nr. 11- CVFormularul nr. 11A- Declaratie de disponibilitate, din sectiunea FormulareFormularul nr. 12 ? Lista subcontractantilor si specializarea acestora, din sectiunea Formulare.Formularul nr. 12A- Declaratie pe proprie raspundereFormularul nr. 12B- Acord de asociere, din sectiunea Formulare.Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2013 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, str. Costache Conachi nr.35, Tecuci
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritara pentru programul operational sectorial cresterea competitivitatii economice si domeniul si domeniul de interventie Axa Prioritara III ?Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public?. Domeniul major de interventie 2 ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
In cazul in care comisia constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi egale, la ofertantii clasati pe locul I, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIU JURIDIC
Adresa postala: Str. Costache Conachi, Nr. 34, Tecuci, jud. Galati., Localitatea: Tecuci, Cod postal: 805300, Romania, Tel. +40 0236811608, Email: [email protected], Fax: +40 0236811608
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2013 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer