Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DEZVOLTAREA STATIUNII TURISTICE STRAJA LUPENI - executie infrastructura de agrement in Statiune


Anunt de participare numarul 112421/07.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Lupeni
Adresa postala:  Revolutiei nr. 2, Localitatea:  Lupeni, Cod postal:  335600, Romania, Punct(e) de contact:  Cristofor Alin Condoiu, Tel. 0254560504, Email:  [email protected], Fax:  0254560515, Adresa internet (URL):  www.lupeni.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DEZVOLTAREA STATIUNII TURISTICE STRAJA LUPENI - executie infrastructura de agrement in Statiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: STATIUNEA TURISTICA STRAJA LUPENI, pe versantul nordic al Muntilor Valcan
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari va realiza:
- infrastructura necesara realizarii unui sistem de linii suspendate
- construirea si montajul de linii suspendate pentru transportul pe cablu cu cabine, telescaune, teleschiuri
- achizitia instalatiei si a echipamentelor de transport pe cablu, cabine, telescaune, teleschiuri- constructia de platforme pentru activitati sportive, constructii civile
- achizitia de echipamete pentru producerea zapezii artificiale
- amenajarea de drumuri de acces
- amenajarea unui lac de acumulare necesar asigurarii sursei de alimentare cu apa a echipamentelor de producere a zapezii artificiale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232210-7 - Constructie de linii suspendate (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45233226-9-Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
45234210-1-Sisteme de transport pe cablu cu cabine (Rev.2)
45234230-7-Lucrari de constructii de telescaun (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie infrastructura de agrement in Statiunea Turistica Straja Lupeni, judetul Hunedoara
Valoarea estimata fara TVA: 153, 386, 770RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 540.000 leiCuantumul garantiei de buna executie: 5%din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat, bugetul local si surse atrase
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, pentru sediul central precum si pentru sucursalele nominalizate in Certificatul constatator, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, pentru sediul central precum si pentru sucursalele nominalizate in Certificatul constatator, Certificat de Inregistrare Fiscala, Certificatconstatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Bilantul contabil la 31.12. pentru anii 2007, 2008 si 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe anii 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie egala sau mai mare decat 127.500.000 lei , firma nu a inregistrat pierderi in fiecare din acesti ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul va prezenta lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract, insotite de certificari de buna executie
- recomandari ( in original sau copie certificata conform originalului) din partea beneficiarilor / clientilor- Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, - Standarde de protectie a mediului : Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, -Standarde privind managementul securitatii si sanatatii operationale: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria OHSAS 18001 sauechivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- 2 contracte finalizate a caror valoare cumulata sa fie de minim 35.000.000 lei, de natura si de complexitatea lucrarilor propuse in contract, care sa fi implicat: *construirea unui sistem de transport pe cablu persoane de tip gondola in lungime de minim 2, 5 km;*instalatie de zapada artificiala cu lac de acumulare;*amenajare partii de schi;*instalatie de iluminat nocturna;*constructii civileOfertantul trebuie sa dispuna de: -manager de proiect;
-responsabil tehnic cu executia atestat pentru : constructii civile, reteleapa - canal;
-responsabil cu controlul calitatii lucrarilor, atestat pentru: constructii civile, reteleapa - canal;
-1 ing instalatii IC-1 ing CFDP-1 ing CH-1 ing CCIA-1 ing IF-1 electrician gr. II A, II B, atestat ANRE-1 ing topo- 1 evaluator al riscurilor pentru SSMDocumentele solicitate pentru fiecare dintre cei nominalizati mai sus: - Declaratie de disponibilitate - semnata de titular, in original- Diploma de absolvire - studii superioare- Atestate si Autorizatii valabile la data deschiderii ofertelor- Contract de munca vizat de ITM pentru angajatii ofertantului. Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului, se vor prezenta contractele d ecolaborare valabile la data deschiderii ofertelor, insotite de declaratii de disponibilitate semnate in original si dovada pregatirii tehnice de specialitate.In plus, pentru personalul nominalizat ca si RTE, respectiv CQ, se vor prezenta: - Atestat - responsabil tehnic cu executia ( RTE), in copie conform cu originalul- Legitimatie - responsabil tehnic cu executia ( RTE), viza valabila la data deschiderii ofertelor, in copie conform cu originalul- Certificat de autorizare - responsabil cu controlul calitatii ( CQ )viza valabila la data deschiderii ofertelor, in copie conform cu originalulOfertantul trebuie sa fie autorizat ISCIR in domeniile: construire ( montare) si reparare telescaune monocablu cu mers continuu, teleschiuri monocablu cu mers continuu si telegondole. Autorizatia ISCIR trebuie sa fie valabila la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
PROPUNEREA TEHNICA
40%
Descriere: PROG. CALITATII, SSM, PROT. MEDIULUI, RISCURI
3.
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARII
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2011 10:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE, IMPUTERNICITII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL HUNEDOARA
Adresa postala:  str. 1 Decembrie , nr. 35, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330190, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI LUPENI - oficiul Juridic
Adresa postala:  str. Revolutiei, nr. 2, Localitatea:  Lupeni, Cod postal:  335600, Romania, Tel. 0254 560504, Fax:  0254 560515
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2010 21:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer