Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltarea turismului de iarna in MuntiiI Apuseni Baisoara, Judetul Cluj


Anunt de participare numarul 87289/26.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: ALIN TISE, Tel.0264503300, In atentia: Alexandru Cretu, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea turismului de iarna in MuntiiI Apuseni Baisoara, Judetul Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Baisoara, Statiunea turistica Muntele Baisorii judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul proiectului il reprezinta imbunatatirea conditiilor si infrastructurii de practicare a sporturilor de iarna in statiunea Muntele Baisorii.Pentru aceasta se realizeaza: amenajarea partiei de schi-extinderea partiei si imbunatatirea partiei existente, instalatie de transport pe cablu tip telescaun, sistem electronic de biletarie, cladire cu spatii tehnice si functiuni publice, achizitionare utilaj de intretinere partie, parcare, amenajare drum acces catre zona domeniului schiabil.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212223-5 - Lucrari de constructii de complexe pentru sporturi de iarna (Rev.2)
42418220-7-Telescaune (Rev.2)
45233226-9-Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
45234220-4-Lucrari de constructii de teleschi (Rev.2)
45234230-7-Lucrari de constructii de telescaun (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul proiectului il reprezinta imbunatatirea conditiilor si infrastructurii de practicare a sporturilor de iarna in statiunea Muntele Baisorii.Pentru aceasta se realizeaza: amenajarea partiei de schi-extinderea partiei si imbunatatirea partiei existente, instalatie de transport pe cablu tip telescaun, sistem electronic de biletarie, cladire cu spatii tehnice si functiuni publice, achizitionare utilaj de intretinere partie, parcare, amenajare drum acces catre zona domeniului schiabil.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 030, 312RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 200000 lei, garantia de buna executie 10% din valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare potrivit HG nr. 426/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind eligibilitatea- formularul 12A-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificat de inregistrare la Oficiul Comertului-Certificat constatator de la Oficiul Registrului si ComertuluiDocumentele sa fie valabile la data depunerii, persoanele juridice straine vor depune acte echivalente emise de organele abilitate din tara de origine, traducere autorizata si legalizata notarial.In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe anii 2006, 2007, 2008, balanta de verificare, contul de profit si pierdere, toate anexele. Cifra de afaceri pe ultimii trei ani-Formularul 20
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii tei ani trebuie sa fie minim 30000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani-Formularul 12F, declaratie privind utilajele detinute-formularul 8, resurse umnane-formularul 12I, lista personalului direct responsabil de executia lucrarii, CV, declaratie de disponibilitate, persoanele numite ca RTE si CQ trebuie sa prezinte certificatele de atestare, legitimatie vizata.Lista privind asociatii-formularul 12G. Standarde Certificat ISO9001, ISO14001, OHSAS18001-copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3319/10.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2009 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini este adaugat sub forma de arhiva; pentru dezarhivare se foloseste programul winrar. Se descarca toate fisierele in acelasi director, dupa care se lanseaza in executie fisierul executabil: Caiet de Sarcini.part001.exe; fisierele se vor dezarhiva.Pentru mai multe detalii sau eventuale lamuriri suplimentare tel. 0264-503360 D-na Dana Veiss
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264434057, Email: [email protected], Fax: 0264596110, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Tel.0264-503360, Email: [email protected], Fax: 0264-503360, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2009 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer