Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltarea turismului de iarna in zona orasului Nucet, partia Vartop, Judetul Bihor


Anunt de participare numarul 88961/20.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL NUCET (Primaria Orasului Nucet)
Adresa postala: str. Republicii, nr.8, Localitatea: Nucet, Cod postal: 415400, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Sirghie, Tel.0259339407, Email: [email protected], Fax: 0259339422, Adresa internet (URL): www.primarianucet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea turismului de iarna in zona orasului Nucet, partia Vartop, Judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Oras Nucet, Satul de Vacanta Vartop, Partia de schi Vartop
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Partie de schi cu telescaun, parcare auto si anexe la baza.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212223-5 - Lucrari de constructii de complexe pentru sporturi de iarna (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45223700-3-Lucrari de constructii de zone de servicii (Rev.2)
45234230-7-Lucrari de constructii de telescaun (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 19, 857, 695RON
II.2.2) Optiuni
Da
DA, in conditiile prevazute de art.122 alin.1, lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 300.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea adjudecata a lucrarilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul orasului Nucet, -bugetul de stat. Plata pretului contractului se va face prin contul nr. RO56TREZ08024670271XXXXX deschis la Trezoreria Stei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori se pot asocia pentru a depune oferta comuna. Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat. Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, pentru persoanele fizice sau juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani. Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 39.714.000 lei fara TVA,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a lucrarilor (relevante) executate in ultimii 5 ani(Anexa nr.5 la Fisa de Date a achizitiei - atasata anuntului), insotita de certificari de buna executie. Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate autorizat de care dispune (conform Anexei 6), CV - personal de conducere, CV - personal calificat si autorizat pentru executia lucrarii, CV - responsabil tehnic cu executia (RTE), si CV - responsabil cu calitatea (RQ). In cazul in care RTE si respectiv RQ nu sunt angajati ai ofertantului, se va prezenta un contract de servicii incheiat cu acestia. Se va prezenta o declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrari (conform Anexei 7).Se va prezenta: - certificat de atestare SR EN ISO 9001:2001 / SR EN ISO 9001:2008;
- certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005;
- certificat de atestare OHSAS 18001:2004 / SR OHSAS 18001:2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
in ultimii 5 ani cel putin o lucrare similara (cod CPV 45212223-5 Lucrari de constructii de complexe pentru sporturi de iarna) in valoare de cel putin 8.000.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2066 /09. 10. 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2009 13:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante, oras Nucet, str. Republicii, nr. 8, judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice nu putem atasa anuntului toata documentatia de atribuire (capacitatea ei este foarte mare - 590 MB), atasam Fisa de Date a Achizitiei. Restul documentatiei (pe suport magnetic), se obtine la cerere , gratuit, de la sediul Autoritatii Contractante. Poate fi solicitata si telefonic si transmisa prin posta rapida.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: str. Parcul Traian, nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259 426.881, Email: [email protected], Fax: 0259 415.903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Recursul se poate depune la Curtea de Apel Oradea, in termen de 5 zile de la comunicarea deciziei primei instante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Nucet
Adresa postala: strada Republicii, nr. 8, Localitatea: Nucet, Cod postal: 415400, Romania, Tel.0259 339422, Email: [email protected], Fax: 0259 339407, Adresa internet (URL): www.primarianucet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2009 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer