Licitatie Publica - Dezvoltarea unei comunitati eficiente si profesioniste de utilizatori SMIS-CSNR
Anunt de participare numarul 63290/10.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd.MirceaVoda, nr. 44, Intrarea C, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: nina cazangiu, Tel.+40 21 302 53 87, Email: [email protected], Fax: +40 21 302 52 64, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro, www.mefromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea unei comunitati eficiente si profesioniste de utilizatori SMIS-CSNR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul urmareste dezvoltarea unei comunitati de utilizatori ai Sistemului Unic de Management al Informatiei pentru Instrumentele Structurale (SMIS-CSNR), capabili sa opereze sistemul informatic in mod corespunzator, prin organizarea de sesiuni de pregatire a personalului institutiilor cu atributii in gestionarea si implementarea Instrumentelor Structurale, atat la nivel de baza, cat si avansat privind utilizarea SMIS-CSNR, in concordanta cu activitatile pe care le desfasoara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80420000-4 - Servicii de formare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectiv generalObiectivul general al contractului este de a intariri capacitatea administrativa a institutiilor cu atributii in gestionarea Instrumentelor Structurale pentru un management eficient si corespunzator al acestora.Obiectiv specificObiectivul specific al acestui contract il reprezinta furnizarea cunostintelor adecvate pentru operarea SMIS catre actorii relevanti din cadrul institutiilor romanesti implicate in managementul instrumentelor structurale, asigurand existenta unei comunitati de utilizatori SMIS, capabili sa opereze sistemul informatic in mod corespunzator.
Rezultate asteptate
Planul de training SMIS-CSNR pentru perioada 2008-2010
6 manuale de curs revizuite, cate unul pentru fiecare modul SMIS-CSNR
7 seturi de date complete, pe specificul fiecarui Program Operational minim 2000 persoane pregatite cu privire la operarea SMIS din cadrul Autoritatii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Autoritatii de Certificare si Plata, Autoritatii de Audit, Autoritatilor de Management si Organismelor Intermediare si a altor institutii, la solicitarea Beneficiarului;
minim 90 persoane pregatite la nivel avansat cu privire la operarea SMIS, acest modul va fi completat de organizarea de vizite de studiu/internship in Statele Membre ce dispun de sisteme informatice similare SMIS (Coordonatorii SMIS de la nivelul Autoritatii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Autoritatii de Certificare si Plata, Autoritatii de Audit, Autoritatilor de Management si Organismelor Intermediare).
minim 90 persoane pregatite in vederea formarii initiale a viitorilor utilizatori SMIS (Coordonatorii SMIS de la nivelul Autoritatii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Autoritatii de Certificare si Plata, Autoritatii de Audit, Autoritatilor de Management si Organismelor Intermediare) minim 25 persoane pregatite in domeniul implementarii corespunzatoare a SMIS, acest modul va fi completat de organizarea de vizite de studiu/internship in Statele Membre ce dispun de sisteme informatice similare SMIS (Coordonatorii SMIS de la nivelul Autoritatii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Autoritatii de Certificare si Plata, Autoritatii de Audit si Autoritatilor de Management).
minim 2 reuniuni de prezentare a progreselor inregistrate in formarea utilizatorilor SMIS organizate
Valoarea estimata fara TVA: 7, 228, 213RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 145.000 LEIGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica de servicii, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din Bugetul de Stat pe anul 2008Modalitati de plata conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din OUG 34/2006 cu mod. si compl. ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;2.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.5.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
6.Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declartia referitoare la art.180 si art.181.
7.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.2.1.1 Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
2.2.1.2 Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
2.2.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.2.1.1 si 2.2.1.2 va duce la excluderea candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1.1 Media profitului net trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007).2.2.1.2 Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie mai mare de: 2.000.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate candidatilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii de selectie vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.3.1.1 Informatii privind experienta Ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna).2.3.1.2 Informatii privind experienta si pregatirea membrilor echipei de proiect propuse
2.3.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.3.1.1 si 2.3.1.2 va cauza excluderea candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.3.1.1 Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei cel putin 2 proiecte de formare profesionala sau cu componenta de formare profesionala, care s-au adresat institutiilor administratiei publice din Romania sau Statele Membre UE, fiecare in valoare de cel putin 500 000 euro.2.3.1.2 Ofertantul a propus un lider de proiect (expert cheie 1). Acesta are studii superioare, cunostinte de baza in domeniul Instrumentelor Structurale, cel putin 5 ani de experienta in derularea de proiecte internationale si experienta in dezvoltarea, implementarea, operarea sau furnizarea de training in domeniul sistemelor informatice (cel putin 2 proiecte).Ofertantul a propus minim 2 experti formatori seniori (experti cheie). Acestia au studii superioare, cunostinte de baza in domeniul Instrumentelor Structurale si in domeniul formarii formatorilor, cel putin 3 ani de experienta in proiecte de formare sau proiecte cu componenta de formare, experienta in cel putin 2 proiecte de formare care s-au adresat institutiilor administratiei publice din Romania sau Statele Membre UE, experienta in dezvoltarea, implementarea, operarea sau furnizarea de training in domeniul sistemelor informatice (cel putin 2 proiecte).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunere financiara
51%
Descriere:
2.
Propunere tehnica
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2008 11:00
Locul: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea C, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite sa asiste la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul va fi finantat din Bugetul de Stat pe anul 2008, in cadrul Programului Operational Asistenta Tehnica 2007-2013
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4) 021 319 51 76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaOrganizare
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 alin. 2 si art. 280 alin. 5 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor Autoritatea de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica, Serviciul Implementare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea C, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.(+4) 021 302 53 32, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 302 52 64, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2008 17:45