Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltarea unui sistem automatic de identificare a navelor care opereaza in apele romanesti


Anunt de participare numarul 62296/28.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, Nr. 44, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.319.97.59 int 2491/2344, In atentia: Ion Danut Iconaru, Email: [email protected], Fax: 319.98.62, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea unui sistem automatic de identificare a navelor care opereaza in apele romanesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ANR Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea, instalarea si punerea in functiune a patru statii de baza AIS maritime cu echipamentele auxiliare si software-le asociate, in vederea supravegherii traficului navelor de-a lungul intregului litoral romanesc al Marii Negre.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32000000-3 - Echipament si aparate de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe (Rev.1)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.1)
50900000-4-Servicii de instalare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 10.000 EuroCuantumul garantiei de buna executie: 10 %din valoarea contractului de achizitie publica de bunuri calculata in Euro fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Phare 2006 (74% ) si co-finantare (26%)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Procedura lansata cu clauza suspensiva.Se atribuie contractul doar daca CE aproba modificarea fisei de proiect.Operatorii ec. ce participa la procedura accepta ca AC nu va fi raspunzatoare pentru niciun prejudiciu indiferent de natura lui in cazul anularii procedurii chiar daca AC a fost instiintata
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent2. Adresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala / Agentie Guvernamentale din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3. Certificat de atestare fiscala4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
5. Certificat pentru plata CAS6. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea
7. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare [2005, 2006 si 2007], vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007) trebuie sa fie pozitiva.2. Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007) trebuie sa fie mai mare de: de 1.000.000 de Euro pe ultimii trei ani.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele solicitate, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari in ultimii trei aniDocumente suport (copii dupa contracte, recomandari, procesele verbale de receptie (preliminara sau finala) etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul furnizarii
- tipul bunurilor livrate
- perioada in care s-a realizat furnizarea;
- valoarea furnizarii.Recomandarile vor fi depuse in original sau copie (cu semnatura si mentiunea conform cu originalul si semnatura operatorului economic ce depune oferta)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor), cel putin un contract in domeniul radiocomunicatiilor navale, participarea ofertantului a fiind de minimum150.000 Euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
482090/25.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2008 14:00
Locul: MEF- Oficiul de Plati si Contractare Phare, b-dul Mircea Voda nr. 44, Intrarea B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, imputerniciti ai operatorilor economici, observatori MEF, alte persoane autorizate de conducerea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): 2006/018-147.03.10 Imbunatatirea sigurantei, calitatii serviciilor si capacitatii institutionale in sectorul transporturi
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6 sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
MEF- Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: b-dul Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.0040 21 326.55.55, Email: [email protected], Fax: 0040 21 326.87.30, 0040 21 326.87.09, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MEF- Oficiul de Plati si Contractare Phare Serviciul Juridic
Adresa postala: b-dul Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.0040 21 326.55.55, Email: [email protected], Fax: 0040 21 326.87.30, 0040 21 326.87.09, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2008 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer