Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dezvoltarea zonei turistice Luna Ses - Negresti Oas, judetul Satu Mare modernizare DC75 si drum acces (etapa I., inclusiv stratul de baza din mixturi asfaltice AB 2 din etapa II.), canalizare, aductiune apa


Anunt de participare numarul 87148/25.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: JANETTA DELIA AURORA PATCAS, Tel.0261-713589, In atentia: Seres Ioan, Email: [email protected], Fax: 0261-713589, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dezvoltarea zonei turistice Luna Ses - Negresti Oas, judetul Satu Mare modernizare DC75 si drum acces (etapa I., inclusiv stratul de baza din mixturi asfaltice AB 2 din etapa II.), canalizare, aductiune apa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Negresti Oas, zona Luna Ses, judetul Satu Mare.
Accesul in locatia lucrarilor se face din DN 19 Satu Mare - Negresti Oas pe str. Luna, in continuare pe DC 75 ce parcurge valea Talna-Mare.
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
modernizare drum comunal DC 75 si drum de acces etapa I., inclusiv stratul de baza din mixturi asfaltice AB 2 din etapa II., conform Caietului de sarcini, pe o lungime totala de 8, 35 km, intre km 3+100 - 11+450, COD CPV 45233120-6; realizarea a 7 (sapte) poduri rutiere, podete transversale si pentru drumurile laterale, Cod CPV 45221111-3;sprijiniri de maluri si lucrari de consolidare a versantilor Cod CPV 45246200-5;lucrari hidrotehnice, santuri si rigole, Cod CPV 45112100-6;
reabilitarea canalizarii menajere existente, Cod CPV 45232411-6;realizare canalizare menajera, Cod CPV 45232411-6;conducta de aductiune pentru alimentarea cu apa, Cod CPV 45232150-8; realizarea de parcari, Cod CPV 45223300-9;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45112100-6-Lucrari de sapare de santuri (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
modernizare drum comunal DC 75 si drum de acces etapa I., inclusiv stratul de baza din mixturi asfaltice AB 2 din etapa II., conform Caietului de sarcini, pe o lungime totala de 8, 35 km, intre km 3+100 - 11+450, COD CPV 45233120-6; realizarea a 7 (sapte) poduri rutiere, podete transversale si pentru drumurile laterale, Cod CPV 45221111-3;sprijiniri de maluri si lucrari de consolidare a versantilor Cod CPV 45246200-5;lucrari hidrotehnice, santuri si rigole, Cod CPV 45112100-6;
reabilitarea canalizarii menajere existente, Cod CPV 45232411-6;realizare canalizare menajera, Cod CPV 45232411-6;conducta de aductiune pentru alimentarea cu apa, Cod CPV 45232150-8; realizarea de parcari, Cod CPV 45223300-9;
Valoarea estimata fara TVA: 28, 505, 104RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 560.000 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de imprumut al Judetului Satu Mare si Bugetul Orasului Negresti Oas.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.elig.Form.12A;Decl.priv.neancadr.in prev.art.181 Form.12B;
-Cert.de atest.fisc.priv.indepl. oblig.exig.de pl.impoz, tax.si contrib.de asig.soc, emis DGFP-in orig.sau in cop.legal;
-Cert. priv.indep.oblig.exig.de pl.impoz.si tax.loc, in orig.sau in copie legal.Pers.jur./fiz.strain, vor prez. doc.echiv.-trad.in lb rom.si legal;Decl.priv.cal.de part.la proc.Form.12C;Cert.constat.emis de ORCin orig.sau in cop.legal;Pers.fiz.vor prez.autor.funct.PF-in cop.legal;Pers.jur./fiz.strain.docum.care dov.o for.inreg.ca pers.jur./pers.fiz.autor.atest.ori apart.din pct.ved.prof.la o grup. legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului -traduse in limba romana si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Pers jurid/fizic strain, vor prez doc echiv traduse in lb rom si legal
In sit justif coresp, capacitatea economico-financiara poate fi demonstrata si in conditiileprevederilor art.186 din O.U.G. 34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pe propria raspundereForm CCifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de minim 55.500.000 leiCont de profit si pierderedin Bilant contab anii2006, 2007 si respectiv 2008 inreg la D.G.F.P. - in copie, semnate sistampilate conform cu orig;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindexperienta similara
Informatii privind capac profes
Informatii privind capacitatea tehnica
Informatii privind subcontractantii
Standarde de asig a calitatii
Standarde de protectie a mediului Informatii privind protectiamuncii
Informatii privind egalitatea de sanse si nediscriminare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl priv princip lucr exe in ult 5 ani Form 12FSe sol ca of sa nomin in anexa la Form 12F contr.care fac dov ex a)min a unui contr care sa cupr toate cele 3 tipuri de lucr de la pct b)in val de 10.000.000 leisau b) max a 3(trei)contr de lucr, prin care sa demo ex tuturor tip de lucr de mai jos: - moderniz/reabilit unui drum public in valoare min de 7.700.000 lei; -ex unui pod rutier in val min de 500.000 lei;
- ex unei lucr de canal men si aliment cu apa in val min de 1.800.000 lei;Se vor dep in acest sens contr insot de: -Pr-vb de rec la term lucr si- Rec benef af contr depuse. Doc solic vor fi dep in copie Decl priv ef pers Form12 I;Decl priv pers teh de spec Form 12J of sa prez echipa: resp teh cu ex, resp cu contr cal, ing dr si poduri, ing cu apa si canal, topograf insotita de CV in orig;Decl priv utilaj, inst, echip tehn, Form 12H;subcontr-Form 12G;Capac tehn-profes poate fi demonstr si in condprev art.190 din OUG.34/2006;Certif ISO9001in copie legal, sau echivCertif ISO 14001 in copie legal sau echiv;Decl priv protec muncii, sanat si sec in munca Form12MDecl priv asig si resp princ egal de sanse si nediscrForm12 N
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
25/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2009 10:00
Locul: La sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str Mihai Viteazu nr. 8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-710661, Fax: 0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare, Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie, nr. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-713072, Fax: 0261-713072, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2009 18:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer