Licitatie Publica - dialog competitiv pentru servicii de consultanta in management informatic
Anunt de participare numarul 69634/05.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, nr 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Petru Nistor, Tel.0232/201039, In atentia: ec Cosmin Ungureanu, Email: [email protected], Fax: 0232/201148, Adresa internet (URL): www.uaic.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
dialog competitiv pentru servicii de consultanta in management informatic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Universitatea Alexandru Ioan Cuza Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Elaborarea si redactarea studiului de fezabilitate al solutiei de management informatic pentru toate activitatile specifice universitatii;
-Elaborarea un studiu tehnic al proiectului de realizare si implementare a unei platforme de management informatic integrat. Se vor prezenta variante de implementare si analize de cost asociate. Universitatea va asigura alegerea solutiei optime din punct de vedere tehnic pentru intocmirea documentatiilor pentru licitatiile publice. Studiul tehnic va include o componenta distincta de analiza a circuitului documentelor si a clasificarii acestora.
-Elaborarea si redactarea documentatiei necesara organizarii procedurii pentru achizitia solutiei de management informatic integrat, achizitia de echipamente si servicii pentru atingerea obiectivelor specifice ale proiectului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72266000-7 - Servicii de consultanta pentru software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea si redactarea studiului de fezabilitate al solutiei de management informaticElaborarea un studiu tehnic al proiectului de realizare si implementare a unei platforme de management informatic integrat.
Elaborarea si redactarea documentatiei necesara organizarii procedurii pentru achizitia solutiei de management informatic integrat, achizitia de echipamente si servicii pentru atingerea obiectivelor specifice ale proiectului
Valoarea estimata fara TVA: 765, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 14000 leigarantie de buna executie: 10%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, (original sau copie legalizata)
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pentru anii 2005, 2006 si 2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a cifrei de afaceri trebuie sa fie deminim 2.000.000 lei sau o medie lunara de minim 55.000 lei pentru fiecare luna de activitate din intervalul de timp solicitat (valabil in cazul firmelor care si-au inceput activitatea in intervalul solicitat)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cuprinzand principalele contracte similare incheiate in ultimii 3 ani
2.Declaratia pe propria raspundere privind realizarea si predarea unui studiu de fezabilitate pentru un proiect de implementare a unei solutii informatizate de management integrat+ recomandarea in original completata de beneficiarul studiului de fezabilitate
3.Declaratia pe propria raspundere privind numarul mediu de angajati in ultimele 12 luni si structura profesionala a personalului angajat al candidatului
4.Declaratie pe propria raspundere privind conflictul de interese,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cerinta AC este ca valoarea cumulata a cel mult 3 contracte din lista sa fie de minim 350000 lei fara TVA2.Cerinta AC solutie estimata la o valoare de minim 3300000 lei fara TVA (cursul euro/leu de la data incheierii contractului).3.cerinte1 expert specializat in managementul proiectelor2 experti specializati in IT2 experti specializati in economiePentru fiecare expert se va prezenta C.V. din care trebuie sa rezulte nivelul pregatirii profesionale si experienta acumulata in domeniul specializarilor dobandite
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Dialog competitiv
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
conform criteriilor impuse prin documentatia de atribuire anexata
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
50%
Descriere:
2.
propunerea tehnica
45%
Descriere:
3.
termen finalizare
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5837/AP/02.12.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2009 11:00
Locul: Sala Senatului a Universitatii Alexandru Ioan Cuza Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante, vor participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de reprezentantul lor legal
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi
Adresa postala: strada Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Alexandru Ioan Cuza
Adresa postala: Bd. Carol I, nr.11, ,Localitatea: iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel.0232/201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2008 12:32