Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Difuzarea de spoturi media pentru promovarea Fondurilor Structurale si de Coeziune 2007-2013 in Romania


Anunt de participare numarul 92307/22.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd.MirceaVoda nr. 44, bloc M17, Intrarea C, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel.+40 21 302 52 33, In atentia: Oana Lefter, Expert DAT, Email: [email protected], Fax: +40 21 302 52 64, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro, www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Difuzarea de spoturi media pentru promovarea Fondurilor Structurale si de Coeziune 2007-2013 in Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Contract de prestari servicii
Difuzarea de spoturi media pentru promovarea Fondurilor Structurale si de Coeziune 2007-2013 in Romania
Obiectivul general urmarit este cresterea gradului de informare si a interesului pentru accesarea finantarii din Fondurile Structurale si de Coeziune. Obiectivele specifice se axeaza pe:
-Cresterea nivelului de intelegere a mecanismului de functionare a fondurilor structurale si de coeziune la nivel social general;
-Cresterea gradului de informare a publicului tinta cu privire la beneficiile accesarii fondurilor structurale si de coeziune;
-Informarea publicului tinta referitor la sursele de informare detaliata privind fondurile structurale si de coeziune in Romania;
-Cresterea numarului de persoane interesate de finantarea din fondurile structurale si de coeziune;
-Cresterea nivelului de intelegere a mecanismului de accesare a fondurilor structurale si de coeziune;
-Aducerea in atentia publica a unor teme si a unor concepte corecte privitoare la finantarile primite de la Uniunea Europeana.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectul continua campaniile de informare media desfasurate de Guvernul Romaniei pentru promovarea Instrumentelor Structurale in Romania si a surselor de informare cu privire la acestea. Se va concretiza in difuzarea a doua spoturi TV de 30 secunde si doua spoturi radio de 30 secunde.
Proiectul va cuprinde doua tipuri de activitati:
a. Difuzarea materialelor: pentru aceasta etapa operatorul economic trebuie sa depuna toate eforturile ca aspectele logistice sa fie intru totul indeplinite, si anume difuzarea materialelor conform cu cerintele specificate
b. Evaluarea rezultatelor, etapa in care operatorul economic va furniza studiile de audienta pentru perioada in care a avut loc campania
Rezultate care se doresc a fi atinse de Operatorul economic:
-Pentru TV, atingerea a 1000 GRP pe durata campaniei (21 de zile), cate 250 GRP pentru fiecare dintre cele 4 posturi selectate conform audientei generale, cel putin 50% din totalul de GRP pentru fiecare post in parte intre orele 19:00 22:00;
-Pentru radio, 378 difuzari, adica 6 difuzari pe zi pentru fiecare dintre cele trei posturi radio, pe durata a 21 de zile, impartite in fiecare zi in mod egal intre orele 08:00 10:00 si 15:00-17:00.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 832, 596RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 36.500 lei (echivalentul a 8.500, 24 euro, la cursul de 4, 2940 lei/1 euro)Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica, in lei fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din Bugetul de Stat.Modalitati de plata : Plata se va face in LEI, in cont deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti (ATCPMB).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoareSubcontractarea va fi permisa.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. (Formularul 17 din Documentatia de atribuire)
ATENTIE: ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 181 si la art.180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1 Urmatoarele criterii de calificare vor fi aplicate ofertantilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.2.1.1 Media rezultatelor nete ale exercitiilor financiare ale ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).
2.2.1.2 Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008)
2.2.2 Neindeplinirea criteriilor prevazute la punctele 2.2.1.1 si 2.2.1.2 va duce la excluderea ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1.1 Sa fie pozitiva2.2.1.2 Sa fie de cel putin echivalentul in lei a 400.000 euro.Valorile vor fi exprimate in moneda nationala si in euro, la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv - 2006, 2007, 2008 (http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.donode=2018794).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1 Urmatoarele criterii de calificare vor fi aplicate ofertantilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.3.1.1 Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
2.3.1.2 Resurse umane si structura managementului
2.3.1.3 Documente doveditoare privind aria de acoperire si audienta certificate de o institutie specializata, profilul si publicul-tinta: 2.3.2 Neindeplinirea criteriilor prevazute la punctele 2.3.1.1, 2.3.1.2 si 2.3.1.3 va cauza excluderea ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.3.1.1 Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, 3 proiecte de prestari servicii de publicitate radio-tv, la care participarea acestuia sa fie in valoare cumulata de cel putin echivalentul in lei a 200.000 euro.Valoarea in euro a proiectelor se va calcula la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv. (http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.donode=2018794)2.3.1.2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 2 specialisti (personal de specialitate) in domeniul publicitatii radio-TV.2.3.1.3. Studiul de audienta generala TV ultimul raport de audienta existent la data publicarii anuntuluide participare, care sa certifice ca spatiul ofertat este pe primele doua posturi TV generaliste private in ordinea audientei generale (la nivel national, pe segmentul 4+), pe primul post public generalist de televiziune in ordinea audientei generale (la nivel national, pe segmentul 4+) si pe primul post de stiri (public sau privat) in ordinea audientei generale (la nivel national, pe segmentul 4+) conform ultimului studiu de audienta generala TV;Studiul de audienta generala radio aferent valului II 2009 (perioada mai august 2009), care sa certifice ca spatiul ofertat este pe primele 3 posturi radio generaliste (publice si private) cu minim 60% acoperire nationala, selectate in ordinea audientei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S045-64586din06.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.02.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2010 11:00
Locul: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Bd.Mircea Voda nr. 44 Bl. M17, Intr. C
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite sa asiste la desfacerea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4 021 319.51.76, Fax: -, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaOrganizare
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice Autoritatea de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica, Serviciul Implementare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4 021 302 52 96, Email: [email protected], Fax: +4 021 302 52 64, Adresa internet (URL): www.poat.ro, www.fonduri-ue.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2009 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer