Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DINAMOMETRE CU CAPACITATE DE 25 t si de 100 t


Anunt de participare numarul 133757/07.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CNCIR - COMPANIA NATIONALA PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALATIILOR DE RIDICAT SI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE S.A.
Adresa postala: Str. Fluviului nr. 16, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010952, Romania, Punct(e) de contact: GEANINA MAGDALENA ALEXE, Tel. +40 213167921, Email: [email protected], Fax: +40 214119870, Adresa internet (URL): www.cncir.eu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
CNCIR SA este societate comerciala pe actiuni de interes strategic national cu actionar unic statul roman, care functioneaza sub autoritatea Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri
Activitate (activitati)
Altele: Realizarea de testari si analize tehnice (cod CAEN 7120 ? ed. Rev. 2/2008) in scopul efectuarii de verificari tehnice in vederea autorizarii functionarii si de verificari tehnice in utilizare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DINAMOMETRE CU CAPACITATE DE 25 t si de 100 t
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Dinamometrele se vor livra la sediul CNCIR SA din Bucure?ti, str. Promoroaca, nr. 9-11, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie publica ce are ca obiect furnizarea a:
- 15 dinamometre cu capacitatea de 25 t
- 5 dinamometre cu capacitatea de 100 t
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38425500-5 - Aparate de estimare a fortelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 15 dinamometre cu capacitatea de 25 t
- 5 dinamometre cu capacitatea de 100 t
Valoarea estimata fara TVA: 849, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (GP) :8500 leiPerioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Modul de constituire: GP se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare (ordin de plata sau scrisoare de garantie bancara) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (SBSA), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (DA).In cazul constituirii GP: -prin plata in sistem ?on-line?, documentul prin care se atesta efectuarea tranzactiei va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic (OE), pentru confirmarea platii.-prin instrumente de garantare emise de SBSA, acestea se prezinta in original- prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare.Conf. prevederilor: - art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu mod. si complet. ulterioare in masura in care OE depune contestatie iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din GP suma de 4629 lei.- art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului GP si garantiei de buna executie stabilit in DA. Pt. demonstrarea incadrarii in categ. IMM, OE au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categ. IMM conf. anexei 8 sau pot prezenta alte documente din care sa rezulte incadrarea acestora in categ. IMM.ATENTIE!- OE are obligatia sa faca demersurile necesare ca la data si ora deschiderii ofertei, autoritatea contractanta sa aibe in contul sau de garantii suma ce reprezinta cuantumul GP, in caz contrar oferta operatorului economic va fi respinsa.Contul de garantii al CNCIR: RO68BRDE426SA42597514260, BRD Sucursala Mosilor Gar. de buna exec. (GBE) va fi de 5 % din val. totala a contractului, in lei fara TVA. GBE se poate constitui printr-un instrument de garantare (OP sau scris. de gar. de buna exec. ? conf. Anexei 9) emis in cond. legii de o soc. bancara/de asigurari (SBSA) si devine anexa la contract. Daca scrisoarea este emisa de catre o SBSA din alt stat, op.ec. va face dovada posibilitatii retinerii sumei in cazurile prevaz. de lege. Per. de valabilitate ? 60 de zile de la data constituirii GBE. Mod de constit.: GBE se va constitui in 5 (cinci) zile de la semnarea contractului de catre ambele parti dar nu mai tarziu de 15 zile. Data de referinta a semnarii contractului este data inreg. acestuia la sediul autorit. contractante. Instrum. de garantare bancara tb. sa prevada ca plata GBE se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Contul de garantii al CNCIR: RO68BRDE426SA42597514260, BRD Sucursala Mosilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Buget de venituri si cheltuieli - CNCIR SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular anexa 1. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-Completare formular anexa 2. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantului potential castigator i se va solicita, inainte de declararea sa ca si castigator, sa prezinte urmatoarele documente:
? Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (Original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta , emise de:
- Directia de Taxe si Impozite Locale;
- Directia Generala a Finantelor Publice;
Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara (are restante neachitate catre bugetul de stat sau local) oferta acestuia va fi respinsa.
Pentru persoane juridice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181.
Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 sau 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr. 3
Informatii generale-Se completeaza fisa de informatii generale: Anexa4
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 691 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind evitarea conflictului de interes completata in conformitate cu Anexa 7. Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este compusa din: Zegrean Mircea Vasile, Staiculescu Alina, Alexe Geanina Magdalena, Chirvase Martha Cristina, Nicu Ileana
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. ? conform Anexei 11 (conform Ordinului nr. 314/2010)
Cerinta nr. 6
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completarea Anexei 6. Cerinta nr. 1
Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC) (Original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). Din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, daca operatorul economic desemnat castigator a prezentat acest Certificat constatator in copie lizibila, i se va cere sa prezinte acest document si in original.
Cerinta nr. 2
Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare (Copie legalizata sau copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Cerinta nr. 3
Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate in copie legalizata, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari
Experienta similara
Certificat de conformitate produs
Informatii privind capacitateatehnica despecialitate si de asigurarea calitatii
Informatii privind asocierea de operatori economici si subcontractanti
Sustinere de catre o alta persoana
SR EN ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licit.electr. se va desfasura intr-o singura runda. Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: Pretul total al ofertei (din Form. de oferta, Anexa 3). Vezi pct. VI.3.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2012 10:30
Locul: CNCIR, Str. Promoroaca, nr.9-11, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Da, pe baza de imputernicire si copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care mai multe oferte admisibile aflate pe primul loc prezinta acelasi punctaj/pret cel mai scazut, departajarea se va face la o data si ora anuntate de autoritatea contractanta ofertantilor respectivi, la care acestia vor prezenta noi propunerifinanciare, in plicuri inchise. Contractul de ach.publ. va putea fi incheiat cu ofert.a carui oferta a fost stabilita ca fiind castig. numai dupa 11(unsprezece) zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii.Inf.suplim.despre licit.electr.(LE): In cadrul LE, procesul de ofertare se refera numai la pretul total al ofertei, care este elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare. Pretul total ofertat in etapa de LE trebuie sa fie mai mic decat cel ofertat initial in Centralizatorul de preturi.Limita pana la care pretul poate fi imbunatatitdepinde de fiecare ofertant in parte.Informatii disponibile pentru conectarea si inregistrarea op.ec. se pot obtine pe site-ul www.e-licitatie.ro. La etapa finala de LE vor fi invitati sa participe doar op.ec. a caror oferta a fost declarata admisibila. Aut.contr. va invita acesti ofertanti sa prezinte preturi noi.Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Notificarile de incepere a LE vor fi transmise automat de catre sistem, la adresa de e-mail inregistrata in sistem ca adresa de contact a op.ec. si vor fi disponibile si in sectiunea ?Notificari in sistem?. Pentru aceasta etapa, aut.contr. va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic.LE se va desfasura intr-o singura runda, pe durata a 24h, fara prag minim de licitare. Runda va incepe nu mai devreme de doua zile lucratoare de la data la care au fost trimise invitatiile. Ofertantii pot vedea: cea mai buna oferta, numarul de participanti inscrisi la licitatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal (art.256^2lit.? b? din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCIR ? Compartimentul juridic
Adresa postala: Str. Promoroaca, nr.9-11, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014013, Romania, Tel. +40 213167921, Email: [email protected], Fax: +40 214119870, Adresa internet (URL): www.cncir.eu
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2012 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer