Licitatie Publica - Dinti cupe excavator E 1400
Anunt de participare (utilitati) numarul 43225/13.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Deaconu, Tel.0253.335.045, In atentia: Claudia Masovici, Email: [email protected], Fax: 0253.335.068
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Dinti cupe excavator E 1400
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Exploatarea Miniera Jilt, Matasari, Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 45 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 706, 960 si 8, 560, 440RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Dinti cupa poligonala E 1400 tipM II si M III
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29526400-6 - Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Dinti cupa poligonala E 1400 tipM II -62.680 bucati, impartiti pe 4 ani ;
(15.340 bucati pentru anul 2008).
Lot 2: Dinti cupa poligonala E 1400 tipM III- 23.000 bucati, impartiti pe 4 ani ;
(5.000 bucati pentru anul 2008).
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a diminua sau suplimenta aceste cantitatii cu 20%, functie de necesitatile obiective ale ale momentului respectiv.
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 706, 960 si 8, 560, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: 20.000 lei, pentru lotul 1;10.000 lei, pentru lotul 2;Valavilitate-90 zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii: OP sau alte modalitati legale de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Declaratii privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/certificat de inregistrare/altele echivalente, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fieminim de :
3.000.000 lei, pentru lotul 1;
1.500.000 lei, pentru lotul 2.
- prezentarea bilantului contabil vizat de organele competente pentru anul 2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Valoarea unui contract de furnizare produse similarein ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin:
Lot 1:250.000 lei
Lot 2:125.000 lei
- Autorizare de livrare produse conform Anexa CET1, in original( sau copie legalizata )de la un producator
- Declaratii pe proprie raspundere ca producatorul detine dotarile tehnice necesare executarii produselor ofertate
- Prezentarea fiselortehnice din care sa rezulte clar caracteristicile tehnice aleproduselor ofertate
- Recomandari de la cel putin 2 (doi) beneficiari
-Sistem de asigurare a calitatii conform standardelor internationale de calitate SR EN ISO 9001
- Certificate prin caresa dovedeasca indeplinirea conditiilor de protectie a mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la casieria unitatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2008 10:00
Locul: Str. Uzinei nr 1, loc. Turceni, jud. Gorj, SC Complexul Energetic Turceni SA, Directia Comerciala.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. N. Titulrscu , nr 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Marcheting Disciplina Contractuala
Adresa postala: Str. Uzinei nr 1, loc. Turceni, jud. Gorj, SC Complexul Energetic Turceni SA, Directia Comerciala., Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253335045, Fax: 0253335068
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2008 08:08