Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dirigentare santier pentru ,,Amenajarea si reabilitarea Unitatii de Asistenta Medico – Sociala Mihaileni, jud. Botosani"


Anunt de participare numarul 100654/20.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Punct(e) de contact:  Cojocaru Camelia, Dascalescu Lacramioara, Tel. 0231/514712, int.4141, 41111, In atentia:  d-nei director Antonela Patrascu, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0231/515715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dirigentare santier pentru , ,Amenajarea si reabilitarea Unitatii de Asistenta Medico – Sociala Mihaileni, jud. Botosani"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Mihaileni, Jud. Botosani, Regiunea Nord-Est, Rom?a
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop prestarea de servicii de supraveghere a lucrarilor respectiv santier pentru amenajarea si reabilitarea unitatii de asistenta medico-sociala Mihaileni, jud. Botosani"
Cod SMIS: 4610
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop prestarea de servicii de supraveghere a lucrarilor respectiv santier pentru amenajarea si reabilitarea unitatii de asistenta medico-sociala Mihaileni, jud. Botosani"
Valoarea estimata fara TVA: 9, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de buna executie :10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1.Axa prioritara 3 – , ,?bunatatirea infrastructurii sociale"; 2. Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr.12A; Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181-Formular nr.12B; Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.12C;
-confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor, respectiv certificate de la: -D.G.F.P. –Administratia financiara; -Primarie.-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului document din care se atesta ?egistrarea si din care rezulta ca ofertantul nu este ?stare de faliment ori lichidare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form Anexa nr.2 – informatii generale unde se declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil ?heiat (2006, 2007, 2008). Valorile vor fi exprimate in lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl priv lista princip servicii prestate in ultimii 3 ani-Form.12E-Op.ec sa faca dovada ca in ultimii trei ani au incheiat cel putin 3 contracte avand ca obiect servicii de dirigintare de santier-lucrari de constructii civile: copii dupa contracte si rec din partea beneficiarilor.2.Exp. similara-Anexa 3. Op.ec sa faca dovada 1 (un) contract similar ?otit de rec sau doc. constatator din partea benef, pt servicii de dirigentare prestate in cadrul unor proiecte finantate din fonduri europene, incheiat si finalizat in ultimii trei ani. Op.ec sa prezinte doc. care sa faca dovada ca lucrarile dirigentate au fost finantate din fonduri europene;3.Decl priv efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere-Formular nr.12 I Op.ec sa faca dovada existentei a cel putin un diriginte de santier autorizat care va fi alocat acestui contract si pentru care se vor prezenta-Certif. de Autorizare pentru activitatea de Diriginte de santier, emise de catre Inspectoratul de Stat in Construtii cf Ordinului 595/2007 sau Ordinului 154/2010, ?dom.2.2 – Constr. civile, ind., agricole si miniere de suprafata – categorie de importanta C;4.Form 12G cu subcontractantii si spec acestora.-informatii privind proportia ?care contractul urmeaza sa fie ?eplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora; 5.Form D1 cu asociati- inf priv proportia ?care contractul urmeaza sa fie ?epl de asociati si spec acestora.? cazul asocierii mai multor op ec, crit de calificare privind situatia personala (punctele IV. 1 si IV. 2 ) trebuie ?epl de fiecare asociat, iar celelalte criterii de calificare privind capacitatea tehnico-profesionala, trebuie sa fie ?eplinite prin cumul de catre asociati;6.Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii (Formular 12 J) conform Legii privind securitatea si sanatatea in munca nr. 319/2006, HG. nr. 1091/2006 privind cerinte minime de securitate si sanatate pentru locul de munca, OG nr. 195/2005 privind protectia mediului , Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, toate cu modificarile si completarile ulterioare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5000
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013 Axa prioritara 3 – , ,?bunatatirea infrastructurii sociale".-Domeniul major de interventie 3.2- "Reabilitare/modernizare/dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr.62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230215383, Fax:  0230524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710390, Romania, Tel. 0231514712, Email:  [email protected], Fax:  0231514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2010 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer