Licitatie Publica - Dirigentie de santier af.pr.? REGENERAREA URBANA A CENTRULUI ISTORIC BISTRITA, Axa turistica 1,2,3"
Anunt de participare numarul 132920/04.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Bistrita
Adresa postala: p-ta Centrala nr. 6, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420040, Romania, Punct(e) de contact: Bistrita, Piata Centrala nr.1, Tel. +40 263237323/+40 263223923, In atentia: Filipoi Leontin, Email: [email protected], Fax: +40 263237323/+40 263224706, Adresa internet (URL): http: //www.primariabistrita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dirigentie de santier af.pr.? REGENERAREA URBANA A CENTRULUI ISTORIC BISTRITA, Axa turistica 1, 2, 3"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Bistrita
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitatea de prestare a serviciilor de dirigentie de santier aferente proiectului ? REGENERAREA URBANA A CENTRULUI ISTORIC BISTRITA, AXA TURISTICA 1, 2, 3 ? presupune asigurarea verificarii realizarii corecte a executiei lucrarilor de constructii si instalatii in urmatoarele faze de lucrari: - in perioada de pregatire a executieilucrarilor;
- in perioada executiei lucrarilor;
- la receptia lucrarilor;
- in perioada de garantie a lucrarilor;Alte responsabilitati ale dirigintelui de santier
-Realizarea sistemului de comunicare si raportare intre factorii implicati in realizarea obiectivului: beneficiar, contractor, proiectant, Inspectoratul de Stat in Constructii;
-Monitorizarea programului de lucrari;
-Controlul financiar al contractului de executie lucrari;
-Completarea jurnalului de santier.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestareaserviciilordedirigentiedesantieraferenteproiectului ? REGENERAREA URBANA A CENTRULUI ISTORIC BISTRITA, AXA TURISTICA 1, 2, 3 ?, conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 604, 347.92RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 10.000, 00 lei;Valabilitatea garantiei=120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;Cod fiscal AC: 4347569; Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO61TREZ1015006XXX000167 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Instrumentul de garantare va prevedea in mod obligatoriu si anagjamentul societatii bancare/de asigurari de a plati autoritatii contractante o suma determinata conform art 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, indiferent de faptul ca decizia CNSC va fi sau nu atacata.In situatia in care un ofertant depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma de 4.384, 35 lei, suma determinata conform art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.Suma initiala care se depune este de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie a contractului va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr.346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local + Fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 - Completare Formular 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completare Formular 4
Se vor atasa: Pentru persoanele juridice/fizice romane1.Certificatdeatestarefiscalaprivind datoriilelabugetulgeneral consolidat de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
2.Certificat de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele:
-original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.
Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular 5.
Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 69^1 - Completare Formular 6.
Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.
1. Ovidiu Teodor Cretu - Primar
2. Albu Maria ?Director executiv
3. Scurtu Nicolae - Director executiv adjunct
4. Cincea Dumitru Matei - Director executiv adjunct
5. Grecu Elena - consilier
6. Filipoi Leontin ? Sef serviciu
7. Cocesiu Liliana - Director executiv
8. Rus Radu - Sef serviciu
9. Fechete Valentina ? Sef serviciu
10. Bretfelean Nicoleta - consilier
11. Moldovan Sever - Sef serviciu Capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale (inregistrare), persoane juridice/fizice romane/straine.
Cod CAEN pentru obiectul contractului = 7152
Pentru persoane juridice romaneCertificat constatator, in original sau copie cu mentiunea ? conform cu originalul ?, emis de ORC, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
In cazul in care ofertantul, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie cu mentiunea ? conform cu originalul ? autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea, pentru conformitate, a certificatului constatator in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document in forma solicitata.
Pentru persoane fizice romaneAutorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele depuse trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor
Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.
Documentele vor avea anexate traducerile autorizate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico ?financiara ? cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 anisa fie mai mare sau egala cu 400.000 lei.
Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri:
2008 :1 Euro = 3, 6827 lei
2009 :1 Euro = 4, 2373 lei
2010 :1 Euro = 4, 2099 le
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate, in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Prezentarea unui numar de maxim 4 contracte care sa confirme prestarea de servicii similare ( serviciile prezentate vor cuprinde, in mod obligatoriu, si activitati de supraveghere consolidare si restaurare monumente istorice), care sa confirme prestarea de servicii in valoare de400.000 lei.
Lista cu personalul de specialitate directresponsabil de indeplinirea contractului, autorizat cf.Ord.MDRT 1496/2011, in urmatoarele domenii:
1.min.o persoana autorizata in domeniul de autorizare 1-Consolidare si restaurare monumente istorice, specializare F ?dirigentare lucrari, specialist atestat de catre MCPN pentru domeniul consolidare/ restaurare, structuri istorice(cf. Ord.MCPN 2495/2010).
2.min.o persoana autorizata in domeniul de autorizare 2-sub-domeniul de autorizare 2.4 Constructii civile, industriale si agricole, categoria, minim C.
3.min.o persoana autorizata in domeniul de autorizare 3.3-Drumuri poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, de interes local;
4.max.3 persoane autorizate in domeniul 9-Retele-subdomeniile 9.1;9.2;9.4;Cel putin o persoana din acestea sa fie si specialist atestat pentru domeniul inginerie?instalatii, specializare F?dirigentare lucrari (cf.Ord. MCPN 2495/2010).
Lista privind utilajele, dotarile specifice si echipamentul tehnic (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.), pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de servicii (calculatoare, imprimante, copiatoare, autovehicul de teren, aparat foto)
Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti;
Acordul de subcontractare;
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69^1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2012 13:00
Locul: Bistrita, Piata Centrala nr.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Operatoriieconomici care participa la procedura de licitatie deschisa, trebuie sa citeasca si sa-si insuseasca regulile si termenii prezentei documentatii de atribuire.Orice participant, la procedura, poate formula solicitari de clarificari, la documentatia de atribuire, iar raspunsurile vor fi transmise tuturor participantilor. Termenele de solicitare a clarificarilor si de raspuns la aceste solicitari sunt mentionate in fisa de date a achizitiei.Toate conditiile din documentatie, care nu au fost contestate sau pentru care nu s-au solicitat lamuriri suplimentare in perioada de solicitare a clarificarilor, se considera acceptate de catre ofertanti.Ofertantii au obligatia sa citeasca modelul de contract si sa completeze o declaratie de acceptare a conditiilor contractuale ( Formular 20 ). Eventualele propuneri cu privire la clauzele contractuale se vor formula, in mod obligatoriu, in scris, sub forma de intrebari, inainte de data de depunere a ofertei.Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor, vor prezenta, in mod obligatoriu, imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului si copie dupa actul de identitate.Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantulvaprecizacare din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si evidenta documente din cadrul Primariei municipiului Bistrita
Adresa postala: Piata Centrala nr.1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 40040, Romania, Tel. +40 263223923/+40 263237323, Fax: +40 263231046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2012 08:46