Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dirigentie de santier in cadrul proiectului ,,POD PESTE RAUL OLANESTI IN PRELUNGIRE STRADA CAROL I INCLUSIV LEGATURILE CU CALEA LUI TRAIAN SI STRADA MORILOR?


Anunt de participare numarul 113504/27.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala:  STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240182, Romania, Punct(e) de contact:  LIVIU MIFTODE, Tel. 0250731016 int.130, In atentia:  ionel saceanu, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0250731843, Adresa internet (URL):  www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dirigentie de santier in cadrulproiectului, ,POD PESTE RAUL OLANESTI IN PRELUNGIRE STRADA CAROL I INCLUSIV LEGATURILE CU CALEA LUI TRAIAN SI STRADA MORILOR?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Ramnicu Valcea, ,POD PESTE RAUL OLANESTI IN PRELUNGIRE STRADA CAROL I INCLUSIV LEGATURILE CU CALEA LUI TRAIAN SI STRADA MORILOR?
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dirigentie de santier in cadrulproiectului, ,POD PESTE RAUL OLANESTI IN PRELUNGIRE STRADA CAROL I INCLUSIV LEGATURILE CU CALEA LUI TRAIAN SI STRADA MORILOR?
Domenii de autorizare :
1.drumuri, poduei, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu
2.retele (retele electrice )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul va cuprinde : indeplinirea obligatiilor privind dirigentia de santier prevazute de legislatie, normativele tehnice in vigoare( conform prevederilor din caietele de sarcini privind executia lucrarilor, parte a proiectului tehnic ) si Caietul de Sarcini ( Sectiunea I )
Valoarea estimata fara TVA: 294, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare 5800 lei;garantiei de buna executie 10% din val. contract fara TVA. IMMbeneficiaza de reducere cu50%, conf. legea346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat 17, 65%;Buget FEDR 80, 35 %;Buget local 2%;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractarea conf.art.44 si art.45 din OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie IMM ( daca este cazul ).Declaratie privind eligibilitatea .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181. D.G.F.P.Staxe si impozite catre bugetul consolidat al statului ( original sau copie legalizata ).D.I.T.L , taxe si impozite catre bugetul local ( original sau copie legalizata ).Calitatea de participantla procedura.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Completarea Formularului Informatii Generale
b)Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
b)min 500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)declaratie privind lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani
b)nu se impune nici un prag valoric pentru contractul de servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii ca experienta similara ci doar indeplinirea, in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multe contracte care au avut ca obiect, ,servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii " pentru investitii similare de executie/reabilitare pod, pasaj, executie sistem rutier, executie iluminat public a caror valoare cumulata de investitie sa fie de minim 9.000.000, 00 lei fara tva ).Contractele de prestare servicii sa fie finalizate sau in curs de executie.Se vor prezenta copii ale contractelor de servicii prezentate insotite de recomandari ( minim 2 recomandari )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2011 13:00
Locul: Primaria Municipiului Rm.Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
prezentarea declaratiei privind calitatea de participantla procedura, semnata si stampilata de catre reprezentatantul legal sau de catre imputernicitului ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantatat prin POR 2007-2013 Axa prioritara 1 -Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli urbani de crestere.Domeniul major de interventie 1.1-Planuri integrate de dezvoltare urbana , Sub-domeniul, ,Poli de dezvoltare"
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In perioada cuprinsa intre data publicarii anuntului de participare si data deschiderii ofertelor, agentii economicii interesati vor urmarii periodic in SEAP anuntul pentru a se informa in eventualitatea transmiterii de catre autoritatea contractanta a unor completari sau clarificari la documentatia de atribuire.Corespondenta dintre autoritatea contractanta si operatorii economici, pe parcursul derularii procedurii de atribuire a contractului se va face in scris , obligatoriu prin fax.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Pitesti-Sectia Contencios administrativ
Adresa postala:  str.Victoriei, Localitatea:  pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248624940, Fax:  0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str.Stravropoleos nr.6, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic contencios, Primaria Rm.Valcea
Adresa postala:  str.Gral Praporgescu nr.14, Localitatea:  rm valcea, Cod postal:  0240595, Romania, Tel. 0250731016, Fax:  0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2010 16:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer