Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU EXECUTIA PISTEI DE DECOLARE-ATERIZARE DE 3500 M ETAPA I SI SUPRAFETE DE MISCARE AFERENTE


Anunt de participare (utilitati) numarul 131292/25.10.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala:  Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400397, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriela Zanc, Tel. 0264-307500, 0264-416702, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0264-416712, Adresa internet (URL):  www.airportcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU EXECUTIA PISTEI DE DECOLARE-ATERIZARE DE 3500 M ETAPA I SI SUPRAFETE DE MISCARE AFERENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr. 149, Cod Postal 400397, Cluj-Napoca, Jud. Cluj, Romania
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de dirigentie de santier pentru executia lucrarii ?Pista de decolare-aterizare de 3500 m Etapa I si suprafete de miscare aferente?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de prestari servicii
Valoarea estimata fara TVA: 324, 370EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 6487, 4 Euro; Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii, credite bancare, fonduri externe nerambursabile, alocatii bugetare sau alte fonduri legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006
5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006
6.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat7.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local8.Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial9.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturi contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 vizate si inregistrate de catre organele competente2.Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 200.000 Euro3.Solvabilitatea patrimoniala la 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista detaliata a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani2.Detinerea de catre ofertant a autorizariidate de catre Inspectoratul de Stat in Constructii pentru prestarea serviciilor solicitate in caietul de sarcini
3.Detinerea de catre ofertant a autorizarii date de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (A.A.C.R.) pentru consultanta pentru construire sisteme aeroportuare si instalatii de balizaj sau certificate europene echivalente
4.Experienta similara: indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de servicii similare in valoare de 150.000 Euro, din care participarea ofertantului la contract sa fie de cel putin 120.000 Euro.Se vor lua in considerare doar contractele care au avut ca obiect dirigentie de santier pentru lucrari aeroportuare
5.Info. privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii6.Info. referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor7.Decl. privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani8.Lista privind subcontractantii + acorduri de subcontractare9.In cazul asocierilor se va prezenta acordul de asociere
10.Certif. care atesta implementarea si mentinerea unui sist. de management al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2011 11:00
Locul: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca str. Traian Vuia nr. 149 Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea fiecarui ofertant care a depus o oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  B-dul Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 40.21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  40.21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta potrivit art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala:  Str. Traian Vuia Nr.149, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400397, Romania, Email:  [email protected], Fax:  40.264.416.712, Adresa internet (URL):  www.airportcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2011 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer