Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dirigentie de santier pentru lucrari de reabilitare infrastructura stradala ( apa, canal, drum) si reabilitare sistem rutier


Anunt de participare numarul 132464/29.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5
Adresa postala: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Balint, Tel. +40 214120076, Email: [email protected], Fax: +40 214120078, Adresa internet (URL): www.sector5.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dirigentie de santier pentru lucrari de reabilitare infrastructura stradala ( apa, canal, drum) si reabilitare sistem rutier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Strazile sunt situate in Sectorul 5 , Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU LUCRARI DE REABILITARE INFRASTRUCTURA STRADALA (APA, CANA, DRUM) SI REABILITARE SISTEM RUTIER - Set de strazi 1-7 .Set 1 : apa, canal, drum ;Set 2 : apa, canal, drum;Set 3 : reabilitare sistem rutier ;Set 4 : apa, canal, drum ;Set 5 : apa, canal, drum;Set 6 : reabilitare sistem rutier ;Set 7 : reabilitare sistem rutier ;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU LUCRARI DE REABILITARE INFRASTRUCTURS STRADALA ( APA, CANAL, DRUM) SI DE REABILITARE SISTEM RUTIER- SET DE STRAZI 1-7
Valoarea estimata fara TVA: 806, 451RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 16.129 lei GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioareDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioareDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura, in originaLPersoane juridice/fizice romane: -Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate ? in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul -Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? in original /copie legalizata/ copie conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare , alte doc. Echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, valabile la data scadenta lunii anterioare deschiderii ofertelor.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original.-certificatului constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-Bilanturi contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vor fi vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) in valoare de minim 1.612.902 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind efectivele medii anule ale personalului angajat si ale personalului de conducere in ultimii 3 ani .-lista a personalului care va fi responsabil cu derularea contractului, -Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-Fisa experienta similara-Certificat de atestare ISO-9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de experienta similara : Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi finalizat cel putin un contract de natura si complexitata lucrarilor/serviciilor ce fac obiectul contractului a carui valoare sa fie cel putin egala cu 806.451 lei (fara T.V.A.).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Diriginti de santier atestati
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- la sedinta de deschidere a ofertelor vor participa imputernicitii sau reprezentantii legali ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, functionarea, derularea si finalizarea procedurilor : Dir. General: Ing. Dan Cristea Dir. Economic: Ec. Marin Popescu Dir. Tehnic: Ing. Razvan Mihailescu Comisia de evaluare: Presedinte: Dir. Ing. Razvan Mihailescu Secretar: Dir. Ing. Razvan Ionita Membrii: Dir. Ec. Marin Popescu Ioana Ghita Jurist. Mariana Andrei Urmarirea contractului : Dir. Ing. Razvan Mihailescu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERV. CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI JURIDIC
Adresa postala: STR. SF. ELEFTERIE, NR. 47-49, SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Tel. +40 214120076, Fax: +40 214120078
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2011 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer