Licitatie Publica - DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU LUCRARI PUBLICE, IN MUNICIPIUL PLOIESTI
Anunt de participare numarul 103966/16.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel. 0244516699, In atentia: Corina Mihaela Ilinca, Email: [email protected], Fax: 0244510736, 0244510731, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Ploiesti - Registratura
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, parter, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. 0244516699
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU LUCRARI PUBLICE, IN MUNICIPIUL PLOIESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 6, 495, 840RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
supravegherea si verificarea realizarii corecte a executiei lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
supravegherea si verificarea realizarii corecte a executiei lucrarilor de
1.constructii, instalatii aferente constructiilor2.consolidari
3.lucrari tehnico-edilitare de apa si canalizare, 4.drumuri, poduri, 5.retele electrice, termice, de telecomunicatii, de gaze,
pentru constructii noi si existente, inclusiv pentru monumente, ansambluri istorice, de arhitectura sau cultura
Valoarea estimata fara TVA: 6, 495, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 120.000 leiGarantia de buna executie este de 10% din valoarea, fara TVA, a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor.
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor / Autorizatie de functionare (copie);
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include executia lucrarilor care fac obiectul achizitiei (codul CAEN) si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
Documente care atesta statutul de IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004).In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani;
Bilanturile contabile pe 2007, 2008, 2009, inregistrate si vizate de organele fiscale competente din care sa reiasa ca ofertantul a realizat profit, in copie, si/sau alte documente legale edificatoare prin care candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima trebuie indeplinita cel putin de liderul asociatiei. In caz contrar, oferta va fi considerata inacceptabila.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri globale, medii anuale, pe ultimii 3 ani sa fie de 4.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand serviciile similare prestate de ofertant in ultimii 3 ani;
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani;
Informatii referitoare la personalul de conducere;
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.
In cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala, inclusiv indeplinirea cerintelor minime, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara in valoare de minm 1.000.000 lei, fara TVA; Ofertantul o poate dovedi prin prezentarea a maxim 2 contracte (in copie) realizate in ultimii 3 ani, dintre care cel putin unul sa fi avut un pret de 750.000 lei fara TVA si ca obiect prestarea de servicii de dirigentie de santier in toate domeniile care fac obiectul achizitiei, insotite de recomandari din partea beneficiarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2010 12:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Ploiesti ? Directia Tehnic Investitii, str. Valeni nr. 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, observatori desemnati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata atasat anuntului, in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova ? Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel. 0244/ 529107, Fax: 0244/ 529107
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2, intrarea C, etaj 3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. 0244516699
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2010 18:41