Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Dirigentie de santier, pentru proiectul ?Reabilitarea infrastructurii rutiere din zona de Nord ? Vest a polului de crestere Craiova, in vederea fluidizarii traficului in zona Metropolitana Craiova?


Anunt de participare numarul 132351/27.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel. +40 251/415907/ +40 722382962, In atentia: Sabina Dumitru, Email: [email protected], Fax: +40 251/411561, Adresa internet (URL): www.primariacraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dirigentie de santier, pentru proiectul?Reabilitarea infrastructurii rutiere din zona de Nord ? Vest a polului de crestere Craiova, in vederea fluidizarii traficului in zona Metropolitana Craiova?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul principal al contractului estesupravegherea lucrarilor prin diriginti de santier pe intreaga perioada de desfasurare a lucrarilor de executie, de receptie a lucrarilor precum si pe perioada de garantie a lucrarilor executate.
Se vor reabilita 6 strazi din municipiul Craiova, respectiv str. Brestei(Tronson cuprins intre intersectia cu str.Raului.intersectia cu str.Pelendava), str. Pelendava, B-dul Olteniei, str. Toamnei, str. Amaradia, str. Tineretului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dirigentie de santier, pentru proiectul?Reabilitarea infrastructurii rutiere din zona de Nord ? Vest a polului de crestere Craiova, in vederea fluidizarii traficului in zona Metropolitana Craiova?, Conform Caiet de sarcini nr. 90932/05.10.2011
Valoarea estimata fara TVA: 355, 570RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 3.600 lei.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, Bugetul de stat si Fondul European de Dezvoltare Regionala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul ofertei castigatoare, autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Decl.privind situatia personala a operatorului economic: Anexa 10;
-Decl.privind calitatea de participant: Formular 12C;
-Certificat participare la licitatie cu oferta independenta;
-Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Formular 2;
-Certificate: 1.Persoane juridice romane:
a)certificate privind indeplinirea oblig. exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale;
b)certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
2. Persoane juridice straine:
- Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local;
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.
- declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni:
a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania- Formular nr. 24.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ultimul bilant contabil;
- Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: se va prezenta Anexa nr. 11;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - Anexa 15;
- Declaratie privind echipamentele: Anexa 13;
- Experienta similara: Formularul 21.Pt. serviciile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta: a) document/contract/proces - verbal de receptie;
b) recomandare sau certificat de indepl. oblig. contractuale.
- Decl. privind efectivul mediu anual al personalului angajat -Anexa 14;
-Lista cu personalul de conducere si persoanele responsabile pentru indepl. contr. - Anexa 17;
Este obligatoriu ca din echipa de indepl. a contractuluisa faca parte : -un responsabil de lucrare;
-un specialist/expert diriginte lucrari in domeniul 3. Drumuri, poduri tunele, piste de aviatie, transport pe cablu - 3.3. De interes local, autorizat ISCsau echivalent;
-un specialist/expert diriginte lucrari in domeniul 6. Lucrari tehnico-edilitare si retele de apa si canalizare, 6.1. De alimentari cu apa si de canalizare si retele, autorizat ISCsau echivalent;
-un specialist/expert diriginte lucrari in domeniul 9. Retele - 9.1. Electrice, 9.3. De telecomunicatii, autorizat ISC sau echivalent;
-un coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarii, avand atributiile prevazute in HG 300/2006;
-topometrist autorizat.
Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: angajament de participare, diplome studii de profil, acte calificari, autorizatie a Insp. de Stat in constructii, declaratie pe propria raspundere cu privire la reinnoirea/prelungirea in caz de expirare a certificarilor/atestarilor prevazute de lege pentru personalul folosit;
- Informatii privind subcontractantii - se solicita completarea Anexei nr. 18;
-Standarde de asigurare a calitatii se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatea care face obiectul prezentei proceduri ;
- declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru serviciile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?: - celputinundocument / contract / proces-verbalde receptiecuovaloarecumulatade350.000leifara TVA, de natura si complexitate similara, respectiv: - supraveghere Lucrari de constructii dedrumuri;
- supraveghere Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa;
- supraveghere Lucrari de constructii de conducte de apa sicanalizare a apelor reziduale la mare distanta;
- supraveghereLucrarideconstructiidecanalizaredeape pluviale;
- supraveghere lucrari de Instalaredesemafoare.- saumaxim 5 documente/ contracte/ procese -verbale de receptie cu o valoare cumulata a contractelor de 350.000 lei fara TVA de natura si complexitate similara, respectiv: - supraveghere Lucrari de constructii dedrumuri;
- supraveghere Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa;
- supraveghere Lucrari de constructii de conducte de apa sicanalizare a apelor reziduale la mare distanta;
- supraveghereLucrarideconstructiidecanalizaredeape pluviale;
- supraveghere lucrari de Instalaredesemafoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
42
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2012 11:00
Locul: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr.1 - Sala de sedinte-parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul: ?Reabilitarea infrastructurii rutiere din zona de Nord-Vest a polului de crestere Craiova, in vederea fluidizarii traficului in Zona Metropolitana Craiova?, depus in cadrulProgramului Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor?poli urbani de crestere?, Domeniulmajor de interventie 1.1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in format electronic, in SEAP, la adresa de internet www.e-licitatie, atasata prezentului anunt de participare, in sectiunea Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 21/ 3104641, Email: [email protected], Fax: +40 21/ 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica
Adresa postala: Str. A. I. Cuza, nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel. +40 251/416235, Fax: +40 251/ 411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2011 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer