Licitatie Publica - Dirigentie de santier pentru urmarirea realizarii obiectivului de invest."Consolidarea si modernizarea Corpului A(cladire veche)Colegiul National Andrei Muresanu"-municipiul Bistrita
Anunt de participare numarul 100309/17.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Bistrita
Adresa postala: p-ta Centrala nr. 6, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420040, Romania, Punct(e) de contact: Bistrita-Pta Centrala nr.1, Tel. 0263-237323, 0263-223923, In atentia: Ciupe Emilia, Email: [email protected], Fax: 0263-237323, 0263-224706, Adresa internet (URL): http: //www.primariabistrita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: Administratie locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Dirigentie de santier pentru urmarirea realizarii obiectivului de invest."Consolidarea si modernizarea Corpului A(cladire veche)Colegiul National Andrei Muresanu"-municipiul Bistrita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bistrita
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dirigentie de santier pentru urmarirea realizarii obiectivului de invest."Consolidarea si modernizarea Corpului A(cladire veche)Colegiul National Andrei Muresanu"-municipiul Bistrita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 75, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare-400 lei;Cuantumul garantiei de buna executie=10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, buget local si fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181;Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181; Pentru persoane juridice: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialcu valabilitate la data deschiderii ofertelor;Pentru persoane fizice: Autorizatie de functionare / altele echivalente;Copie dupa Certificatul de ?egistrare;Certificat de atestare emis de MCC pentru specializarile solicitate;Inregistrarea in Registrul specialistilor din domeniul monumentelor istorice ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara„Informatii generale" cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are personal autorizat ISC pentru domeniile: consolidari constructii si instaltii aferente constructiilor pentru categoria de importanta « C », atestat MCC in specializarile: arhitectura si consolidare/restaurare, structuri istorice; ofertantul trebuie sa faca dovada ca are personal autorizat ISC in domeniile solicitate ; autorizatia de diriginte de santier in domeniile specificate; „Declaratie privind lista principalelor servicii"din care sa rezulte incheierea acel putin doua contracte deservicii (dirigentie de santier) in ultimii 3 ani;Declaratie privind utilajele, dotarile specifice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2010 14:00
Locul: Bistrita, P-ta Centrala nr.1, Serviciul Achizitii publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imuterniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational regional 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BISTRITA NASAUD
Adresa postala: STR ALBA IULIA NR 1, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420178, Romania, Tel. 0263 – 213.528, Fax: 0263 – 231.509
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic contencios din cadrul PrimarieimunicipiuluiBistrita
Adresa postala: P-ta Centrala nr.6, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420040, Romania, Tel. 0263-223923, Fax: 0263-231046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2010 15:30